quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:54 schreef Marty26 het volgende:
Qg en de trein verbaasd me weer niks
en toen werd je bijna sexueel misbruikt en overvallenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:18 schreef teknomist het volgende:
Wat een stelletjes huilies zeg. Ik heb wel eens een uur op een verlaten station staan wachten
.
huilie-roeper!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:18 schreef teknomist het volgende:
Wat een stelletjes huilies zeg![]()
Maar jij kon nog lekker warm tegen een zwerver aankruipenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:22 schreef Tiemie het volgende:
ik heb eens op een station (utrecht CS) moeten slapen.
daar is het lekker warm en overdektquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:22 schreef Tiemie het volgende:
Stel je niet aan zeg
ik heb eens op een station (utrecht CS) moeten slapen.
Nodig je me nu uit om daar samen met jou te gaan slapenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
daar is het lekker warm en overdekt
nee het is geen uitnodiging... kzeg alleen dat het slechter kanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nodig je me nu uit om daar samen met jou te gaan slapen
met kungfu gedoe voel ik me wel veilig
0;30u ik wou een uur eerder thuis zijn. Ik moest ook nog tanken, 58liter uit een super slome pompquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:21 schreef MutZ het volgende:
Hoe laat waren jullie dan thuis uiteindelijk??
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:57 schreef QuietGuy het volgende:
Na een goed geslaagde uitzending die half mislukt is gingen Nolius en ik terug naar het brabantse land.
zonder die flaptop was er helemaal geen fokradio geweest gisterenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:50 schreef mvt het volgende:
Je had toch wel een laptop bij je zodat je nog een filmpje kon kijken ofzo??
Pcies, mijn laptop forwardde de radiostream via GPRS naar de stream server van Action Radioquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonder die flaptop was er helemaal geen fokradio geweest gisteren
je weet maar nooit of ie 5 extra accu's mee heeftquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is een DIG-mod mên
(foto volgt zo)
Ik heb altijd 2 accu's bij mequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:58 schreef mvt het volgende:
[..]
je weet maar nooit of ie 5 extra accu's mee heeft
nerdige patserquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:50 schreef QuietGuy het volgende:
Pcies, mijn laptop forwardde de radiostream via GPRS naar de stream server van Action Radio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |