abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22904315
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Vanderdonk het volgende:
Trouwens ik zag in de folder van de Lidl dat ze een compleet skipak aan gaan bieden (is een broek en jas, dus niet zo een ouderwets overall) voor 50 euro. Daar heb je doorgaans nog niet eens een broek of jas los voor dus dat kan interessant zijn om even te bekijken.
Pauline kan ik jou niet meenemen als ik aankopen ga doen

bedankt allemaal voor de snelle reacties
pi_22904536
Ik ging vorig jaar voor het eerst (wel 2x, eerst met ouders, daarna met vrienden) en ik had gelijk voor honderden euro's kleding ingeslagen! Het zat allemaal heel lekker, behalve dat me boots wat te groot waren maar k ga het dit jaar weer gebruiken.

De jas gebruik ik trouwens gewoon thuis ook.
pi_22908827
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.scapino.nl/site/canvas.asp?select=folder
Zo een knalgele broek voor een paar tientjes is wel extreem stoer. En dan zo een foute muts opzetten Kunnen ze je tenminst niet kwijt raken op de piste.
Maak je maar geen zorgen trouwens over mode, het is net carnaval en vooral als boarder moet je opvallen. Die lui zitten constant in de weg op de piste hihihi en dan kan je beter opvallen.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_22908907
Hahahah ja inderdaad

Maar je gaat mee ?
pi_22909791
Nee joh ik heb al genoeg kleding.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_22935041
Hee XOSL als het niet perse nieuw (of legaal) hoeft te zijn: kijk eens op Ebay of Marktplaats!!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:28:52 #32
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_22935111
V&D heeft ook goede wintersport kleding en niet al te duur. Voor minder dan 200 euro kan je een jas en broek hebben met sneeuwvanger etc. Let daar goed op, niet alle wintersportkleding heeft sneeuwvangers, en die heb je echt wel nodig
Verder goede handschoenen en skisokken zijn ook wel aan te raden
To infinity…and beyond!
pi_22935174
wat is een sneeuwvanger ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:35:37 #34
11458 ivetje
pi_22935255
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Vanderdonk het volgende:
Trouwens ik zag in de folder van de Lidl dat ze een compleet skipak aan gaan bieden (is een broek en jas, dus niet zo een ouderwets overall) voor 50 euro. Daar heb je doorgaans nog niet eens een broek of jas los voor dus dat kan interessant zijn om even te bekijken.
afgelopen jaar bij aktie-sport hadden ze ook zo'n aanbieding. Geloof voor 70 euro ofzo ook broek en jas. Maar zoals ik al zei, let op de sneeuwvanger, meestal zitten die er bij dit soort aanbiedingen niet in en ook bij de broek en jas. Let op of er aan de onderkant bij de benen zo'n apart stuk inzit wat je in je boots kan doen, en bij je armen apart los stuk wat je in je handschoen kan doen...op die manier krijg je iig geen sneeuw in je pijpen of bij je armen. Verder zit er bij de broek aan de achterkant vaak een stuk wat hoger zit, voorkomt sneeuw bij je bips
To infinity…and beyond!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:37:15 #35
11458 ivetje
pi_22935279
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is een sneeuwvanger ?
in je jas zit onderin een aparte "flap" die je aan de voorkant vast gan maken met drukkers oid. Die zit strak om je heen dmv elastiek en houdt dus de sneeuw uit je jas die bij het vallen via de onderkant in je jas kan komen In mijn vorige post staat de uitleg over de mouwen en broekspijpen Meestal zijn sneeuwvangers van een soort dunne regenpak-achtige stof.
To infinity…and beyond!
pi_22935588
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:37 schreef ivetje het volgende:

[..]

in je jas zit onderin een aparte "flap" die je aan de voorkant vast gan maken met drukkers oid. Die zit strak om je heen dmv elastiek en houdt dus de sneeuw uit je jas die bij het vallen via de onderkant in je jas kan komen In mijn vorige post staat de uitleg over de mouwen en broekspijpen Meestal zijn sneeuwvangers van een soort dunne regenpak-achtige stof.
Ik heb een jas zonder "sneeuwvangers" (had er zelf nog nooit van gehoord ) en ik heb nog nooit sneeuw in me jas gehad hoor . En ja ik val wel.. hard .
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:54:42 #37
11458 ivetje
pi_22935641
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:52 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb een jas zonder "sneeuwvangers" (had er zelf nog nooit van gehoord ) en ik heb nog nooit sneeuw in me jas gehad hoor . En ja ik val wel.. hard .
met snowboarden val je vaak op je kont en dan bestaan de kans (als je doorschuift) dat er dus sneeuw in je jas schuift...het is niet echt fijn als dat gebeurt Vandaar dat zo'n sneeuwvanger toch wel een aanrader is hoor
To infinity…and beyond!
pi_22936439
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef ivetje het volgende:

[..]

met snowboarden val je vaak op je kont en dan bestaan de kans (als je doorschuift) dat er dus sneeuw in je jas schuift...het is niet echt fijn als dat gebeurt Vandaar dat zo'n sneeuwvanger toch wel een aanrader is hoor
Mja ik heb vorig jaar geskied (toen voor et eerst) en ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden... maar ze verkopen toch vast wel ergens van die losse dingen? Ik ga niet weer een nieuwe jas kopen .
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:42:23 #39
11458 ivetje
pi_22936634
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Mja ik heb vorig jaar geskied (toen voor et eerst) en ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden... maar ze verkopen toch vast wel ergens van die losse dingen? Ik ga niet weer een nieuwe jas kopen .
die dingen zijn denk ik niet los te koop, omdat ze aan je jas geritst zitten of gewoon erin genaaid zijn...anders heeft het weinig zin, als ie niet aan je jas vast zit
To infinity…and beyond!
pi_22936648
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:42 schreef ivetje het volgende:

[..]

die dingen zijn denk ik niet los te koop, omdat ze aan je jas geritst zitten of gewoon erin genaaid zijn...anders heeft het weinig zin, als ie niet aan je jas vast zit
Zal toch wel een constructie mogelijk zijn?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:55:21 #41
11458 ivetje
pi_22936919
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Zal toch wel een constructie mogelijk zijn?
hoe zou jij dat willen doen dan... Hij moet echt helemaal aan je jas vast zitten, alleen het stukje vooraan waarmee je hem aan elkaar maakt niet. En aangezien die dingen dus normaal in je jas zitten, verkopen ze die vast niet los...of je moet er zelf 1 maken, maar da's wel heel moeilijk denk ik
To infinity…and beyond!
pi_22937828
Mja misschien heb je wel gelijk
pi_22987788
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:28 schreef ivetje het volgende:
V&D heeft ook goede wintersport kleding en niet al te duur. Voor minder dan 200 euro kan je een jas en broek hebben met sneeuwvanger etc. Let daar goed op, niet alle wintersportkleding heeft sneeuwvangers, en die heb je echt wel nodig
Verder goede handschoenen en skisokken zijn ook wel aan te raden
Jij werkt bij de V&D ?
  maandag 1 november 2004 @ 10:58:15 #44
11458 ivetje
pi_22993349
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:29 schreef XOSL het volgende:

[..]

Jij werkt bij de V&D ?
Nee hoor

(sinds vorige week niet meer, maar misschien krijg ik nog contract verlening...dat hoor ik vandaag hopelijk )
To infinity…and beyond!
pi_22994576
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:58 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nee hoor

(sinds vorige week niet meer, maar misschien krijg ik nog contract verlening...dat hoor ik vandaag hopelijk )
Ik hoop dat je nog een contract verlenging krijgt. Ga je ook nog op wintersport ?
  maandag 1 november 2004 @ 12:04:46 #46
11458 ivetje
pi_22994879
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:52 schreef XOSL het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog een contract verlenging krijgt. Ga je ook nog op wintersport ?
Dank je, op wintersport gaan heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Ik probeer indoor te snowboarden Dat lukt me nog niet echt super goed, maar het gaat elke keer beter. Ik wil nog wel een keer op wintersport, maar dit jaar heb ik even geen geld. En we willen in de zomer een grote trip proberen te maken naar Orlando, dus daar zal al het geld naartoe moeten de komende tijd

Maar goed, ik ben dus in zoetermeer een keer geweest en in duitsland ergens (waar zou ik niet meer weten). Het gaat nu nog met vallen en opstaan, vooral het bochtjes maken is moeiljik...rechtdoor gaat wel Soms een beetje te hard, maar goed. Het is toch moeilijker als het eruit ziet helaas...hopelijk leer ik het ooit nog
To infinity…and beyond!
pi_22995066
Ah duitsland... Bottrop ? of hoe je het ook schrijft lol daar ben ik ook geweest

Ik hoop het binnenkort ook snel te leren
  maandag 1 november 2004 @ 12:23:17 #48
11458 ivetje
pi_22995277
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:13 schreef XOSL het volgende:
Ah duitsland... Bottrop ? of hoe je het ook schrijft lol daar ben ik ook geweest

Ik hoop het binnenkort ook snel te leren
ik weet het zo ff niet meer precies. Het was iig een baan waar je halverwege de baan op kwam. Het stukje naar boven was voor de beginners, naar beneden voor gevorderden. Het ging vrij stijl naar beneden, daarna een bocht van 90 graden. En omhoog moest je met een lopende band
To infinity…and beyond!
pi_22995304
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik weet het zo ff niet meer precies. Het was iig een baan waar je halverwege de baan op kwam. Het stukje naar boven was voor de beginners, naar beneden voor gevorderden. Het ging vrij stijl naar beneden, daarna een bocht van 90 graden. En omhoog moest je met een lopende band
Ja klopt..

Lachuh die lopende band soms
  maandag 1 november 2004 @ 12:25:32 #50
11458 ivetje
pi_22995324
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:24 schreef XOSL het volgende:

[..]

Ja klopt..

Lachuh die lopende band soms
vooral als je je board onderhoudt Je gaat geheid op je bek over die rolletjes onderaan En dat adrubt stilzetten van die band als er iemand gepleurd was...iedereen op die band ging dan ook zowat om

* ivetje is veilig lopend gegaan....hihi
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')