abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 08:23:46 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23015316
Op de een of andere manier ben ik toch wel trots dat ik niet zo zwak ben geweest om de warezversie al gespeeld te hebben + Respect voor m'n soortgenoten
pi_23015825
pi_23016435
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 08:00 schreef Bastard het volgende:
Nog 9 dagen
Nog 8 hele dagen.

dinsdag 2 november 2004 @ 10:03:23 #279
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_23016625
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 01:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

maar een cool filmpje idd
Ik wil het nu alleen nog maar meer spelen, .
Halo 2, mother of all (online) games. .
-
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:07:57 #280
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_23016757
quote:
Nu Halo 2 eindelijk klaar is vraagt iedereen zich af wat de mannen en vrouwen van Bungie gaan doen. Het zal in ieder geval voorlopig geen film zijn, want de ontwikkelaar wil zich blijven richten op het ontwikkelen van fantastische games. Een van de mogelijkheden is het afmaken van Phoenix, een niet sci-fi game waar Bungie twee jaar aan werkte voordat het zich alleen op Halo 2 richtte, zo laat Bungie manager Pete Parsons in dit artikel weten.

GS: Would you say that Halo 2 was borne more out of wanting to just continue the story or was it more that there were a lot of parts of the Halo universe that you weren't able to touch on the first time around?

FO: Well I think that once we had that story done, it was readily obvious that there was a bigger story to be told. Halo itself, even if that were the only game we were planning, leaves a lot of unanswered questions. This conflict between the humans and the Covenant has been going on for decades, and it hasn't ended, so there was definitely more story that needed to be told, and I think it would have happened one way or the other.

En er is nog meer nieuws van het Halo 2 front, want GameSpy heeft een [utl=http://xbox.gamespy.com/xbox/halo-2/562370p1.html]7 pagina's tellend[/url] interview met Frank O'Connor over alles wat met Halo 2 te maken heeft.
Bron: lamer.nl
Bungie is dus bezig met iets "nieuws", . Bring it on, zou ik zeggen. .
-
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:11:09 #281
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_23018494
Ik ben benieuwd! Ik heb best wat lol beleefd met de Single player van Halo 1, maar heb eigenlijk nooit online gespeeld. Beetje raar natuurlijk, omdat het juist helemaal om de MP gaat

Maar ik vond het gewoon té grappig. Die kleine mannekes die "Grenaaaaade" roepend alle kanten op renden.. het bleef vermakelijk

Maar op den duur vond ik het 2 much (een hele zooi van die aliens waarvan ik de naam niet meer weet, die telkens op je af stormden, )... ik heb Halo dus nooit uitgespeeld... ik ben gewoon niet zo een FPS gamer denk ik. Ben er gewoon niet goed in.

Deze keer ga ik het anders aanpakken. Halo 2 aanschaffen, Single player doorbijten, Xbox Live aanschaffen en als kanonvoer fungeren tot ik er bij neerval.

Jah.. dat moet ik toch echt een keer meegemaakt hebben
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:31:17 #282
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019082
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:11 schreef XboxAddict het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik heb best wat lol beleefd met de Single player van Halo 1, maar heb eigenlijk nooit online gespeeld. Beetje raar natuurlijk, omdat het juist helemaal om de MP gaat

Maar ik vond het gewoon té grappig. Die kleine mannekes die "Grenaaaaade" roepend alle kanten op renden.. het bleef vermakelijk

Maar op den duur vond ik het 2 much (een hele zooi van die aliens waarvan ik de naam niet meer weet, die telkens op je af stormden, )... ik heb Halo dus nooit uitgespeeld... ik ben gewoon niet zo een FPS gamer denk ik. Ben er gewoon niet goed in.

Deze keer ga ik het anders aanpakken. Halo 2 aanschaffen, Single player doorbijten, Xbox Live aanschaffen en als kanonvoer fungeren tot ik er bij neerval.

that's the spirit
The line is a dot to you!
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:36:05 #283
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_23019224
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:11 schreef XboxAddict het volgende:

Ik ben het volledig met je eens.
Zelf ben ik pas sinds de price drop gaan xbox-en. Halo ken ik daardoor ook pas een maand ofzo...
Verder heb ik gewoon een te grote back log momenteel en spendeer ik mijn game tijd aan vele spellen (op de XBOX: Timesplitters2, GTA Vice City, Panzer dragoon, Burnout3, DOA3, en nog meer).
Ik ga volgende week wel slechts 1 spel spelen desondanks

Trouwens, hebben jullie de reclames gezien boven urinoirs in enkele cafe's? Dat soort dingen geven me echt het idee hoe groot de release is.
I need you like Ben Affleck needs acting school...
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:39:49 #284
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_23019336
Dáár heb ik nou ook last van.. té veel games die ik allemaal wil spelen! Zal toch wel een gaatje vinden voor Halo 2 in mijn "drukke" schema
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:50:20 #285
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019563
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:36 schreef Cleverkidr het volgende:

[..]

Trouwens, hebben jullie de reclames gezien boven urinoirs in enkele cafe's? Dat soort dingen geven me echt het idee hoe groot de release is.
cafe's Kan je dat ook spelen via Xbox-live?

Halo 2 heeft al meer dan 1 miljoen pre-orders staan!!!!!! Doe dat maar keer 2 of 3 voor de mensen die hem normaal in de winkel kopen. Oftewel 95% van de xbox bezitters zal Halo 2 spelen schat ik zo
The line is a dot to you!
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:55:50 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23021172
Vanochtend naast m'n nog staande GCShop, FRS Webshop en Proxis.be bestelling van de LE nog maar twee geplaatste bij de lokale FRS en Intertoys. Dixons had ze niet meer
pi_23021340
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef twi het volgende:
Vanochtend naast m'n nog staande GCShop, FRS Webshop en Proxis.be bestelling van de LE nog maar twee geplaatste bij de lokale FRS en Intertoys. Dixons had ze niet meer
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wil
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_23021852
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Ik heb het debiele idee opgevat dat als de Gameshop LE niet heeft dat ik dan de gewone koop op donderdag en later nog eens de LE versie

En ja ik weet dat ik ook nog de HALO 2 pack wil
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:26:57 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23021885
Ik ga de 11e gewoon naar het centrum en dan ga ik de FRS binnen. Hebben ze de LE nog, dan haal ik die, anders haal ik de gewone versie wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23022120
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga de 11e gewoon naar het centrum en dan ga ik de FRS binnen. Hebben ze de LE nog, dan haal ik die, anders haal ik de gewone versie wel
Het is ook maar de vraag of ze da normale versie dan ook nog hebben.
pi_23022206
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_multiplayer_1029_hi.wmv
Tot die tijd, check dit. .
6 minuten filmpje van de live multiplay. .
Heftig man, kan echt niet wachten.
Lekker op 1.7m breed Halo 2 spelen straks

Ik heb hem bij Play.com gepre-ordered, krijg ik hem dan ook binnen op de 11e?
Of versturen ze hem dan pas, iemand die daar ervaring mee heeft?
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:04:56 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23022848
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Klopt Maar ik ben er nog niet van overtuigd dat ik 'm ga krijgen. De FRS-gast schreef alle bestelingen gewoon op een leeg A4'tje (althans, er stonden nog een stuk of drie andere namen op), en bij de Intertoys weet ik niet eens of ze wel hebben begrepen dat er verschil zit tuseen de LE en de gewone. Ik ben benieuwd, wie weet krijg ik er 5, wie weet krijg ik er geen
pi_23023058
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef twi het volgende:

[..]

Klopt Maar ik ben er nog niet van overtuigd dat ik 'm ga krijgen. De FRS-gast schreef alle bestelingen gewoon op een leeg A4'tje (althans, er stonden nog een stuk of drie andere namen op), en bij de Intertoys weet ik niet eens of ze wel hebben begrepen dat er verschil zit tuseen de LE en de gewone. Ik ben benieuwd, wie weet krijg ik er 5, wie weet krijg ik er geen
BIj mijn lokale game shop stond mijn naam op een speciale Halo 2 blaadje. Dat zag ik toen ik mijn tel nummer ging wijzigen
pi_23023200
mijn pre-order staat bij mij bij Dimension Plus, en als het goed is kan ik hem volgende week donderdag op halen..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23023300
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:12 schreef Baris het volgende:

[..]

BIj mijn lokale game shop stond mijn naam op een speciale Halo 2 blaadje. Dat zag ik toen ik mijn tel nummer ging wijzigen
Bij de shop waar ik het besteld heb, hebben ze het op een blaadje opgeschreven en opgehanen op het prikbord. Om nou te zeggen dat ik erg veel vertrouwen heb in deze methode
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:32:57 #296
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_23023551
Als ik zeg: "Awwhh ik wacht wel tot de LE gewoon in de winkel ligt, ik kan wel wachten.. " bedoel ik eigenlijk: "Ik kan hem nu toch nog niet betalen "

Is er iemand zo liefdadig ingesteld dat ik Halo2 een tijdje daar kan spelen?
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:33:40 #297
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_23023567
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef StrikeAnywhere het volgende:
mijn pre-order staat bij mij bij Dimension Plus, en als het goed is kan ik hem volgende week donderdag op halen..
Daar heb ik 'm ook besteld. Ik kreeg echter te horen dat de oplage zo beperkt is, dat ik er niet vanuit moest gaan dat er nog een LE beschikbaar zou zijn de 11e. Tja, we zien wel.

Oh, en als het toch over Dimension Plus gaat; fingers crossed dat ze het spel woensdag al hebben o.i.d., aangezien het veel vaker gebeurt dat grote releases een dag eerder al in de schappen liggen daar.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
pi_23023576
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef XboxAddict het volgende:
Als ik zeg: "Awwhh ik wacht wel tot de LE gewoon in de winkel ligt, ik kan wel wachten.. " bedoel ik eigenlijk: "Ik kan hem nu toch nog niet betalen "

Is er iemand zo liefdadig ingesteld dat ik Halo2 een tijdje daar kan spelen?
Ben je huishoudelijk ingesteld
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:41:02 #299
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_23023743
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:34 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ben je huishoudelijk ingesteld
Zéér
pi_23024141
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:33 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Daar heb ik 'm ook besteld. Ik kreeg echter te horen dat de oplage zo beperkt is, dat ik er niet vanuit moest gaan dat er nog een LE beschikbaar zou zijn de 11e. Tja, we zien wel.
Ik heb de reservering op 3 augustus jl. daar geplaatst, mag er toch zeker van uit gaan dat er een LE voor mij klaar ligt. Ik denk dat je moet hopen dat iemand niet betaalt heeft, en dat er dan nog 1 over is.
quote:
Oh, en als het toch over Dimension Plus gaat; fingers crossed dat ze het spel woensdag al hebben o.i.d., aangezien het veel vaker gebeurt dat grote releases een dag eerder al in de schappen liggen daar.
Lijkt me sterk in dit geval, maar goed laten we het hopen.. Ik wacht de mail af wanneer hij afgehaald kan worden.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')