Ik heb de afgelopen 3 dagen deze serie gekeken, 23 afleveringen
![]()
Goede serie opzich, seizoensfinale was erg sterk!
Mijn meningen op een rij;
-Is wel zo een serie die eigenlijk heel voorspelbaar is door onvoorspelbaar proberen te zijn. Net zoals met series als Baantjer en CSI is het altijd anders dan de eerste 35 minuten moeten doen lijken. Hoe meer ze de nadruk op iets leggen, hoe groter de kans dat dat het niet is. Maar goed, vele domme amerikanen zullen er wel in trappen elke keer
![]()
Ik ben zelf nogal goed in dingen voorspellen die voor anderen als een schok komen en heb erg vaak dingen aan zien komen.. beetje jammer.
-Veronica is heel leuk wanneer ze d'r sarcastische opmerkingen maakt enzo, maar met dramatische scenes valt me elke keer op dat d'r blik in d'r ogen gewoon nogsteeds hetzelfde is als normaal, ze kan wel goed het huilen acteren enzo met dr gezichtsspieren maar ze ziet er nooit echt zwaar aangedaan uit.
-Serie is een beetje soft, gelukkig werd het naar het einde toe wat duisterder en wat schokkender. Emotionele impact ging er sterk op vooruit. Laatste twee afleveringen waren top!
-Het is dat de seizoensfinale zo sterk was dat ik het seizoen kon afsluiten met een zeer positief gevoel, want hoewel het goed genoeg was dat ik bleef kijken was het toch net een beetje te oppervlakkig om echt indruk op me te maken. Eerste moment waar ik echt ff dacht van 'wow' was gesprek tussen duncan en veronica over die nacht waar ze seks hadden gehad. Zo emotioneel geladen.
-Die Logan is wel een sterk character, hij heeft echt zo'n psycho kop en is gespeeld door een goede acteur
-Die vader die kan niet echt serieus kijken, altijd een pretkop, soms heel lastig te zien of ie nou sarcastisch iemand niet serieus aan het nemen is of dat ie gewoon een rare manier van praten heeft.
-Verder hebben ze alle tieners wel redelijk goed neergezet, niet te overdreven, niet te stereotype en tenminste een beetje menselijk, met meerdere kanten.
Na 23 afleveringen in 3 dagen gekeken te hebben is het wel een beetje jammer dat ik vanaf nu slechts 1 aflevering per week kan zien
[ Bericht 3% gewijzigd door Hertog_Martin op 03-10-2005 06:08:19 ]