Pauline kan ik jou niet meenemen als ik aankopen ga doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Vanderdonk het volgende:
Trouwens ik zag in de folder van de Lidl dat ze een compleet skipak aan gaan bieden (is een broek en jas, dus niet zo een ouderwets overall) voor 50 euro. Daar heb je doorgaans nog niet eens een broek of jas los voor dus dat kan interessant zijn om even te bekijken.
Zo een knalgele broek voor een paar tientjes is wel extreem stoer. En dan zo een foute muts opzettenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.scapino.nl/site/canvas.asp?select=folder
afgelopen jaar bij aktie-sport hadden ze ook zo'n aanbieding. Geloof voor 70 euro ofzo ook broek en jas. Maar zoals ik al zei, let op de sneeuwvanger, meestal zitten die er bij dit soort aanbiedingen niet in en ook bij de broek en jas. Let op of er aan de onderkant bij de benen zo'n apart stuk inzit wat je in je boots kan doen, en bij je armen apart los stuk wat je in je handschoen kan doen...op die manier krijg je iig geen sneeuw in je pijpen of bij je armen. Verder zit er bij de broek aan de achterkant vaak een stuk wat hoger zit, voorkomt sneeuw bij je bipsquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Vanderdonk het volgende:
Trouwens ik zag in de folder van de Lidl dat ze een compleet skipak aan gaan bieden (is een broek en jas, dus niet zo een ouderwets overall) voor 50 euro. Daar heb je doorgaans nog niet eens een broek of jas los voor dus dat kan interessant zijn om even te bekijken.
in je jas zit onderin een aparte "flap" die je aan de voorkant vast gan maken met drukkers oid. Die zit strak om je heen dmv elastiek en houdt dus de sneeuw uit je jas die bij het vallen via de onderkant in je jas kan komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is een sneeuwvanger?
Ik heb een jas zonder "sneeuwvangers" (had er zelf nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
in je jas zit onderin een aparte "flap" die je aan de voorkant vast gan maken met drukkers oid. Die zit strak om je heen dmv elastiek en houdt dus de sneeuw uit je jas die bij het vallen via de onderkant in je jas kan komenIn mijn vorige post staat de uitleg over de mouwen en broekspijpen
Meestal zijn sneeuwvangers van een soort dunne regenpak-achtige stof.
met snowboarden val je vaak op je kont en dan bestaan de kans (als je doorschuift) dat er dus sneeuw in je jas schuift...het is niet echt fijn als dat gebeurtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb een jas zonder "sneeuwvangers" (had er zelf nog nooit van gehoord) en ik heb nog nooit sneeuw in me jas gehad hoor
. En ja ik val wel.. hard
.
Mja ik heb vorig jaar geskied (toen voor et eerst) en ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden... maar ze verkopen toch vast wel ergens van die losse dingen? Ik ga niet weer een nieuwe jas kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef ivetje het volgende:
[..]
met snowboarden val je vaak op je kont en dan bestaan de kans (als je doorschuift) dat er dus sneeuw in je jas schuift...het is niet echt fijn als dat gebeurtVandaar dat zo'n sneeuwvanger toch wel een aanrader is hoor
die dingen zijn denk ik niet los te koop, omdat ze aan je jas geritst zitten of gewoon erin genaaid zijn...anders heeft het weinig zin, als ie niet aan je jas vast zitquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mja ik heb vorig jaar geskied (toen voor et eerst) en ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden... maar ze verkopen toch vast wel ergens van die losse dingen? Ik ga niet weer een nieuwe jas kopen.
Zal toch wel een constructie mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:42 schreef ivetje het volgende:
[..]
die dingen zijn denk ik niet los te koop, omdat ze aan je jas geritst zitten of gewoon erin genaaid zijn...anders heeft het weinig zin, als ie niet aan je jas vast zit
hoe zou jij dat willen doen dan...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zal toch wel een constructie mogelijk zijn?
Jij werkt bij de V&D ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:28 schreef ivetje het volgende:
V&D heeft ook goede wintersport kleding en niet al te duur. Voor minder dan 200 euro kan je een jas en broek hebben met sneeuwvanger etc. Let daar goed op, niet alle wintersportkleding heeft sneeuwvangers, en die heb je echt wel nodig
Verder goede handschoenen en skisokken zijn ook wel aan te raden
Nee hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:29 schreef XOSL het volgende:
[..]
Jij werkt bij de V&D ?![]()
Ik hoop dat je nog een contract verlenging krijgt. Ga je ook nog op wintersport ?quote:Op maandag 1 november 2004 10:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee hoor
(sinds vorige week niet meer, maar misschien krijg ik nog contract verlening...dat hoor ik vandaag hopelijk)
Dank je, op wintersport gaan heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Ik probeer indoor te snowboardenquote:Op maandag 1 november 2004 11:52 schreef XOSL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog een contract verlenging krijgt. Ga je ook nog op wintersport ?
ik weet het zo ff niet meer precies. Het was iig een baan waar je halverwege de baan op kwam. Het stukje naar boven was voor de beginners, naar beneden voor gevorderden. Het ging vrij stijl naar beneden, daarna een bocht van 90 graden. En omhoog moest je met een lopende bandquote:Op maandag 1 november 2004 12:13 schreef XOSL het volgende:
Ah duitsland... Bottrop ? of hoe je het ook schrijftlol daar ben ik ook geweest
Ik hoop het binnenkort ook snel te leren
Ja klopt..quote:Op maandag 1 november 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik weet het zo ff niet meer precies. Het was iig een baan waar je halverwege de baan op kwam. Het stukje naar boven was voor de beginners, naar beneden voor gevorderden. Het ging vrij stijl naar beneden, daarna een bocht van 90 graden. En omhoog moest je met een lopende band
vooral als je je board onderhoudtquote:Op maandag 1 november 2004 12:24 schreef XOSL het volgende:
[..]
Ja klopt..
Lachuh die lopende band soms
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |