abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31743964
Nou, dit was weer een top episode.
Lekker veel in 1 aflevering proppen, en ook leuk hoe allerlei subplotjes over elkaar heen schuren. Misschien wat TE toevallig wat die voicemail betreft, maar er zijn series die dat soort dingen iedere godvergeten week flikken, dus voor 1 keertje is het niet zo'n ramp. Toeval bestaat tenslotte.

Erg goed geacteerd van Percy.
En een goede wake-up call voor Veronica, die duidelijk niet zomaar minder sympathiek is geworden dit seizoen. Allemaal gepland.
De schrijvers zijn duidelijk weer niet over 1 nacht ijs gegaan. Kwaliteit met een grote K, zeg maar.
pi_31744143
Idd.. je merkt wel dat deze show goed geschreven is. Niets gebeurt 'zomaar'
pi_31747565
Naar deze aflevering hebben 3,5 miljoen Amerikanen gekeken, zoveel kijkers heeft Veronica Mars nog nooit gehad. Zeer waarschijnlijk omdat er een herhaling van Lost te zien was op hetzelfde tijdstip. Helaas is er volgens week geen nieuwe VM-aflevering maar een herhaling van de eerste aflevering van seizoen 2.
And there was much rejoicing.
pi_31751849
Was weer een goede aflevering en wat ziet ze er toch goed uit

Wat ik alleen wel irritant vind is dat er steeds meer gebruikt wordt gemaakt van slechte voice-overs, zou het zo vaak misgaan tijdens de orginele opname?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_31752211
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef hp22 het volgende:
Wat ik alleen wel irritant vind is dat er steeds meer gebruikt wordt gemaakt van slechte voice-overs, zou het zo vaak misgaan tijdens de orginele opname?
Wat bedoel je hier precies mee? Dat je Veronica als voiceover hoort, of iets anders?
pi_31757632
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Dat je Veronica als voiceover hoort, of iets anders?
Misschien is dat niet het goede woord maar bij sommige scenes is het duidelijk te horen dat de gesprekken naderhand opnieuw zijn ingesproken
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:27:35 #208
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31991723
Het duurde even voor ik alles kon kijken, maar ben nu halverwege 5 en wat een goeie serie blijft dit toch
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:55:36 #209
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31992480
pi_32011658
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 1 besteld.. binnenkort maar eens een marathon houden
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:17:57 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32084508
Het bandje wat op Prom speelt in aflevering 5 heeft hun clip opnieuw opgenomen in VM stijl:
Ik vind m leuk
The Faders - No Sleep Tonight
pi_32088046
dat liedje van de faders is echt gaaf.
had niet eens door dat die een keer gebruikt was.
maar veronica mars is echt een hele goede serie hoop dat deze binnenkort ook bij ons te zien zal zijn.

gr tactic
pi_32126557
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering gelukkig. Hierna waarschijnlijk nog vier nieuwe en dan pas weer in januari. Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan dat Amerikaanse uitzendsysteem, maar het blijft irritant dat er af en toe van die lange pauzes tussen zitten.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:18:28 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32127042
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:02 schreef SuperSiem het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering gelukkig. Hierna waarschijnlijk nog vier nieuwe en dan pas weer in januari. Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan dat Amerikaanse uitzendsysteem, maar het blijft irritant dat er af en toe van die lange pauzes tussen zitten.
Spoiler voor vanavond/morgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32144452
Sterke aflevering

en voor mij zo grappig om joss whedon een rolletje te zien spelen
pi_32144529
Grhmz... kan hem maar op 1 tracker vinden en daar gaat ie met 10KB/s Het wordt toch tijd dat ik eens een binary usenet abo neem
pi_32144842
Erg toffe aflevering! Er werd alleen maar voortgeborduurd op zaken uit seizoen 1 en eerdere afleveringen van seizoen 2: Abel Koontz, Clarence Weidman enz. Ook weer enkele hilarische one-liners van met name Logan. Cameo van Joss Whedon was ook leuk, maar wel erg kort (maar daar is het ook een cameo voor).

Bigs, levert je provider geen usenettoegang?
  donderdag 10 november 2005 @ 23:55:57 #218
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32165523
Toffe aflevering...alles komt terug.
Logan was idd erg gaaf...en bovenstaande spoiler die ik postte moest je erg letterlijk nemen haha!
pi_32179449
Wat is er nou met Wallace gebeurd? Ik begrijp het misschien niet goed. Zag hem wegrijden de vorige keer maar hij komt dus niet terug of? *moet Veronica misschien niet telkens om 2 uur 's nachts bekijken*
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:54:57 #220
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32179631
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef jmac het volgende:
Wat is er nou met Wallace gebeurd? Ik begrijp het misschien niet goed. Zag hem wegrijden de vorige keer maar hij komt dus niet terug of? *moet Veronica misschien niet telkens om 2 uur 's nachts bekijken*
Wallace is met zn vader mee naar Chicago en reageert niet op de mailtjes van Veronica...
pi_32227878
Look what I've got

pi_32230735
sweet. R1 neem ik aan. audio comments al gehoord?
I love it when a plan comes together !
pi_32245482
Inderdaad R1. Helaas zit er geen commentaar bij. Ik meen iets gelezen te hebben over dat ze deze box snel willen releasen om extra seizoen 2 kijkers te trekken, waardoor ze niet veel extra's kunnen doen. De deleted scens die erop staan zijn wel ok trouwens.
  zondag 13 november 2005 @ 22:53:53 #224
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32245590
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Bigs het volgende:
Inderdaad R1. Helaas zit er geen commentaar bij. Ik meen iets gelezen te hebben over dat ze deze box snel willen releasen om extra seizoen 2 kijkers te trekken, waardoor ze niet veel extra's kunnen doen. De deleted scens die erop staan zijn wel ok trouwens.
Hier kun je het commentaar alsnog downloaden als mp3 en dan afspelen tijdens de ep...Rob Thomas baalt er zelf ook van!
pi_32252029
Is trouwens al bekend of het ooit nog ergens op een Nederlandse zender gaat worden uitgezonden? In de meeste landen van Europa wordt het al uitgezonden zag ik laatst ergens in een overzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')