quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:27 schreef Waxxer het volgende:
tvp
Ja je kunt de lampen-kranen bewegen op het pleinquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
speelkraantjes?
Ik doe mee, ik doe mee!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:ik weet al wat ik de hele dag ga doen
Dus je kan in het aanwezigen-lijstje gezet worden? Vervoer is immers ook al geregeld door Andyvie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:ik weet al wat ik de hele dag ga doen
Euhmm oh?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus je kan in het aanwezigen-lijstje gezet worden? Vervoer is immers ook al geregeld door Andyvie.
deal!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
als je de hele dag met de kraantjes spelen onder aanwezig verstaat
aangepastquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie een naam tussen de aanwezigen die daar niet hoort.. Parleur namelijk.. dus XMN8R die mag weg
er is vast nog wel een plekje vrij in de auto?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:36 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm oh?
Ik sleur hem alleen maar de trein in hoor!
een klein probleempje, ik kom niet met de trein naar Rotterdam![]()
Wáááááááááát?!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie een naam tussen de aanwezigen die daar niet hoort.. Parleur namelijk.. dus XMN8R die mag weg
Hangt er van af hoever er om gereden moet worden...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:12 schreef XMN8R het volgende:
er is vast nog wel een plekje vrij in de auto?
Is he even human?!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:31 schreef Vlarp het volgende:
XMN8R
Gewoon de parkeertarieven opgezocht.
Even langsgereden na mijn werk. Kleine moeite, groot plezierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:31 schreef Vlarp het volgende:
XMN8R
Gewoon de parkeertarieven opgezocht.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Is he even human?!FREAK!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
lief doen! nu!
Ik was gister ook ziek, en vanochtend..... ik denk dat het de spanningen zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was gister ziek, nu nog beetje.. morgen beter?
Ja, je bent te laat. Nu MOET je wel komen...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:07 schreef error het volgende:
Kan ik me nog afmelden, of ben ik daarvoor al te laat?
nee kannie. kheb net mijn kop kaal geschoren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, je bent te laat. Nu MOET je wel komen...
Tja, als je dan niet kunt komen, dan kom ik wel bij jullie langs. Want dat wil ik natuurlijk wel zien. En ik weet waar jullie huis woont!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:59 schreef error het volgende:
[..]
nee kannie. kheb net mijn kop kaal geschoren.
alle tvp-posts zijn netjes verwijderd, behalve dezequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:22 schreef tech het volgende:
teujveujpeuj.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister ook ziek, en vanochtend..... ik denk dat het de spanningen zijn... ik kom maar gewoon niet dan
Geef 'ns een update dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
het lijkt erop dat er uiteindelijk vijf mensen op komen dagen van de 12 die zich gemeld hebben.
Als we iedereen doorstrepen die na het etentje komt, en Ang3l & Pup schrappen in verband met Ang3ls zenuwenmisselijkheid, dan kom ik op 8 man.quote:Andy
Ang3l & Pup
Markie-Mark
Remix
Twoflower
Vlarp
Waxxer
Weemz *
Wizardragon
Xman *
XMN8R
* aanwezig vanaf het etentje
Ik ga ze persoonlijk over het plein begeleiden, en ik zal het dus ook wel melden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef ajuu het volgende:
zorg dat je geen uitglij-zolen hebt onder je schoenen , dat rotplein (in de betekenis van lelijk mislukt kutplein) is spiegelglad (inde betekenis van kei-glad) als het geregend heeft.
julie kunnen ook een speurtocht houden: zoek ajuu!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga ze persoonlijk over het plein begeleiden, en ik zal het dus ook wel melden.
Ben er zelf ook al een paar keer bijna op m'n bek gegaan
Teveel moeite...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
julie kunnen ook een speurtocht houden: zoek ajuu!![]()
HÈ! Ik kom iig gezellig mee-eten heur! En misschien kom ik nog wel eerder ook!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Als we iedereen doorstrepen die na het etentje komt, en Ang3l & Pup schrappen in verband met Ang3ls zenuwenmisselijkheid, dan kom ik op 8 man..
de kans om een middagje waxxer te pesten kun je eigenlijk niet laten liggen natuurlijk, zeker als je er nauwelijks je bed voor uit hoeft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Teveel moeite...
Je komt zelf maar, of anders dan mis je ons maar
En Ang3l komt maar gewoon, ziek of niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
HÈ! Ik kom iig gezellig mee-eten heur! En misschien kom ik nog wel eerder ook!
Ik, als ik niet met de auto naar huis ga. Dan ga ik met de trein. Ik moet naar Ede-Wageningen namelijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:40 schreef Weemz het volgende:
Is er iemand die - zo ergens in de middag of 's avonds zo na het naborrelen - vanuit of rinchting Utrecht gaat??
Of niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:40 schreef Vlarp het volgende:
Ben je er niet rond die tijd dan mag je ons zelf gaan opzoeken
Ach ik kom wel hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Als we iedereen doorstrepen die na het etentje komt, en Ang3l & Pup schrappen in verband met Ang3ls zenuwenmisselijkheid, dan kom ik op 8 man..
Als je belt als je bij *denkt* Rotterdam Alexander bent (laatste stop voor R'dam CS) dan kan ik je misschien wel even ophalen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:27 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai:
1 - sein- en wisselstoring bij de achterhoekse boemeltrein
2 - werkzaamheden bij Ede-Wageningen als ik het goed heb onthouden en dus verder met de bus.
Dat betekent naar alle waarschijnlijkheid vertraging, ik sms/bel wel als ik 15.30u niet haal, en anders moet ik zelf de weg maar weer zien te vinden, net als de vorige keer in UtrechtVlarp blijft natuurlijk niet de hele middag heen en weer lopen
onze topic-piccolo
Ben je nu al onderweg?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:16 schreef Twoflower het volgende:
Iemand in Enschede die misschien een lift die kant op nodig heeft? Ik vertrek rond 11:45 richting Wageningen...
Hij moest omrijden om iemand op te halen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nu al onderweg?
Mens ik zit nog in me badjas
Hij zei wel iets verontrustends toen ik naar huis gingquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Het was idd erg gezellig
Was rond 6:00 thuis (was dat nou nieuwe of oude tijd?)
Vlááááááárp! Heb je echt goed een oogje in 't zeil gehouden?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij zei wel iets verontrustends toen ik naar huis ging
Volgende keer zal ik wel een film meenemenquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]o DO tell!
Vond ie de film niet zo boeiend qua verhaal?
Ik sta te knipperen op je MSNquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wel een film meenemen
Uhm.. nee, dat is niet en public te vertellen
Ik kon er inderdaad niet omheenquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta te knipperen op je MSN
tenk joequote:Op zondag 31 oktober 2004 13:14 schreef Vlarp het volgende:
"Fok! homo meeting groot succes"
En daar zit je dan tegenover aan de tafel zegquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:14 schreef Vlarp het volgende:
"Fok! homo meeting groot succes"
*enge foto van kug*
Of ernaast.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar zit je dan tegenover aan de tafel zeg![]()
Hij viel me echt 230% mequote:Op zondag 31 oktober 2004 13:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Of ernaast..
Maar in weerwil van de indruk die Kugari van zichzelf probeert te geven, is hij in het echt helemaal niet zo Eng..
Het valt ook niet mee om Eng over te komen als je alles met een zachte ch uitspreekt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij viel me echt 230% me
Heb erg gelachen met Kuggggje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |