abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22907794
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:45 schreef Rodie83 het volgende:
Dudes

Ga nou niet lopen roepen dat de muziek van HALO geniaal is. Dat is echt te nerderig voor woorden
De soundtrack van Halo is gewoon prachtig en geniaal. Als het je niet bevalt, post dan liever niet.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:12:56 #27
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22908106
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:57 schreef Baris het volgende:

[..]

De soundtrack van Halo is gewoon prachtig en geniaal. Als het je niet bevalt, post dan liever niet.
Het kan me eigenlijk geen reet schelen dat jij vind dat ik dat maar niet moet posten. Ik vind het namelijk geen geniale prachtige lyrische muziek die ik lekker eens thuis opzet om te schillen. Nee, ik vind het gewoon goede muziek voor in een spel, and that's it. Als het je niet bevalt dat mensen iets posten wat je niet wilt horen is een ander forum héél dichtbij.

En verder weet de gemiddelde xboxliver die wel eens op Fok! komt mijn manier van posten en stoort zich daar verder ook niet aan, omdat ze enigzins relativeringsgevoel hebben in plaats van over-the-top-zeg-niets-negatiefs fanboygedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik in dit topic mijn mening over HALO mag verkondigen, danwel positief, danwel negatief, danwel ergens in het midden. Daar is het namelijk een forum voor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rodie83 op 27-10-2004 16:20:07 ]
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_22908278
ik kan bijna niet meer wachten
pi_22908292
Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat muziekje wat DinoPK gepost wel ok om yoga oefeningen op te doen...... Het is geen slechte muziek ofzo, maar bij HALO 2 passen, naaah. Dan vind ik dat van HALO mooier

Let the flames begin
pi_22908313
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Het kan me eigenlijk geen reet schelen dat jij vind dat ik dat maar niet moet posten. Ik vind het namelijk geen geniale prachtige lyrische muziek die ik lekker eens thuis opzet om te schillen. Nee, ik vind het gewoon goede muziek voor in een spel, and that's it. Als het je niet bevalt dat mensen iets posten wat je niet wilt horen is een ander forum héél dichtbij.

En verder weet de gemiddelde xboxliver die wel eens op Fok! komt mijn manier van posten en stoort zich daar verder ook niet aan, omdat ze enigzins relativeringsgevoel hebben in plaats van over-the-top-zeg-niets-negatiefs fanboygedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik in dit topic mijn mening over HALO mag verkondigen, danwel positief, danwel negatief, danwel ergens in het midden. Daar is het namelijk een forum voor.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.
pi_22908316
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

You just go and tell them boy
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:25:22 #32
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22908357
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Baris het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.
Sorry als ik je plezier nu heb verknald knul
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_22908411
Tvp

*Halo2 LE gereserveerd heeft bij play.com*

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_22908425
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:27 schreef febster het volgende:
Tvp

*Halo2 LE gereserveerd heeft bij play.com*

Ik heb mijn LE al ergens in augustus gereserveerd bij mijn lokale game shop.
pi_22908452
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:28 schreef Baris het volgende:

[..]

Ik heb mijn LE al ergens in augustus gereserveerd bij mijn lokale game shop.
Toen had ik nog geen Xbox of plannen daaromtrent

En hier in NL zijn ze volgens mij wel ongeveer allemaal uitverkocht dus dan maar bij play.com he
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_22908895
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Ik zal even zoeken voor je. Tot die tijd.. de mooiste game muziek ooit?:
Nee.
Waarschijnlijk vind je hem alleen mooi omdat het uit Halo 2 komt. Ik vind die muziek uit de coastline vid van HL2 geweldig, maar ik neem aan dat anderen dat heel anders zien
pi_22909018
OK, vandaag mijn Limited Edition bevestigingsmail gehad, binnenkort hopelijk de mail dat hij 11 november klaar ligt en GEEN vertraging heeft opgelopen
de tering ik kan NIET wachten
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:04:56 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_22909290
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Baris het volgende:
Nou ik dacht dat je grappig bedoelde, maar eigenlijk verpest fanboy gedrag de sfeer veel meer dan mensen die zo nu en dan een kritische noot plaatsen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22909689
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nee.
Waarschijnlijk vind je hem alleen mooi omdat het uit Halo 2 komt. Ik vind die muziek uit de coastline vid van HL2 geweldig, maar ik neem aan dat anderen dat heel anders zien
Fout.
Ik heb nou eenmaal een erg brede muzieksmaak, waaronder dit soort muziek. Zeker niet omdat het uit Halo komt (ben geen fanboy die alles van 1 spel/fabrikant goed vind), ik vind dit gewoon erg mooie muziek.
Die coastline vid is zeker alleen maar rotherrie? (de spaarzame muzikale stukjes uit Halflife 1 vond ik trouwens erg , erg goed).
pi_22910344
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:22 schreef DinoPK het volgende:
Die coastline vid is zeker alleen maar rotherrie? (de spaarzame muzikale stukjes uit Halflife 1 vond ik trouwens erg , erg goed).
Nee.

Ik heb hem speciaal voor jou even geupload (3 MB ofzo)
klik
pi_22910550
zoals staat te lezen op games.fok, de pre-order actie van Halo 2: LE bij gcshop gaat niet door dankzij de vriendelijke Microsoft

dat zij mogen branden. (edit: ms dan he?)

http://www.gamecom.nl/rant/302
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_22910970
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:
zoals staat te lezen op games.fok, de pre-order actie van Halo 2: LE bij gcshop gaat niet door dankzij de vriendelijke Microsoft

Wat een ongelooflijke eikels zeg.
Ik heb geen Halo 2 pre order staan en ook geen Xbox, maar toch een mail gestuurd.
Dit is natuurlijk gewoon te gek voor woorden.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:34:50 #44
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22912795
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:

ZIE JE Ik had al zo'n voorgevoel... gelukkig ergens anders gereserveerd 2 maanden geleden
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_22913537
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

ZIE JE Ik had al zo'n voorgevoel... gelukkig ergens anders gereserveerd 2 maanden geleden
dit had dus niks met de hoeveelheden te maken (ja uiteindelijk wel, omdat ze helemaal niks meer krijgen), maar om het feit dat ze het te goedkoop aanbieden :S
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_22915193
waarom zie ik niet op de gcshop site zelf staan hierover dan?? Lees het net bij gamer.nl maar verwacht dan toch een mailtje van GCshop ofzo maar niks van dat alles??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_22915537
http://www.gcshop.nl/halo2.php

In de mail die ik kreeg staat:

"Deze mail is automatisch verstuurd naar iedereen die enkel 1 exemplaar van Halo 2 (Limited Edition) heeft besteld en niet met creditcard heeft betaald. Is dit niet het geval, dan verzoeken wij u terug te mailen."
  donderdag 28 oktober 2004 @ 14:02:43 #48
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22916774
Net gepre-ordered bij de FRS. Wel een aanbetaling van ¤2,50, maarja.

Ik kan echt niet meer wachten nu !
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 28 oktober 2004 @ 14:05:07 #49
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_22916784
En de muziek vind ik ook niet zo super . Past eerder bij een slechte jaren '80 film met David Hasselhoff .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_22917546
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 14:05 schreef TC03 het volgende:
En de muziek vind ik ook niet zo super . Past eerder bij een slechte jaren '80 film met David Hasselhoff .
alle jaren 80 films met David Hasselhoff zijn toch juist goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')