De soundtrack van Halo is gewoon prachtig en geniaal. Als het je niet bevalt, post dan liever niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:45 schreef Rodie83 het volgende:
Dudes
Ga nou niet lopen roepen dat de muziek van HALO geniaal is. Dat is echt te nerderig voor woorden
Het kan me eigenlijk geen reet schelen dat jij vind dat ik dat maar niet moet posten. Ik vind het namelijk geen geniale prachtige lyrische muziek die ik lekker eens thuis opzet om te schillen. Nee, ik vind het gewoon goede muziek voor in een spel, and that's it. Als het je niet bevalt dat mensen iets posten wat je niet wilt horen is een ander forum héél dichtbij.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:57 schreef Baris het volgende:
[..]
De soundtrack van Halo is gewoon prachtig en geniaal. Als het je niet bevalt, post dan liever niet.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk geen reet schelen dat jij vind dat ik dat maar niet moet posten. Ik vind het namelijk geen geniale prachtige lyrische muziek die ik lekker eens thuis opzet om te schillen. Nee, ik vind het gewoon goede muziek voor in een spel, and that's it. Als het je niet bevalt dat mensen iets posten wat je niet wilt horen is een ander forum héél dichtbij.
En verder weet de gemiddelde xboxliver die wel eens op Fok! komt mijn manier van posten en stoort zich daar verder ook niet aan, omdat ze enigzins relativeringsgevoel hebben in plaats van over-the-top-zeg-niets-negatiefs fanboygedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik in dit topic mijn mening over HALO mag verkondigen, danwel positief, danwel negatief, danwel ergens in het midden. Daar is het namelijk een forum voor.
You just go and tell them boyquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En verder weet de gemiddelde xboxliver die wel eens op Fok! komt mijn manier van posten en stoort zich daar verder ook niet aan, omdat ze enigzins relativeringsgevoel hebben in plaats van over-the-top-zeg-niets-negatiefs fanboygedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik in dit topic mijn mening over HALO mag verkondigen, danwel positief, danwel negatief, danwel ergens in het midden. Daar is het namelijk een forum voor.
Sorry als ik je plezier nu heb verknald knulquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Baris het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.
Ik heb mijn LE al ergens in augustus gereserveerd bij mijn lokale game shop.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:27 schreef febster het volgende:
Tvp![]()
*Halo2 LE gereserveerd heeft bij play.com*
Toen had ik nog geen Xbox of plannen daaromtrentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:28 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb mijn LE al ergens in augustus gereserveerd bij mijn lokale game shop.
Nee.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Ik zal even zoeken voor je. Tot die tijd.. de mooiste game muziek ooit?:
Nou ik dacht dat je grappig bedoelde, maar eigenlijk verpest fanboy gedrag de sfeer veel meer dan mensen die zo nu en dan een kritische noot plaatsen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Baris het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.
Fout.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee.
Waarschijnlijk vind je hem alleen mooi omdat het uit Halo 2 komt. Ik vind die muziek uit de coastline vid van HL2 geweldig, maar ik neem aan dat anderen dat heel anders zien
Nee.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:22 schreef DinoPK het volgende:
Die coastline vid is zeker alleen maar rotherrie?(de spaarzame muzikale stukjes uit Halflife 1 vond ik trouwens erg , erg goed).
Wat een ongelooflijke eikels zeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:
zoals staat te lezen op games.fok, de pre-order actie van Halo 2: LE bij gcshop gaat niet door dankzij de vriendelijke Microsoft
dat zij mogen branden. (edit: ms dan he?)
http://www.gamecom.nl/rant/302
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
ZIE JEquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:
zoals staat te lezen op games.fok, de pre-order actie van Halo 2: LE bij gcshop gaat niet door dankzij de vriendelijke Microsoft
dat zij mogen branden. (edit: ms dan he?)
http://www.gamecom.nl/rant/302
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
dit had dus niks met de hoeveelheden te maken (ja uiteindelijk wel, omdat ze helemaal niks meer krijgen), maar om het feit dat ze het te goedkoop aanbieden :Squote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZIE JEIk had al zo'n voorgevoel... gelukkig ergens anders gereserveerd 2 maanden geleden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |