Ik wil het nu alleen nog maar meer spelen,quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
maar een cool filmpje idd
Bron: lamer.nlquote:Nu Halo 2 eindelijk klaar is vraagt iedereen zich af wat de mannen en vrouwen van Bungie gaan doen. Het zal in ieder geval voorlopig geen film zijn, want de ontwikkelaar wil zich blijven richten op het ontwikkelen van fantastische games. Een van de mogelijkheden is het afmaken van Phoenix, een niet sci-fi game waar Bungie twee jaar aan werkte voordat het zich alleen op Halo 2 richtte, zo laat Bungie manager Pete Parsons in dit artikel weten.
GS: Would you say that Halo 2 was borne more out of wanting to just continue the story or was it more that there were a lot of parts of the Halo universe that you weren't able to touch on the first time around?
FO: Well I think that once we had that story done, it was readily obvious that there was a bigger story to be told. Halo itself, even if that were the only game we were planning, leaves a lot of unanswered questions. This conflict between the humans and the Covenant has been going on for decades, and it hasn't ended, so there was definitely more story that needed to be told, and I think it would have happened one way or the other.
En er is nog meer nieuws van het Halo 2 front, want GameSpy heeft een [utl=http://xbox.gamespy.com/xbox/halo-2/562370p1.html]7 pagina's tellend[/url] interview met Frank O'Connor over alles wat met Halo 2 te maken heeft.
that's the spiritquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:11 schreef XboxAddict het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik heb best wat lol beleefd met de Single player van Halo 1, maar heb eigenlijk nooit online gespeeld. Beetje raar natuurlijk, omdat het juist helemaal om de MP gaat
Maar ik vond het gewoon té grappig. Die kleine mannekes die "Grenaaaaade" roepend alle kanten op renden.. het bleef vermakelijk
Maar op den duur vond ik het 2 much (een hele zooi van die aliens waarvan ik de naam niet meer weet, die telkens op je af stormden, )... ik heb Halo dus nooit uitgespeeld... ik ben gewoon niet zo een FPS gamer denk ik. Ben er gewoon niet goed in.
Deze keer ga ik het anders aanpakken. Halo 2 aanschaffen, Single player doorbijten, Xbox Live aanschaffen en als kanonvoer fungeren tot ik er bij neerval.
Jah.. dat moet ik toch echt een keer meegemaakt hebben![]()
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:11 schreef XboxAddict het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik heb best wat lol beleefd met de Single player van Halo 1, maar heb eigenlijk nooit online gespeeld. Beetje raar natuurlijk, omdat het juist helemaal om de MP gaat
Maar ik vond het gewoon té grappig. Die kleine mannekes die "Grenaaaaade" roepend alle kanten op renden.. het bleef vermakelijk
Maar op den duur vond ik het 2 much (een hele zooi van die aliens waarvan ik de naam niet meer weet, die telkens op je af stormden, )... ik heb Halo dus nooit uitgespeeld... ik ben gewoon niet zo een FPS gamer denk ik. Ben er gewoon niet goed in.
Deze keer ga ik het anders aanpakken. Halo 2 aanschaffen, Single player doorbijten, Xbox Live aanschaffen en als kanonvoer fungeren tot ik er bij neerval.
Jah.. dat moet ik toch echt een keer meegemaakt hebben![]()
cafe'squote:Op dinsdag 2 november 2004 11:36 schreef Cleverkidr het volgende:
[..]
Trouwens, hebben jullie de reclames gezien boven urinoirs in enkele cafe's? Dat soort dingen geven me echt het idee hoe groot de release is.
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wilquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef twi het volgende:
Vanochtend naast m'n nog staande GCShop, FRS Webshop en Proxis.be bestelling van de LE nog maar twee geplaatste bij de lokale FRS en Intertoys. Dixons had ze niet meer
Ik heb het debiele idee opgevat dat als de Gameshop LE niet heeft dat ik dan de gewone koop op donderdag en later nog eens de LE versiequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wil
Het is ook maar de vraag of ze da normale versie dan ook nog hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga de 11e gewoon naar het centrum en dan ga ik de FRS binnen. Hebben ze de LE nog, dan haal ik die, anders haal ik de gewone versie wel
Heftig man, kan echt niet wachten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_multiplayer_1029_hi.wmv
Tot die tijd, check dit..
6 minuten filmpje van de live multiplay..
Kloptquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wil
BIj mijn lokale game shop stond mijn naam op een speciale Halo 2 blaadje. Dat zag ik toen ik mijn tel nummer ging wijzigenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
KloptMaar ik ben er nog niet van overtuigd dat ik 'm ga krijgen. De FRS-gast schreef alle bestelingen gewoon op een leeg A4'tje (althans, er stonden nog een stuk of drie andere namen op), en bij de Intertoys weet ik niet eens of ze wel hebben begrepen dat er verschil zit tuseen de LE en de gewone. Ik ben benieuwd, wie weet krijg ik er 5, wie weet krijg ik er geen
Bij de shop waar ik het besteld heb, hebben ze het op een blaadje opgeschreven en opgehanen op het prikbord. Om nou te zeggen dat ik erg veel vertrouwen heb in deze methodequote:Op dinsdag 2 november 2004 14:12 schreef Baris het volgende:
[..]
BIj mijn lokale game shop stond mijn naam op een speciale Halo 2 blaadje. Dat zag ik toen ik mijn tel nummer ging wijzigen
Daar heb ik 'm ook besteld. Ik kreeg echter te horen dat de oplage zo beperkt is, dat ik er niet vanuit moest gaan dat er nog een LE beschikbaar zou zijn de 11e. Tja, we zien wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef StrikeAnywhere het volgende:
mijn pre-order staat bij mij bij Dimension Plus, en als het goed is kan ik hem volgende week donderdag op halen..
Ben je huishoudelijk ingesteldquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef XboxAddict het volgende:
Als ik zeg: "Awwhh ik wacht wel tot de LE gewoon in de winkel ligt, ik kan wel wachten.. " bedoel ik eigenlijk: "Ik kan hem nu toch nog niet betalen"
Is er iemand zo liefdadig ingesteld dat ik Halo2 een tijdje daar kan spelen?![]()
Zéérquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je huishoudelijk ingesteld![]()
Ik heb de reservering op 3 augustus jl. daar geplaatst, mag er toch zeker van uit gaan dat er een LE voor mij klaar ligt. Ik denk dat je moet hopen dat iemand niet betaalt heeft, en dat er dan nog 1 over is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:33 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm ook besteld. Ik kreeg echter te horen dat de oplage zo beperkt is, dat ik er niet vanuit moest gaan dat er nog een LE beschikbaar zou zijn de 11e. Tja, we zien wel.
Lijkt me sterk in dit geval, maar goed laten we het hopen.. Ik wacht de mail af wanneer hij afgehaald kan worden.quote:Oh, en als het toch over Dimension Plus gaat; fingers crossed dat ze het spel woensdag al hebben o.i.d., aangezien het veel vaker gebeurt dat grote releases een dag eerder al in de schappen liggen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |