Kelly zuigt op een vinger van Andries (ja vinger
)
Ademhalig is nog steeds zwaar.
Andries wil nu verder gaan...
Kelly: Andries ik moet je wel iets vertellen...
Kelly: ik wil nog niet neuken....
Kelly heeft wat massageolie gepakt en is nu bezig met een handjob bij Andries, die steeds harder kreunt...Andries oooo ik kom klaar ooo ik spuit ![]()
Het is weer rustig!!!
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 21:41]
voel me een beetje bezwaard dat ik hier naar zit te kijken, maar niet veel genoeg!
Volgens Frenk is Aldrico een breuk op zijn zenuwstelsel. En hij komt weer terug op het hoog/laaggevoel. Begrijp je wel? Frank wordt moe in zijn hoofd van Aldrico (als 'ie maar niet gaat slapen
)
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 21:43]
22:05
Kelly: ik heb het gevoel alsof ik al voor een maand dingen het gedaan (
wij ook!)
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:03 schreef misterDre het volgende:
Kelly komt de huiskamer binnen en vraagt:
Wordt alles wat nu is opgenomen OOK uitgezonden
Diane legt uit van de samenvattingen.....
Kelly: ook privedinges (ze is echt blond)
Diane: Ja daar ga ik m'n hand niet voor in het vuur steken...maar ik ga nu weer terug naar de anderen
Kelly: Diane we gaan straks ff kletsen
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 22:14]
Kelly:
Nee dat doen ze niet, want Andries moet wel even slapen. (Zegt wie?
)
Kelly deelt gelukkig nog wat complimentjes uit:
Diane zegt dat het jammer is dat ze een heupbroek aan heeft, want ze heeft een rolletje. Volgens Kelly is een buikje best leuk. Vrouwen met niks is maar niets, nou ja is ook leuk, maar een buikje is leuk. Je ziet er goed uit.
En vervolgens tegen Diane:
Ben maar blij dat je niet helemaal uitgedijt bent.
Kelly probeerde subtiel in een gesprek aan te geven dat sommige mannen heel erg bang zijn om sexueel benaderd te wordenn door iemand van hetzelfde geslacht, ook zegt ze , nadat de mannen dit ontkennen dat zij er écht heel veel ervaring mee heeft (ze bekrachtigd dit door tweemaal te zeggen "geloof me, ik heb er veel ervaring mee")
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 10-09-2001 22:51]
quote:????
Op maandag 10 september 2001 22:48 schreef Loedertje het volgende:
‚
Ook vertelde Kelly dat ze vol bewondering kan kijken naar een mooie vrouw.
Diane wil naar bed omdat ze wil dat de groep ook op haar kan rekenen als er morgenochtend emand om 05.00 begint te Kukelekuu-en .
De negeroide m'neer zegt dat als hij toneel speelt hij iemand is die dat verteld aan de groep. ( vind zichzelf erg eerlijk en probeerde het groepje daarvan te overtuigen)
* Loedertje heeft af en toe het idee dat zijn kunstgebit een beetje los zit, kan ook door de drank komen btw
Kelly zegt dat ze lekker bij d'r mannetje gaat liggen.
(ze zegt vervolgens dat ze heel straight is en niet vreemd gaat)
De negroide man vraagt"zit je dan nu in een relatie??"
Kelly gaat er niet echt op in en wenst hem welterusten en zachte dromen.
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother op 10-09-2001 23:05]
23:00
Frank gaat naar bed
Kelly: ik ga ook weer bij m'n mannetje liggen.
Aldrico: Bij je mannetje liggen???...zit je nu in een relatie....dus ik maak geen kans meer!!
Kelly:nee, want ik ben heel straight!
Aldrico: Straight???
Kelly:....ik ga niet vreemd!
Aldrico is inmiddels 5 onderwerpen verder ![]()
23:11
Kelly; ik ga naar bed ik heb hoofdpijn
Aldrico: en dan kan je zo slapen:
Kelly: komen jullie ook of blijven jullie daar?
Aldrico: wil je graag dat we komen of vraag je het zomaar
Kelly: maakt mij niet uit, ik heb al genoeg gezelschap daar
Aldrico: ja je gaat naar je mannetje he en gaat gelijk weer verder op een ander onderwerp (ik kan die gast echt niet volgen)
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 23:15]
Aldrico: Ik heb een chronologisch.. uhm... chonologisch geheugen. uhm... ik heb een foto-*proest*-geheugen
Aldrico en Diane zitten te kletsen (en flirten) op de bank. Frank is hier niet zo blij mee (
) en probeert dit te verstoren. Dit lukt niet echt en hij gaat maar op een andere bank toe liggen kijken.
[23:30]
Aldrico en Diane zitten een beetje tegen elkaar op te boksen over glazen.
Diane zingt maar weer eens "Bij de hand, bij de hand, neem je fietsje bij de hand (2x)"
Kelly praat met GJ. "Ken je die man uit Silence of the lambs, die kleding maakte van de huiden van anderen, die travestiet? Zo voel ik me net. ![]()
Kelly gaat naakt op bed liggen zonder dekens. en probeert GJ een beetje losser te maken. (Loopt naar achter hem en leunt een beetje over hem heen). GJ is niet geinteresseerd en verlaat de kamer. ![]()
Kelly trekt de dekens weer over zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |