Wat vond je van de cut-scenes? Op de eerste na zijn alle filmpjes getuisterd door te laat ingetekende lichteffecten (kleuren veranderen dus), pop-up van opjecten en gebouwen en instabiele texture scherpte.quote:Op maandag 1 november 2004 01:15 schreef Gamedemon het volgende:
Kheb em vanavond weten te spelen bij een vriend van mij, en alle aangekondigde features werken perfect...meer zeg ik niet....nog anderhalve week
Is me nix aan opgevallen en ik neuk geen mierenquote:Op maandag 1 november 2004 08:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat vond je van de cut-scenes? Op de eerste na zijn alle filmpjes getuisterd door te laat ingetekende lichteffecten (kleuren veranderen dus), pop-up van opjecten en gebouwen en instabiele texture scherpte.
Ja jij hebt de cover alquote:Op maandag 1 november 2004 16:00 schreef Baris het volgende:
[..]
Nog 9 hele dagen.
Wat moet je met een coverquote:Op maandag 1 november 2004 16:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja jij hebt de cover alIs er inmiddels ook al een warez cd bij de cover of niet
![]()
Jatten uit de winkelquote:Op maandag 1 november 2004 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat moet je met een cover
Wat een idee ookquote:Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jatten uit de winkel![]()
Ff voor de duidelijkheid ik heb niks gejat hequote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een idee ook![]()
Ik vond je ook niet het type er voor hoorquote:Op maandag 1 november 2004 16:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid ik heb niks gejat heEen dame zoals ik
doet niet aan dat soort duistere praktijken
![]()
heb ik idd ook gezien.. stoorde me er nogal aan maar het is toch een geweldig spel!quote:Op maandag 1 november 2004 08:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat vond je van de cut-scenes? Op de eerste na zijn alle filmpjes getuisterd door te laat ingetekende lichteffecten (kleuren veranderen dus), pop-up van opjecten en gebouwen en instabiele texture scherpte.
*zich opgelucht voeltquote:Op maandag 1 november 2004 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond je ook niet het type er voor hoor
Ik heb MGS ook in zwart wit gespeeld.. bleef een enorm cool spel.. dus zal me een worst wezen of er kleuren ingetekend worden. Zolang ik die kwast maar niet in mn beeld zie dan.quote:Op maandag 1 november 2004 16:57 schreef apengek het volgende:
[..]
heb ik idd ook gezien.. stoorde me er nogal aan maar het is toch een geweldig spel!
edit: ik heb btw ook beide coversgekregen van iemand die ik goed ken
quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb MGS ook in zwart wit gespeeld.. bleef een enorm cool spel.. dus zal me een worst wezen of er kleuren ingetekend worden. Zolang ik die kwast maar niet in mn beeld zie dan.
er word niks ingetekend maar je ziet af en toe ineens textures verschijnen of je ziet bump-mapping te voorschijn komenquote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb MGS ook in zwart wit gespeeld.. bleef een enorm cool spel.. dus zal me een worst wezen of er kleuren ingetekend worden. Zolang ik die kwast maar niet in mn beeld zie dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |