abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22942262
Ik ben 27 en ik heb een uitvaartverzekering. Is helemaal niet duur (vierenhalve euro per maand) en ik vind het een prettig idee dat mijn nabestaanden niet hoeven op te draaien voor de kosten. Bovendien heb ik een Scenarium opgesteld met daarin mijn wensen voor mijn crematie.
pi_22942598
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
en ik vind het een prettig idee dat mijn nabestaanden niet hoeven op te draaien voor de kosten.
Niet vervelend bedoeld, maar meerdere posts hier op dit topic noemen 'goed gevoel' als één van de redenen. Er wordt vaak denk ik een feel good verzekering verkocht op negatieve sentimenten, 'dit kun je je nabestaanden niet aan doen', maar veelal is het goed draagbaar.
pi_22942723
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef woooohaa het volgende:
Niet vervelend bedoeld, maar meerdere posts hier op dit topic noemen 'goed gevoel' als één van de redenen. Er wordt vaak denk ik een feel good verzekering verkocht op negatieve sentimenten, 'dit kun je je nabestaanden niet aan doen', maar veelal is het goed draagbaar.
Ja, fijn, maar dat weet je dus niet. Ik ben niet iemand die spaart en aangezien ik geen partner of kinderen heb of wil, verwacht ik niet dat er directe nabestaanden zullen zijn. Ik vind het gewoon onzin om iemand anders daarvoor te laten opdraaien. Waarom zou ik? En zo'n verzekering is hartstikke goedkoop.

Die verzekering is mij trouwens niet aangesmeerd, het is een hele bewuste keuze geweest, ik wilde het zelf graag goed regelen en ik wilde zelf van tevoren vaststellen hoe ik het wil hebben. Dat kan ook wel zonder een verzekering, maar deze verzekering legt het vast en regelt het voor je. De nabestaanden hoeven in feite niets te doen behalve huilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')