Wacht maar 11 nov. Ik ga zooooo de Covenant zijn onlinequote:Op maandag 1 november 2004 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sterf,.
quote:Op maandag 1 november 2004 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar 11 nov. Ik ga zooooo de Covenant zijn online
als jij het speelt wel heel vaak jahquote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Master Chief gaat dood in het spelWat een mietje.
Mwha... als tie zichzelf opblaast en daarmee alle aliens en dat doettie terwijl hij dodelijk zwaargewond is daarmee de aarde redt... vindt ik het goed..quote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Master Chief gaat dood in het spelWat een mietje.
ja idd....Als de newbies elkaar al lopen te slachten, komt de meester de trap af en laat ze eens wat zien wat nou echt schiet kunst is.quote:Op maandag 1 november 2004 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
hahaha
[..].
Ik wil trouwens eerst ff goed voor de SP zitten, voor ik aan de MP begin.
Dus verwacht mij maar enkele dagen later,.
Kan je gewoon bij iedere computerzaak halen!quote:Op maandag 1 november 2004 18:44 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
ja idd....Als de newbies elkaar al lopen te slachten, komt de meester de trap af en laat ze eens wat zien wat nou echt schiet kunst is.
Kan ik zo'n live kabel halen bij de media markt voor xbox direct van modem naar me xbox.....want ik heb die kabel nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
De online verschenen versie is exact de zelfde als die in de winkel komt. Ik vind het zelf ook teleurstellend dat dit gebeurd. Vooral in grote omgevingen zie je (bij het draaien) van op het scherm poppen en word de lighting snel even ingeschreven (gebouwen die van wit naar zwart flitsen etc).quote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb trouwens wel op enkele fora gelezen dat de warezhoeren nogal last hebben van visuele glitches. Ik ga er van uit dat het origineel dit niet heeft. Heb het ook nog nergens verder terug gelezen in (p)reviews..
Komt vaak genoeg voor dat de rip van een winkelversie alsnog enige kuren vertoont.quote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
De online verschenen versie is exact de zelfde als die in de winkel komt. Ik vind het zelf ook teleurstellend dat dit gebeurd. Vooral in grote omgevingen zie je (bij het draaien) van op het scherm poppen en word de lighting snel even ingeschreven (gebouwen die van wit naar zwart flitsen etc).
Maar met de gameplay zit het wel goed. Ik speel hem nu op Heroic, en zit nu op 45%. Ik speel hem nu heel anders als voorheen. Bevalt me al een stuk beter. Wel jammer dat je niet meer kunt zien welke moeilijkheid je gehaald hebt op welk level
.
Maar er zijn toch nog geen singleplayer previews?quote:Op maandag 1 november 2004 21:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Komt vaak genoeg voor dat de rip van een winkelversie alsnog enige kuren vertoont.
Het is immers gecrackt. Als het echt ernstig en irritant was, had je dat vast wel terug gelezen in een (p)review.
OXM, PU, enz. enz. enz..quote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar er zijn toch nog geen singleplayer previews?
Wel raar: In de tv-spotjes zijn er geen pop-ups in de cutscenes. Dus me hoopt.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
OXM, PU, enz. enz. enz..
OXM is over het algemeen behoorlijk kritisch hoor,quote:Op maandag 1 november 2004 23:37 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
nee idd...quote:Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, die warezversie boeit verder niet.
De 11de weten we meer,.
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_multiplayer_1029_hi.wmvquote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee idd...
maargoed ik heb dus nix gezien wat visiueele bugs betreft...
volgende week weten we et allemaal
Kon het vooral niet waarderen dat Pro Evolution Soccer in hetzelfde nummer doodleuk een 9,5 krijgt zonder dat er ook maar een woord gerept wordt over gebrek aan vernieuwing in die game. Halo 2 heeft in vergelijking tig keer meer vernieuwd op het gebied van FPS games dan PES4 heeft gedaan in het voetbal genre. Vind die Jeroen ook een behoorlijk lulletje rozenwater met z'n nietszeggende "kritiek". Vind het sowieso tekenend hoe men het heeft over het gebrek aan "wereldschokkende veranderingen" in een game als Halo 2 terwijl dergelijk commentaar immer afwezig blijft bij slappe PC titels als Doom3.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
9.3, maar daar ging het me niet om. Ze zaten zo te pimpen dat ze het spel heel stoer 3 dagen oid mochten testen. Om verder niets boeiends te vertellen. Ook nog twijfelachtige dingen: "Met dual wielding schiet je met het linker- en tegelijkertijd reload je het rechterwapen", wablief
Ze gingen veel te diep in op de multiplayer, die onderhand iedereen kan dromen.
Het is misschien dat ik er zoveel vanaf weet, maar met zo'n cover verwacht je toch meer, imo.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_multiplayer_1029_hi.wmv
Tot die tijd, check dit..
6 minuten filmpje van de live multiplay..
Cool hequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Vampier op 02-11-2004 07:12:52 ]Free people own guns! Slaves do not!
Kheb offline zanzibar al verkent dus nee dankjequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |