Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef hp22 het volgende:
Wat ik alleen wel irritant vind is dat er steeds meer gebruikt wordt gemaakt van slechte voice-overs, zou het zo vaak misgaan tijdens de orginele opname?
Misschien is dat niet het goede woord maar bij sommige scenes is het duidelijk te horen dat de gesprekken naderhand opnieuw zijn ingesprokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?Dat je Veronica als voiceover hoort, of iets anders?
Spoiler voor vanavond/morgenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:02 schreef SuperSiem het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering gelukkig. Hierna waarschijnlijk nog vier nieuwe en dan pas weer in januari.Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan dat Amerikaanse uitzendsysteem, maar het blijft irritant dat er af en toe van die lange pauzes tussen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Wallace is met zn vader mee naar Chicago en reageert niet op de mailtjes van Veronica...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef jmac het volgende:
Wat is er nou met Wallace gebeurd? Ik begrijp het misschien niet goed. Zag hem wegrijden de vorige keer maar hij komt dus niet terug of? *moet Veronica misschien niet telkens om 2 uur 's nachts bekijken*
Hier kun je het commentaar alsnog downloaden als mp3 en dan afspelen tijdens de ep...Rob Thomas baalt er zelf ook van!quote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Bigs het volgende:
Inderdaad R1. Helaas zit er geen commentaar bij. Ik meen iets gelezen te hebben over dat ze deze box snel willen releasen om extra seizoen 2 kijkers te trekken, waardoor ze niet veel extra's kunnen doen. De deleted scens die erop staan zijn wel ok trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |