daar gaat je datalimiet (alls die niet erg groot is)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Pcies, mijn laptop forwardde de radiostream via GPRS naar de stream server van Action Radio
men, straks zeg je nog dat je een lader op je fiets hebt zittenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 accu's bij me
dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen he!, geen echte rapen natuurlijk.. wat dacht jij dan?!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan zijn de rapen gaar!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Pcies, mijn laptop forwardde de radiostream via GPRS naar de stream server van Action Radio
Dat vind ik wel sociaal van jullie!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:57 schreef QuietGuy het volgende:
Wij hebben een half uur op een half verlaten station stil gestaan om te voorkomen dat andere mensen hun trein misten. Kutzooi
ik op Den Haag CSquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:22 schreef Tiemie het volgende:
Stel je niet aan zeg
ik heb eens op een station (utrecht CS) moeten slapen.
kansloos, daar heb je toch de nachttreinen voorquote:Op zondag 31 oktober 2004 01:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
ik op Den Haag CS![]()
Gisteren reed de trein zowaar op tijd!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:59 schreef Shark.Bait het volgende:
*Op deel twee wacht*
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:00 schreef QuietGuy het volgende:
Gisteren reed de trein zowaar op tijd!
Waardoor anderen dus weer moesten wachten, alleen omdat jullie zonodig op tijd moesten rijden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gisteren reed de trein zowaar op tijd!
Het schijnt dat sommige conducteurs volgende week een bepaald radioprogramma willen horen met een les daarinquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waardoor anderen dus weer moesten wachten, alleen omdat jullie zonodig op tijd moesten rijden.
Belachelijk.
Ach beter dan voorkomen dacht ik zoquote:Op woensdag 10 november 2004 21:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een factuur gekregen van die avond, van mnvrienden
van t CJIB
![]()
![]()
![]()
145 euro![]()
![]()
ik dacht nog wel dat ze me niet hadden
![]()
159 waar ik 120 mocht.
|
Forum Opties | |