quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
Slim om het te zeggen waar ie staat, er zullen wel meer mensen zijn die deze pop willen hebben.
Heb je hem nou al geluisterdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:22 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Fout.
Ik heb nou eenmaal een erg brede muzieksmaak, waaronder dit soort muziek. Zeker niet omdat het uit Halo komt (ben geen fanboy die alles van 1 spel/fabrikant goed vind), ik vind dit gewoon erg mooie muziek.
Die coastline vid is zeker alleen maar rotherrie?(de spaarzame muzikale stukjes uit Halflife 1 vond ik trouwens erg , erg goed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah ik had het helemaal niet gezien dat je deze geupload had. Hij is bijna binnen, dus als je dit leest mag de file er wat mij betreft weer afquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb je hem nou al geluisterd
Dan knikker ik hem weer van m'n zooitje af
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
Slim om het te zeggen waar ie staat, er zullen wel meer mensen zijn die deze pop willen hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/warthog.php
verslafendquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:17 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
bezig met level 5
Gamespot heeft nog geen review,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las een review waarin staat dat Halo 2 pop-up heeft, slowdown, en dat de singleplayer campaign erg tegenvalt....
Dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las een review waarin staat dat Halo 2 pop-up heeft, slowdown, en dat de singleplayer campaign erg tegenvalt....
http://www.xboxsucksdick.com/leakedfrenchhalo2review/quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gamespot heeft nog geen review, :').
Welke site was het?
Mijn site, wat doe je. :')quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.xboxsucksdick.com/leakedfrenchhalo2review/
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
Ik denk dat het gewoon een zwaar cool spel wordt. Hypes afbranden is het makkelijkste wat je als gamesite kan doen om wat bekendheid op te doen.
Maar goed, we kunnen lullen en lullen wat we willen, pas als ik het ding in mn xbox heb kan ik er iets zinnigs van zeggen. Benieuwd ben iig wél
Ik geloof er niet zo heel erg in. Ze hebben zo ongelovelijk veel tijd om te tunen en te testen dat besturingsproblemen me sterk lijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in
We zien 't wel, ik hoop ook absoluut dat de dingen uit mijn posts niet waar zijn....!!
Staat het op GoT ? Vaag, ik weet zeker dat ik het las op gaming-age, daar hadden ze allerlei quotes uit een review in een topic staan....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:35 schreef DinoPK het volgende:
hmmm diezelfde mening over Halo2 met al die kritische punten staat ook op GoT...
Gewoon de mening van 1 persoon, er zal ook best wel wat van waarheid inzitten, maar over het algemeen is men toch echt wel lovend. (ik kan mij ook iets 'herinneren'over een post van BMH in datzelfde topic op GoT, die de singleplayer een zware tegenvaller vond nu hij deze heeft uitgespeeld
)
n00b, level 25 hier..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:35 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
verslafend
level 11 zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |