Duuude, das Yoda, duhquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:53 schreef DinoPK het volgende:
heheh wel een beetje erg kromme topictitel maar goed..
Heb je daar een link van dan, of moet ik hem weer op gaan googlen?quote:Als je die halo2 tv trailer bekijkt, dan kan je net zo goed op het net de leaked idle trailer bekijken. Daar zitten dezelfde spoilers in, en die trailer is echt 10x mooier als de nieuwe tv teaser.
Ssstquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Die eerste pic is dus echt geen screenshot
Ik krijg er kippenvel van,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Ik zal even zoeken voor je. Tot die tijd.. de mooiste game muziek ooit?:
http://www3.telus.net/lag/
ik vind het een beetje 'zeikerige' muziek moet ik zeggen......quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik krijg er kippenvel van,.
Sfeervolquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Altijd, anders doet the Penis je op z'n Grieks.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:59 schreef Bastard het volgende:
Obey the Penis
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd, anders doet the Penis je op z'n Grieks.
Erg mooi ja. Sowieso zijn er steeds meer ontwikkelaars die een orkest inhuren. Vind ik een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
kvin het wat te Lord of the Rings achtig...niet echt halo zoals het hoort........Oooooohohoohoooooohoooooooooooo etc.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Je kan toch ook de hele sound track downloaden/kopen?.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:34 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
kvin het wat te Lord of the Rings achtig...niet echt halo zoals het hoort........Oooooohohoohoooooohoooooooooooo etc.
heeft iemand toevallig die muziek van halo van die trommel geluiden dat het spannend wordt.
De soundtrack van Halo is gewoon prachtig en geniaal. Als het je niet bevalt, post dan liever niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:45 schreef Rodie83 het volgende:
Dudes
Ga nou niet lopen roepen dat de muziek van HALO geniaal is. Dat is echt te nerderig voor woorden
Het kan me eigenlijk geen reet schelen dat jij vind dat ik dat maar niet moet posten. Ik vind het namelijk geen geniale prachtige lyrische muziek die ik lekker eens thuis opzet om te schillen. Nee, ik vind het gewoon goede muziek voor in een spel, and that's it. Als het je niet bevalt dat mensen iets posten wat je niet wilt horen is een ander forum héél dichtbij.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:57 schreef Baris het volgende:
[..]
De soundtrack van Halo is gewoon prachtig en geniaal. Als het je niet bevalt, post dan liever niet.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk geen reet schelen dat jij vind dat ik dat maar niet moet posten. Ik vind het namelijk geen geniale prachtige lyrische muziek die ik lekker eens thuis opzet om te schillen. Nee, ik vind het gewoon goede muziek voor in een spel, and that's it. Als het je niet bevalt dat mensen iets posten wat je niet wilt horen is een ander forum héél dichtbij.
En verder weet de gemiddelde xboxliver die wel eens op Fok! komt mijn manier van posten en stoort zich daar verder ook niet aan, omdat ze enigzins relativeringsgevoel hebben in plaats van over-the-top-zeg-niets-negatiefs fanboygedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik in dit topic mijn mening over HALO mag verkondigen, danwel positief, danwel negatief, danwel ergens in het midden. Daar is het namelijk een forum voor.
You just go and tell them boyquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En verder weet de gemiddelde xboxliver die wel eens op Fok! komt mijn manier van posten en stoort zich daar verder ook niet aan, omdat ze enigzins relativeringsgevoel hebben in plaats van over-the-top-zeg-niets-negatiefs fanboygedrag. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik in dit topic mijn mening over HALO mag verkondigen, danwel positief, danwel negatief, danwel ergens in het midden. Daar is het namelijk een forum voor.
Sorry als ik je plezier nu heb verknald knulquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Baris het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.
Ik heb mijn LE al ergens in augustus gereserveerd bij mijn lokale game shop.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:27 schreef febster het volgende:
Tvp![]()
*Halo2 LE gereserveerd heeft bij play.com*
Toen had ik nog geen Xbox of plannen daaromtrentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:28 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb mijn LE al ergens in augustus gereserveerd bij mijn lokale game shop.
Nee.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:31 schreef DinoPK het volgende:
Nou ik dacht dat je grappig bedoelde, maar eigenlijk verpest fanboy gedrag de sfeer veel meer dan mensen die zo nu en dan een kritische noot plaatsen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Baris het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is, dat er hier heel wat mensen zijn die het wel prachtig en geniaal vinden. Als jij weer met zo'n post komt, dan verpest je het sfeer een beetje.
Fout.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee.
Waarschijnlijk vind je hem alleen mooi omdat het uit Halo 2 komt. Ik vind die muziek uit de coastline vid van HL2 geweldig, maar ik neem aan dat anderen dat heel anders zien
Nee.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:22 schreef DinoPK het volgende:
Die coastline vid is zeker alleen maar rotherrie?(de spaarzame muzikale stukjes uit Halflife 1 vond ik trouwens erg , erg goed).
Wat een ongelooflijke eikels zeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:
zoals staat te lezen op games.fok, de pre-order actie van Halo 2: LE bij gcshop gaat niet door dankzij de vriendelijke Microsoft
dat zij mogen branden. (edit: ms dan he?)
http://www.gamecom.nl/rant/302
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
ZIE JEquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:
zoals staat te lezen op games.fok, de pre-order actie van Halo 2: LE bij gcshop gaat niet door dankzij de vriendelijke Microsoft
dat zij mogen branden. (edit: ms dan he?)
http://www.gamecom.nl/rant/302
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
dit had dus niks met de hoeveelheden te maken (ja uiteindelijk wel, omdat ze helemaal niks meer krijgen), maar om het feit dat ze het te goedkoop aanbieden :Squote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZIE JEIk had al zo'n voorgevoel... gelukkig ergens anders gereserveerd 2 maanden geleden
![]()
alle jaren 80 films met David Hasselhoff zijn toch juist goed?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:05 schreef TC03 het volgende:
En de muziek vind ik ook niet zo super. Past eerder bij een slechte jaren '80 film met David Hasselhoff
.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
Slim om het te zeggen waar ie staat, er zullen wel meer mensen zijn die deze pop willen hebben.
Heb je hem nou al geluisterdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:22 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Fout.
Ik heb nou eenmaal een erg brede muzieksmaak, waaronder dit soort muziek. Zeker niet omdat het uit Halo komt (ben geen fanboy die alles van 1 spel/fabrikant goed vind), ik vind dit gewoon erg mooie muziek.
Die coastline vid is zeker alleen maar rotherrie?(de spaarzame muzikale stukjes uit Halflife 1 vond ik trouwens erg , erg goed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah ik had het helemaal niet gezien dat je deze geupload had. Hij is bijna binnen, dus als je dit leest mag de file er wat mij betreft weer afquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb je hem nou al geluisterd
Dan knikker ik hem weer van m'n zooitje af
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
Slim om het te zeggen waar ie staat, er zullen wel meer mensen zijn die deze pop willen hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/warthog.php
verslafendquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:17 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
bezig met level 5
Gamespot heeft nog geen review,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las een review waarin staat dat Halo 2 pop-up heeft, slowdown, en dat de singleplayer campaign erg tegenvalt....
Dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las een review waarin staat dat Halo 2 pop-up heeft, slowdown, en dat de singleplayer campaign erg tegenvalt....
http://www.xboxsucksdick.com/leakedfrenchhalo2review/quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gamespot heeft nog geen review, :').
Welke site was het?
Mijn site, wat doe je. :')quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.xboxsucksdick.com/leakedfrenchhalo2review/
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
Ik denk dat het gewoon een zwaar cool spel wordt. Hypes afbranden is het makkelijkste wat je als gamesite kan doen om wat bekendheid op te doen.
Maar goed, we kunnen lullen en lullen wat we willen, pas als ik het ding in mn xbox heb kan ik er iets zinnigs van zeggen. Benieuwd ben iig wél
Ik geloof er niet zo heel erg in. Ze hebben zo ongelovelijk veel tijd om te tunen en te testen dat besturingsproblemen me sterk lijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in
We zien 't wel, ik hoop ook absoluut dat de dingen uit mijn posts niet waar zijn....!!
Staat het op GoT ? Vaag, ik weet zeker dat ik het las op gaming-age, daar hadden ze allerlei quotes uit een review in een topic staan....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:35 schreef DinoPK het volgende:
hmmm diezelfde mening over Halo2 met al die kritische punten staat ook op GoT...
Gewoon de mening van 1 persoon, er zal ook best wel wat van waarheid inzitten, maar over het algemeen is men toch echt wel lovend. (ik kan mij ook iets 'herinneren'over een post van BMH in datzelfde topic op GoT, die de singleplayer een zware tegenvaller vond nu hij deze heeft uitgespeeld
)
n00b, level 25 hier..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:35 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
verslafend
level 11 zit
Ze zullen wel moeten, ik zou ook geen behoefte hebben aan een bom in mijn xbox (die pas explodeert ik hem aanzet, ok, ik weet dat het cliche is dat de bom explodeert als je je auto start, maar ik heb geen autoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is pas 1 review volgens mij, en die is van OXM.
Die gasten zijn erg kritisch en geven toch een 9.7..
Een enkeling is best goed, OXM zou ik alleen niet weten. Ze geven hem wel hoger dan Halo1 (die had een 9.5). Maar noemen hem 'het een-na-beste spel voor de xbox'. Vraag me af welke ze dan het beste vinden..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
''Official'' bladen vertrouwt toch niemand mag ik hopen...
Ninja Gaiden? Halo 1? Wat je zegt, daar ben ik dan ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Een enkeling is best goed, OXM zou ik alleen niet weten. Ze geven hem wel hoger dan Halo1 (die had een 9.5). Maar noemen hem 'het een-na-beste spel voor de xbox'. Vraag me af welke ze dan het beste vinden..
Ik heb me echt zo min mogelijk bezig gehouden met de hype. Maar toch was ik teleurgesteld in de single player. Ondanks dat er veel afwisseling in de soorten missies zit, kwam ik niet de sfeer tegen die de E3 2003 demonstratie met zich meebracht.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:35 schreef DinoPK het volgende:
hmmm diezelfde mening over Halo2 met al die kritische punten staat ook op GoT...
Gewoon de mening van 1 persoon, er zal ook best wel wat van waarheid inzitten, maar over het algemeen is men toch echt wel lovend. (ik kan mij ook iets 'herinneren'over een post van BMH in datzelfde topic op GoT, die de singleplayer een zware tegenvaller vond nu hij deze heeft uitgespeeld
)
Ninja Gaiden en Splinter Cell hebben allebei ook een 96 gekregen, een van die twee dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:56 schreef Rodie83 het volgende:
Ninja Gaiden? Halo 1? Wat je zegt, daar ben ik dan ook wel benieuwd naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
*proest*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Halo is het beste spel dat ooit voor de Xbox gemaakt is, period.
Nou, NOEM ZE DAN EENS OPquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
*proest*
Ik kan wel 20 betere games opnoemen...
Ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met de PU hoor. Ze schrijven soms zoals het lijkt voor jong publiek, maar op basis van hun reviews heb ik toch al een paar keer een goede aanschaf gedaan.
Ik ben al zo'n 4 á 5 jaar lid en geniet er nog altijd van. Tuurlijk, het is andere koek dan Edge of PC Gamer, maar dat is nou juist zo prettig. De PU kun je met een lach in plaats van een vraagteken op je gezicht lezen, heerlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met de PU hoor. Ze schrijven soms zoals het lijkt voor jong publiek, maar op basis van hun reviews heb ik toch al een paar keer een goede aanschaf gedaan.
OXM is bijzonder kritisch voor een official blad hoor,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
''Official'' bladen vertrouwt toch niemand mag ik hopen...
Mja, ik vond eigenlijk alleen Kotor beter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
*proest*
Ik kan wel 20 betere games opnoemen...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:34 schreef febster het volgende:
In de PU van deze maand staat ook een review van Halo2, en ik weet het wel de "PU" maar de cover is wel ergals je het mij vraagt
En het krijgt niet eensPrima cijfer, ze zijn stukken realistische wat cijfers betreft lately. Op die ene dude na, maar zijn reviews lees ik niet eens mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik lees de PU trouwens ook al sinds jaar en dag met plezier.
-
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, NOEM ZE DAN EENS OP
lul.
Noem ze dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Hoi
-Mzraki-quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Noem ze dan?
Jaja, beetje lopen braggen maar je verhalen niet waar kunnen maken he?
Stakker.
Ja maar, ja maar, hij! hmblehmquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
-Mzraki-![]()
![]()
![]()
Nu beter![]()
Superman 64 is 1quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, NOEM ZE DAN EENS OP
lul.
Och och, stoere henk...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Noem ze dan?
Jaja, beetje lopen braggen maar je verhalen niet waar kunnen maken he?
Stakker.
Ach, jij bent voor Ajax, go figure...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef twi het volgende:
Ach, PBateman vindt Burnout 3 beter. Go figure
Goed onthouden: In het xbox topic GEEEN mening geven. Alleen feiten als: Halo is het beste spel ooit, of ninja gaiden is ook het beste spel ooit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och och, stoere henk...
Waarom zou ik ze opnoemen als het toch alleen maar mijn mening is ? -period-
Zeg dan; Ik kan misschien wel geen 20 andere Xbox games die beter zijn dan Halo opnoemen, máár ik vind Halo bagger, en ik ben een trollende kutnoob zonder eigen mening.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och och, stoere henk...
Waarom zou ik ze opnoemen als het toch alleen maar mijn mening is ? -period-
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef twi het volgende:
Ach, PBateman vindt Burnout 3 beter. Go figure
Had ik dit nou maar nooit gezegdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:22 schreef GinaG het volgende:
Let the flames begin![]()
*check*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:56 schreef GinaG het volgende:
Ok mensen gezellige boel hier![]()
Wie gaat er ook op woensdagavond 10 november een berg eten inslaan zodat je de komende dagen niet naar de winkel hoeft![]()
Hoelang denk je dat halo2 is?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:56 schreef GinaG het volgende:
Ok mensen gezellige boel hier![]()
Wie gaat er ook op woensdagavond 10 november een berg eten inslaan zodat je de komende dagen niet naar de winkel hoeft![]()
Daar ga je de komende dagen op levenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
*check*
Sigaretten
Bier
Wiet
Chips
Ben van plan om het toch zo een 3 dagen ofzo veel te spelen, eerst SP en dan veel op live!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat halo2 is?![]()
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Respecteer een anders keuze gewoon eens,.
Stelletje bekrompelingen.
ligt eraan of je friends in je lijst hebt staanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat halo2 is?![]()
In het voorbeeld dat je noemt zou ik de negers niet zo slim of niet zo redelijk vindenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Vind jij het slim en/of redelijk om in Harlem te gaan roepen dat je negers haat? Nou dan.
Logische en natuurlijke reactie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
In het voorbeeld dat je noemt zou ik de negers niet zo slim of niet zo redelijk vinden![]()
Tjah dat is een probleem. 3 van me vrienden (inc. die ene waar ik halo 2 heb gespeeld) hebben hun Halo 2 pre-order gecanceled naar het spelen van het spel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ligt eraan of je friends in je lijst hebt staan
overigens kan je de sniperrifles uitzetten.......
Als je het lief vraagt wilt pkwarts vast wel vriendjes met je wordenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah dat is een probleem. 3 van me vrienden (inc. die ene waar ik halo 2 heb gespeeld) hebben hun Halo 2 pre-order gecanceled naar het spelen van het spel.
de cirkel van warezquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah dat is een probleem. 3 van me vrienden (inc. die ene waar ik halo 2 heb gespeeld) hebben hun Halo 2 pre-order gecanceled naar het spelen van het spel.
Ik heb, op 2 mensen na, alleen maar mensen in mijn friendslist staan waarvan ik weet dat als ik live ga, zij mee gaan spelen. Ik heb geen behoefte om mensen in me friendlist te stoppen alleen omdat ik berichten van ze heb gelezen op een forum.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt wilt pkwarts vast wel vriendjes met je worden![]()
Hij heeft tenslotte een groot hart![]()
Die mensen hadden hun halo 2 al besteld en al betaald. Ik vind het niet echt een uber overtreding als je het spel dan een paar weekjes voor de launch al gaat spelen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
de cirkel van warez :')
Dat is vaak zo met lamers die um eerst downloaden hoor,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat ben je toch een onvoorstelbare stoere vent heyquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb, op 2 mensen na, alleen maar mensen in mijn friendslist staan waarvan ik weet dat als ik live ga, zij mee gaan spelen. Ik heb geen behoefte om mensen in me friendlist te stoppen alleen omdat ik berichten van ze heb gelezen op een forum.
kom ik op 3 uit....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb, op 2 mensen na, alleen maar mensen in mijn friendslist staan waarvan ik weet dat als ik live ga, zij mee gaan spelen. Ik heb geen behoefte om mensen in me friendlist te stoppen alleen omdat ik berichten van ze heb gelezen op een forum.
Hey vriendelijke vriend, als jij nou eens niet was begonnen met ''HALO is de beste Xbox game ooit -period-'' in plaats van ''Ik vind Halo de allerbeste XBox game ooit''....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg dan; Ik kan misschien wel geen 20 andere Xbox games die beter zijn dan Halo opnoemen, máár ik vind Halo bagger, en ik ben een trollende kutnoob zonder eigen mening.
Dan is het tenminste meteen duidelijk.
Die vergelijking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Vind jij het slim en/of redelijk om in Harlem te gaan roepen dat je negers haat? Nou dan.
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kom ik op 3 uit....
Ik houd nog wel van je hoor Bastard..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:17 schreef Bastard het volgende:
Die verbroedering hier weer![]()
Vraag me af of Bastard DAAR op aan het wachten is maar goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd nog wel van je hoor Bastard...
Ik ook van jou oude Griekquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd nog wel van je hoor Bastard...
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vraag me af of Bastard DAAR op aan het wachten is maar goed![]()
Ergens in november heb ik het vermoedenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij gamen?
Word vast lachenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ergens in november heb ik het vermoeden![]()
Dat was die keer natuurlijk dat jij vroeg "'Waar ben je?'' En ik toen zei "Hier''quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:32 schreef -Struikrover- het volgende:
*Meedoet*
Ik hou ook van van je B.
En die ene keer dat ikmet GinaG BA heb gespeeld was ook leuk
die kan bij het rijtje quotes uit xbox live potjes:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat was die keer natuurlijk dat jij vroeg "'Waar ben je?'' En ik toen zei "Hier''
![]()
![]()
![]()
Hahahaha, gewoon onthouden oook !!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat was die keer natuurlijk dat jij vroeg "'Waar ben je?'' En ik toen zei "Hier''
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:32 schreef -Struikrover- het volgende:
*Meedoet*
Ik hou ook van van je B.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die kan bij het rijtje quotes uit xbox live potjes:
(demon met black arrow op de map 'ferry':)
Ze zitten op de boot!!!
jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:59 schreef DinoPK het volgende:
edit: geluisterd inmiddels;
Vindt je dit echt beter dan dat Halo2 nummer?...
1 Drum & Bass past wat mij betreft niet zo goed in een spel als HL2.
2 Het is wat eentonig
3 Niet mijn instrumenten gebruik moet ik zeggen, al vond ik het achtergrond deuntje wel aardig.
vind ik ook. klinkt gewoon te zeikerig zeg maar. die mjolnir mix daarentegen is echt superquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat Halo 2 nummer vind ik een beetje triest/saai. (niet triest als in brak overigens)
Past niet bij een actiegame als halo als je het mij vraagt.
duuuuuuuuude, als ik het monikkenkoor weer begin voel ik m'n adrenalinepijl al weer stijgen. Met zoiets op rondlopen in school is niet goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ja
1. Hier wel, geloof me, je moet het filmpje erbij zien.
2. Tja dat vind jij heh
3. meer mening/smaak
Dat Halo 2 nummer vind ik een beetje triest/saai. (niet triest als in brak overigens)
Past niet bij een actiegame als halo als je het mij vraagt.
Volgens mij ben jij een nog ''ongezondere'' HALO fan dan ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
duuuuuuuuude, als ik het monikkenkoor weer begin voel ik m'n adrenalinepijl al weer stijgen. Met zoiets op rondlopen in school is niet goed.
Mee eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:14 schreef twi het volgende:
De sfeer bij de muziek van Halo 1 vind ik tot nu toe vele malen beter dan wat ik hoorde bij dat stukje van Halo 2.
OMG! Was ik wel eens genomineerd?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:45 schreef Gimeone2 het volgende:
PBateman1978 gefeliciteerd U bent nu officeel uitgeroepen tot het meest gehate persoon uit dit topic....wil je aub. nooit meer in een halo 2 topic reeks je laten zien..
and now be gone. FOOL!
ja maar je heb het niet door de kwalificatie rond gehaald sorry man.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:58 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG! Was ik wel eens genomineerd?
Wil jij even normaal reageren en iedereen in z'n waarde laten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:45 schreef Gimeone2 het volgende:
PBateman1978 gefeliciteerd U bent nu officeel uitgeroepen tot het meest gehate persoon uit dit topic....wil je aub. nooit meer in een halo 2 topic reeks je laten zien..
and now be gone. FOOL!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:59 schreef DinoPK het volgende:
Daggla:
http://halo.bungie.org/music.html
En dan voornamelijk: http://halo.bungie.org/Halo_TotalAudio.mp3
Geen idee of dit 100% legaal is, maar aangezien het hier een van de allergrootste halo2 sites betreft, moet dit toch wel toegestaan zijn.
edit: ja dus
Total Audio (Marty O'Donnell and Mike Salvatori) are doing all the music, voices, and 3d sound design on the Halo project. They've released the soundtrack (MP3 format) of the Halo preview at Macworld Expo NY.They've kindly allowed us to supply it to you from our site here. (2.8 MB) Thanks guys!![]()
Soundtrack © 1999 O'Donnell/Salvatori Total Audio Inc.
Downloaden dus
Nou ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. En het is sowieso wel zo netjes om normaal te reageren, me dunkt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:08 schreef Gimeone2 het volgende:
ja dat wil ik wel maar zulk soort mensen mag ik gewoon echt niet.....mog ik nie voor 1 keer een uitzondering maken dan?
Ondanks mijn niet geringe leeftijd, moet ik beschaamd zeggen dat ik niet weet waar je op doeltquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kennen jullie de term "superrockets" ?
Misschien omdat we de illegale versie nog niet hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nu straks Halo 2 er aan komt zou ik graag met andere gamers ook dit speltype online willen spelen, maar volgens mij kent niemand het. Vandaar mijn vraag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien omdat we de illegale versie nog niet hebben
De term Instagib ken ik niet. Het is geen vertraagde raket trouwens, tenminste, niet ten opzichte van een singleplayer rocketlauncher.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef DinoPK het volgende:
Klinkt gewoon als een soort instagib , alleen dan niet met een laser maar met een vertraagde raket?...
Ja zoiets.. bij UC is dat wel het leukste, one shot, one killquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef DinoPK het volgende:
Klinkt gewoon als een soort instagib , alleen dan niet met een laser maar met een vertraagde raket?...
Ze zijn dan ook behoorlijk krachtig. Het mooie hiervan is dat je niet alleen iets makkelijker een bewegend doel kan raken, maar het is vooral nodig omdat je in Hang 'm High en Prisoner veel plateau's hebt waardoor, als je geen marge hebt om te missen, je dus nooit een tegenstander kan raken van onderaf.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zoiets.. bij UC is dat wel het leukste, one shot, one kill
Alleen met zon rocketlauncher kan je nog 3 meter missen.
Ah de eerste sneaky plekken voor campers zijn weer bekend.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook behoorlijk krachtig. Het mooie hiervan is dat je niet alleen iets makkelijker een bewegend doel kan raken, maar het is vooral nodig omdat je in Hang 'm High en Prisoner veel plateau's hebt waardoor, als je geen marge hebt om te missen, je dus nooit een tegenstander kan raken van onderaf.
Nee nee, je kan niet campen met dit speltype. Als je dat doet word je niet alleen steeds gekilld, maar je krijgt ook nog eens weinig kills. Je moet echt door het level lopen wil je een redelijke hoge killcount krijgen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah de eerste sneaky plekken voor campers zijn weer bekend.
Hangt er dus vanaf of Bungie deze modifiers heeft ingebouwd... En dat weten we pas op 11 novemberquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zit me nu ineens af te vragen: is het eigenlijk wel mogelijk om met Halo 2 een zelfgemaakte multiplayer speltype online te spelen? Is dat niet alleen mogelijk met standaard speltypen zoals oddball en CTF?
Ah cool!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nee nee, je kan niet campen met dit speltype. Als je dat doet word je niet alleen steeds gekilld, maar je krijgt ook nog eens weinig kills. Je moet echt door het level lopen wil je een redelijke hoge killcount krijgen.
Helemaal mee eens, heb er zelfs speciale teflon pads voor gekocht.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:44 schreef DinoPK het volgende:
Helaas ook hierdoor alleen maar echt goed speelbaar met een muis
Speel dan maar eerst Halo 1 uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 06:31 schreef Vampier het volgende:
ik heb halo2 zojuist 3 uur gespeeld...
WAT EEN GEWELDIG SPEL!!! Ik geloof dat we nu aan de top van de xbox zitten qua graphics![]()
GEWELDIG!! Ook geweldig is dat je bijna alle voertuigen kunt hi-jacken die er in het spel voorkomen(dat was hopelijk geen spoiler
)
Anyway... ik moet mijn halo 1 ook nog uitspelen.. ik heb een orginele xbox dus geen downloads voor mij
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:30 schreef Deviant1nl het volgende:
Gister even op werk aan iemand gevraagd of ik die MasterChief pop mee mocht nemen als we hem niet meer gebruiken. hij zei dat het mocht, op voorwaarde dat ik 250euro betaal![]()
Waarom is zo'n pop zo duur
Hij vroeg nog wel aan me hoeveel ik er voor over had om hem te kopen, maar u hoeft het niet meer zoZo'n pop staat trouwens alleen in de grote Bart smit filialen. En maybe wat andere game winkels.
Voor ¤250 heb je wel een collectors item. Kan je op Ebay misschien wel voor het dubbele verkopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:30 schreef Deviant1nl het volgende:
Gister even op werk aan iemand gevraagd of ik die MasterChief pop mee mocht nemen als we hem niet meer gebruiken. hij zei dat het mocht, op voorwaarde dat ik 250euro betaal :')
Waarom is zo'n pop zo duur
Hij vroeg nog wel aan me hoeveel ik er voor over had om hem te kopen, maar u hoeft het niet meer zoZo'n pop staat trouwens alleen in de grote Bart smit filialen. En maybe wat andere game winkels.
Ik wil het wel spelen kspeel het best vaak met vrienden in prisoner met zn 4en erg druk en gezellig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat is een multiplayer speltype dat gevoerd wordt met alleen maar rocketlaunchers en zonder Master Chief schild. Als je geraakt word, of de raket slaat in vlak naast je, dan ben je op slag dood.
Dit speltype speel ik zeer regelmatig met een aantal kornuiten in uitsluitend de levels Hang 'm High en Prisoner.
Nu straks Halo 2 er aan komt zou ik graag met andere gamers ook dit speltype online willen spelen, maar volgens mij kent niemand het. Vandaar mijn vraag.
Rockets in Hang 'em High of Prisoner is alleen leuk na teveel bier. Het is echt zero skill door blijven rennen schieten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Ik wil het wel spelen kspeel het best vaak met vrienden in prisoner met zn 4en erg druk en gezellig.
Ik had net ook die 88 mb gedownload, maar alle kleuren zijn gefacked.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:13 schreef taart het volgende:
tv-reclame: http://www.xboxworld.nl/media_file/271
mulitplayer preview (44 MB): http://www.xboxworld.nl/media_file/272
mulitplayer preview (88 MB): http://www.xboxworld.nl/media_file/273
zeg me dat je alleen de .nfo hebt gedownloadquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:28 schreef DinoPK het volgende:
Sjongejonge, de zieligste zin ooit uit een nfo... :
Please don't buy this game if you like it! We didn't! Fuck Bungie!
Meestal hebben de release groepen nog het fatsoen om er netjes bij te zetten of iedereen de game wil kopen als het bevalt (zeker bij topreleases staat dit erbij). Te triest voor woorden zeg..
een .nfo is gewoon een .txtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:33 schreef GinaG het volgende:
Wat is een nfo![]()
Zero skill? Als je meer dan 10 kills op je naam wilt krijgen moet je wel wat skills hebben, tenminste als je met ons meespeelt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Rockets in Hang 'em High of Prisoner is alleen leuk na teveel bier. Het is echt zero skill door blijven rennen schieten.
Ik ga liever 4v4 CTF bloodgulch spelen ofzo.
Ja tuurlijk, je moet heel goed zijn in het spotten van vijanden, weten waar ammo zich bevind en dergelijke, ik vind rockets saai, superrockets is dan mss wat leuker, maar ik ben toch meer van de guns.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zero skill? Als je meer dan 10 kills op je naam wilt krijgen moet je wel wat skills hebben, tenminste als je met ons meespeelt.
Leg eens uit dan? Wat is er leuker dan een Warthog besturen, iemand achterin hebben die je dekking geeft, snel de vlag pakken en weer zo hard mogelijk terug rijden? Dit alles onder een tweede cover van een sniper die ergens op een heuvel staat en iemand die je eigen basis in de gaten houdt.quote:Bloodgulch vind ik een verschrikkelijk level, zeker met CTF.
Nu heb je het over CTF als speltype. Dat vind ik ook leuk om te doen maar niet in bloodgulch. Als we CTF spelen met meer dan 3 man dan wel in sidewinder. Dat is een ideaal level voor CTF aangezien het 2 basissen heeft in de rots gelegen en veel ontsnappingsmogelijkheden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Leg eens uit dan? Wat is er leuker dan een Warthog besturen, iemand achterin hebben die je dekking geeft, snel de vlag pakken en weer zo hard mogelijk terug rijden? Dit alles onder een tweede cover van een sniper die ergens op een heuvel staat en iemand die je eigen basis in de gaten houdt.
Valt tegen, één goede sniper met een goede defender halverwege de map rechtsboven op zo'n pad en er is geen doorkomen meer aan. Ziet vijanden van kilometers afstand en heet alle tijd om de nodige tegenmaatregelen te nemen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nu heb je het over CTF als speltype. Dat vind ik ook leuk om te doen maar niet in bloodgulch. Als we CTF spelen met meer dan 3 man dan wel in sidewinder. Dat is een ideaal level voor CTF aangezien het 2 basissen heeft in de rots gelegen en veel ontsnappingsmogelijkheden.
Dit klinkt natuurlijk prima, maar toch vind ik Bloodgulch ook een kut level.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Leg eens uit dan? Wat is er leuker dan een Warthog besturen, iemand achterin hebben die je dekking geeft, snel de vlag pakken en weer zo hard mogelijk terug rijden? Dit alles onder een tweede cover van een sniper die ergens op een heuvel staat en iemand die je eigen basis in de gaten houdt.
Idd, hoe vaak ik wel niet ineens een rocket van onderen op mijn goedgevulde Warthog heb gekregenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Blood Gulch is veel kleiner en daardoor directer. Het heeft misschien maar één groot pad, dat maakt het juist zo spannend. Want misschien staat er achter die éne heuvel nou net wel die gast met Adaptive Camouflage en een Rocketlauncher.
Zo haat ik Ratrace weer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:04 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Dit klinkt natuurlijk prima, maar toch vind ik Bloodgulch ook een kut level.
Ik weet niet waarom, maar dat level HAAT ik.
nou haat is een groot woord![]()
Wat scoorde Halo 2 dan in de PU?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik vond de review van Halo 2 in de PU trouwens zwaar matig. Echt totaal geen nieuwe info oid.
9.3, maar daar ging het me niet om. Ze zaten zo te pimpen dat ze het spel heel stoer 3 dagen oid mochten testen. Om verder niets boeiends te vertellen. Ook nog twijfelachtige dingen: "Met dual wielding schiet je met het linker- en tegelijkertijd reload je het rechterwapen", wabliefquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef Baris het volgende:
[..]
Wat scoorde Halo 2 dan in de PU?
maar das handig, nooit meerop de meest nare momenten opeens moeten herladen. Gewoon blijven knallen dusquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
"Met dual wielding schiet je met het linker- en tegelijkertijd reload je het rechterwapen", wablief
Eeh, ja.. Begint te kriebelen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:26 schreef Bastard het volgende:
Nog anderhalve week.. ik kan haast niet meer wachtenNog nooit zo uitgekeken naar een spel als deze
![]()
samen met chessmaster idd 1 van de titels waar ik het meeste naar heb uitgekeken ooit!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:26 schreef Bastard het volgende:
Nog anderhalve week.. ik kan haast niet meer wachtenNog nooit zo uitgekeken naar een spel als deze
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
samen met chessmaster idd 1 van de titels waar ik het meeste naar heb uitgekeken ooit!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
Chessmasterchief
Dat zijn cijfers!quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:17 schreef BMH het volgende:
EGM geeft Halo 2 een 10, 10 en 9.5.
De editor in Chief van Famitsu XBOX gaf een 10!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn cijfers!
ze hebben gewoon halo 1 gereviewedquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De editor in Chief van Famitsu XBOX gaf een 10!!!
De 3 andere reviewers een 9, waaronder iemand die totaal niet van FPS games hield,.
En 7 november is de IGN review..
Nog even over die PU review. Die was niet alleen slecht vanwege een hoop oud nieuws, het hele cijfer is gebaseerd ALLEEN op de singeplayer. De hele MP is niet in het eindcijfer meegenomen,.
(In de PU staat trouwens dat het menuscherm gewoon de oude Halo tune heeft.. Dus met dat ooohoooohoooohooo,. )
Idd, Bungie heeft gewoon Halo 1 gegeven met Halo 2 opdruk en hoesje. Die redacteuren vonden zichzelf zo lijp dat ze er niet eens hebben opgeletquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:01 schreef taart het volgende:
[..]
ze hebben gewoon halo 1 gereviewed![]()
Wat vond je van de cut-scenes? Op de eerste na zijn alle filmpjes getuisterd door te laat ingetekende lichteffecten (kleuren veranderen dus), pop-up van opjecten en gebouwen en instabiele texture scherpte.quote:Op maandag 1 november 2004 01:15 schreef Gamedemon het volgende:
Kheb em vanavond weten te spelen bij een vriend van mij, en alle aangekondigde features werken perfect...meer zeg ik niet....nog anderhalve week
Is me nix aan opgevallen en ik neuk geen mierenquote:Op maandag 1 november 2004 08:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat vond je van de cut-scenes? Op de eerste na zijn alle filmpjes getuisterd door te laat ingetekende lichteffecten (kleuren veranderen dus), pop-up van opjecten en gebouwen en instabiele texture scherpte.
Ja jij hebt de cover alquote:Op maandag 1 november 2004 16:00 schreef Baris het volgende:
[..]
Nog 9 hele dagen.
Wat moet je met een coverquote:Op maandag 1 november 2004 16:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja jij hebt de cover alIs er inmiddels ook al een warez cd bij de cover of niet
![]()
Jatten uit de winkelquote:Op maandag 1 november 2004 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat moet je met een cover
Wat een idee ookquote:Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jatten uit de winkel![]()
Ff voor de duidelijkheid ik heb niks gejat hequote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een idee ook![]()
Ik vond je ook niet het type er voor hoorquote:Op maandag 1 november 2004 16:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid ik heb niks gejat heEen dame zoals ik
doet niet aan dat soort duistere praktijken
![]()
heb ik idd ook gezien.. stoorde me er nogal aan maar het is toch een geweldig spel!quote:Op maandag 1 november 2004 08:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat vond je van de cut-scenes? Op de eerste na zijn alle filmpjes getuisterd door te laat ingetekende lichteffecten (kleuren veranderen dus), pop-up van opjecten en gebouwen en instabiele texture scherpte.
*zich opgelucht voeltquote:Op maandag 1 november 2004 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond je ook niet het type er voor hoor
Ik heb MGS ook in zwart wit gespeeld.. bleef een enorm cool spel.. dus zal me een worst wezen of er kleuren ingetekend worden. Zolang ik die kwast maar niet in mn beeld zie dan.quote:Op maandag 1 november 2004 16:57 schreef apengek het volgende:
[..]
heb ik idd ook gezien.. stoorde me er nogal aan maar het is toch een geweldig spel!
edit: ik heb btw ook beide coversgekregen van iemand die ik goed ken
quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb MGS ook in zwart wit gespeeld.. bleef een enorm cool spel.. dus zal me een worst wezen of er kleuren ingetekend worden. Zolang ik die kwast maar niet in mn beeld zie dan.
er word niks ingetekend maar je ziet af en toe ineens textures verschijnen of je ziet bump-mapping te voorschijn komenquote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb MGS ook in zwart wit gespeeld.. bleef een enorm cool spel.. dus zal me een worst wezen of er kleuren ingetekend worden. Zolang ik die kwast maar niet in mn beeld zie dan.
Sterf,quote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Master Chief gaat dood in het spelWat een mietje.
Wacht maar 11 nov. Ik ga zooooo de Covenant zijn onlinequote:Op maandag 1 november 2004 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sterf,.
quote:Op maandag 1 november 2004 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar 11 nov. Ik ga zooooo de Covenant zijn online
als jij het speelt wel heel vaak jahquote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwha... als tie zichzelf opblaast en daarmee alle aliens en dat doettie terwijl hij dodelijk zwaargewond is daarmee de aarde redt... vindt ik het goed..quote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
ja idd....Als de newbies elkaar al lopen te slachten, komt de meester de trap af en laat ze eens wat zien wat nou echt schiet kunst is.quote:Op maandag 1 november 2004 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
hahaha
[..].
Ik wil trouwens eerst ff goed voor de SP zitten, voor ik aan de MP begin.
Dus verwacht mij maar enkele dagen later,.
Kan je gewoon bij iedere computerzaak halen!quote:Op maandag 1 november 2004 18:44 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
ja idd....Als de newbies elkaar al lopen te slachten, komt de meester de trap af en laat ze eens wat zien wat nou echt schiet kunst is.
Kan ik zo'n live kabel halen bij de media markt voor xbox direct van modem naar me xbox.....want ik heb die kabel nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
De online verschenen versie is exact de zelfde als die in de winkel komt. Ik vind het zelf ook teleurstellend dat dit gebeurd. Vooral in grote omgevingen zie je (bij het draaien) van op het scherm poppen en word de lighting snel even ingeschreven (gebouwen die van wit naar zwart flitsen etc).quote:Op maandag 1 november 2004 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb trouwens wel op enkele fora gelezen dat de warezhoeren nogal last hebben van visuele glitches. Ik ga er van uit dat het origineel dit niet heeft. Heb het ook nog nergens verder terug gelezen in (p)reviews..
Komt vaak genoeg voor dat de rip van een winkelversie alsnog enige kuren vertoont.quote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
De online verschenen versie is exact de zelfde als die in de winkel komt. Ik vind het zelf ook teleurstellend dat dit gebeurd. Vooral in grote omgevingen zie je (bij het draaien) van op het scherm poppen en word de lighting snel even ingeschreven (gebouwen die van wit naar zwart flitsen etc).
Maar met de gameplay zit het wel goed. Ik speel hem nu op Heroic, en zit nu op 45%. Ik speel hem nu heel anders als voorheen. Bevalt me al een stuk beter. Wel jammer dat je niet meer kunt zien welke moeilijkheid je gehaald hebt op welk level
.
Maar er zijn toch nog geen singleplayer previews?quote:Op maandag 1 november 2004 21:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Komt vaak genoeg voor dat de rip van een winkelversie alsnog enige kuren vertoont.
Het is immers gecrackt. Als het echt ernstig en irritant was, had je dat vast wel terug gelezen in een (p)review.
OXM, PU, enz. enz. enz..quote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar er zijn toch nog geen singleplayer previews?
Wel raar: In de tv-spotjes zijn er geen pop-ups in de cutscenes. Dus me hoopt.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
OXM, PU, enz. enz. enz..
OXM is over het algemeen behoorlijk kritisch hoor,quote:Op maandag 1 november 2004 23:37 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
nee idd...quote:Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, die warezversie boeit verder niet.
De 11de weten we meer,.
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_multiplayer_1029_hi.wmvquote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee idd...
maargoed ik heb dus nix gezien wat visiueele bugs betreft...
volgende week weten we et allemaal
Kon het vooral niet waarderen dat Pro Evolution Soccer in hetzelfde nummer doodleuk een 9,5 krijgt zonder dat er ook maar een woord gerept wordt over gebrek aan vernieuwing in die game. Halo 2 heeft in vergelijking tig keer meer vernieuwd op het gebied van FPS games dan PES4 heeft gedaan in het voetbal genre. Vind die Jeroen ook een behoorlijk lulletje rozenwater met z'n nietszeggende "kritiek". Vind het sowieso tekenend hoe men het heeft over het gebrek aan "wereldschokkende veranderingen" in een game als Halo 2 terwijl dergelijk commentaar immer afwezig blijft bij slappe PC titels als Doom3.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
9.3, maar daar ging het me niet om. Ze zaten zo te pimpen dat ze het spel heel stoer 3 dagen oid mochten testen. Om verder niets boeiends te vertellen. Ook nog twijfelachtige dingen: "Met dual wielding schiet je met het linker- en tegelijkertijd reload je het rechterwapen", wablief
Ze gingen veel te diep in op de multiplayer, die onderhand iedereen kan dromen.
Het is misschien dat ik er zoveel vanaf weet, maar met zo'n cover verwacht je toch meer, imo.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_multiplayer_1029_hi.wmv
Tot die tijd, check dit..
6 minuten filmpje van de live multiplay..
Cool hequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Vampier op 02-11-2004 07:12:52 ]Free people own guns! Slaves do not!
Kheb offline zanzibar al verkent dus nee dankjequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil het nu alleen nog maar meer spelen,quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
maar een cool filmpje idd
Bron: lamer.nlquote:Nu Halo 2 eindelijk klaar is vraagt iedereen zich af wat de mannen en vrouwen van Bungie gaan doen. Het zal in ieder geval voorlopig geen film zijn, want de ontwikkelaar wil zich blijven richten op het ontwikkelen van fantastische games. Een van de mogelijkheden is het afmaken van Phoenix, een niet sci-fi game waar Bungie twee jaar aan werkte voordat het zich alleen op Halo 2 richtte, zo laat Bungie manager Pete Parsons in dit artikel weten.
GS: Would you say that Halo 2 was borne more out of wanting to just continue the story or was it more that there were a lot of parts of the Halo universe that you weren't able to touch on the first time around?
FO: Well I think that once we had that story done, it was readily obvious that there was a bigger story to be told. Halo itself, even if that were the only game we were planning, leaves a lot of unanswered questions. This conflict between the humans and the Covenant has been going on for decades, and it hasn't ended, so there was definitely more story that needed to be told, and I think it would have happened one way or the other.
En er is nog meer nieuws van het Halo 2 front, want GameSpy heeft een [utl=http://xbox.gamespy.com/xbox/halo-2/562370p1.html]7 pagina's tellend[/url] interview met Frank O'Connor over alles wat met Halo 2 te maken heeft.
that's the spiritquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:11 schreef XboxAddict het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik heb best wat lol beleefd met de Single player van Halo 1, maar heb eigenlijk nooit online gespeeld. Beetje raar natuurlijk, omdat het juist helemaal om de MP gaat
Maar ik vond het gewoon té grappig. Die kleine mannekes die "Grenaaaaade" roepend alle kanten op renden.. het bleef vermakelijk
Maar op den duur vond ik het 2 much (een hele zooi van die aliens waarvan ik de naam niet meer weet, die telkens op je af stormden, )... ik heb Halo dus nooit uitgespeeld... ik ben gewoon niet zo een FPS gamer denk ik. Ben er gewoon niet goed in.
Deze keer ga ik het anders aanpakken. Halo 2 aanschaffen, Single player doorbijten, Xbox Live aanschaffen en als kanonvoer fungeren tot ik er bij neerval.
Jah.. dat moet ik toch echt een keer meegemaakt hebben![]()
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:11 schreef XboxAddict het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik heb best wat lol beleefd met de Single player van Halo 1, maar heb eigenlijk nooit online gespeeld. Beetje raar natuurlijk, omdat het juist helemaal om de MP gaat
Maar ik vond het gewoon té grappig. Die kleine mannekes die "Grenaaaaade" roepend alle kanten op renden.. het bleef vermakelijk
Maar op den duur vond ik het 2 much (een hele zooi van die aliens waarvan ik de naam niet meer weet, die telkens op je af stormden, )... ik heb Halo dus nooit uitgespeeld... ik ben gewoon niet zo een FPS gamer denk ik. Ben er gewoon niet goed in.
Deze keer ga ik het anders aanpakken. Halo 2 aanschaffen, Single player doorbijten, Xbox Live aanschaffen en als kanonvoer fungeren tot ik er bij neerval.
Jah.. dat moet ik toch echt een keer meegemaakt hebben![]()
cafe'squote:Op dinsdag 2 november 2004 11:36 schreef Cleverkidr het volgende:
[..]
Trouwens, hebben jullie de reclames gezien boven urinoirs in enkele cafe's? Dat soort dingen geven me echt het idee hoe groot de release is.
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wilquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:55 schreef twi het volgende:
Vanochtend naast m'n nog staande GCShop, FRS Webshop en Proxis.be bestelling van de LE nog maar twee geplaatste bij de lokale FRS en Intertoys. Dixons had ze niet meer
Ik heb het debiele idee opgevat dat als de Gameshop LE niet heeft dat ik dan de gewone koop op donderdag en later nog eens de LE versiequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wil
Het is ook maar de vraag of ze da normale versie dan ook nog hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga de 11e gewoon naar het centrum en dan ga ik de FRS binnen. Hebben ze de LE nog, dan haal ik die, anders haal ik de gewone versie wel
Heftig man, kan echt niet wachten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
op de een of andere rare manier denk ik dat jij graag de limited edition wil
BIj mijn lokale game shop stond mijn naam op een speciale Halo 2 blaadje. Dat zag ik toen ik mijn tel nummer ging wijzigenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
KloptMaar ik ben er nog niet van overtuigd dat ik 'm ga krijgen. De FRS-gast schreef alle bestelingen gewoon op een leeg A4'tje (althans, er stonden nog een stuk of drie andere namen op), en bij de Intertoys weet ik niet eens of ze wel hebben begrepen dat er verschil zit tuseen de LE en de gewone. Ik ben benieuwd, wie weet krijg ik er 5, wie weet krijg ik er geen
Bij de shop waar ik het besteld heb, hebben ze het op een blaadje opgeschreven en opgehanen op het prikbord. Om nou te zeggen dat ik erg veel vertrouwen heb in deze methodequote:Op dinsdag 2 november 2004 14:12 schreef Baris het volgende:
[..]
BIj mijn lokale game shop stond mijn naam op een speciale Halo 2 blaadje. Dat zag ik toen ik mijn tel nummer ging wijzigen
Daar heb ik 'm ook besteld. Ik kreeg echter te horen dat de oplage zo beperkt is, dat ik er niet vanuit moest gaan dat er nog een LE beschikbaar zou zijn de 11e. Tja, we zien wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef StrikeAnywhere het volgende:
mijn pre-order staat bij mij bij Dimension Plus, en als het goed is kan ik hem volgende week donderdag op halen..
Ben je huishoudelijk ingesteldquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef XboxAddict het volgende:
Als ik zeg: "Awwhh ik wacht wel tot de LE gewoon in de winkel ligt, ik kan wel wachten.. " bedoel ik eigenlijk: "Ik kan hem nu toch nog niet betalen"
Is er iemand zo liefdadig ingesteld dat ik Halo2 een tijdje daar kan spelen?![]()
Zéérquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je huishoudelijk ingesteld![]()
Ik heb de reservering op 3 augustus jl. daar geplaatst, mag er toch zeker van uit gaan dat er een LE voor mij klaar ligt. Ik denk dat je moet hopen dat iemand niet betaalt heeft, en dat er dan nog 1 over is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:33 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm ook besteld. Ik kreeg echter te horen dat de oplage zo beperkt is, dat ik er niet vanuit moest gaan dat er nog een LE beschikbaar zou zijn de 11e. Tja, we zien wel.
Lijkt me sterk in dit geval, maar goed laten we het hopen.. Ik wacht de mail af wanneer hij afgehaald kan worden.quote:Oh, en als het toch over Dimension Plus gaat; fingers crossed dat ze het spel woensdag al hebben o.i.d., aangezien het veel vaker gebeurt dat grote releases een dag eerder al in de schappen liggen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |