abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:59:31 #151
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31048831
Wel opmerkelijk dat VM op haar 18'e weer aan een jaar high school gaat beginnen
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31058254
Heeft iemand al wat gevonden over de kijkcijfers? Ik zag al wel dat Lost 22 miljoen kijkers had. Veronica had er vermoedelijk minder.
And there was much rejoicing.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:57:53 #153
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31058389
En... klaagt er nu nog iemand over Charisma Carpenter?
Wat zag die er uit zeg
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31060505
Zo zeker wel Damn wat een lijf zeg
pi_31060590
Although critics across the country were rooting for UPN’s Veronica Mars at 9 p.m., season two of the critically-acclaimed drama lost a considerable chunk of its rock-solid America’s Next Top Model lead-in. Take a look:

UPN/Wednesday 8:00 p.m. America’s Next Top Model Overnights: 4.1/ 6 (#5), Viewers: 4.46 million (#5), A18-49: 2.1/ 6 (#4t)

9:00 p.m. Veronica Mars (season premiere) Overnights: 2.5/ 4 (#5), Viewers: 3.15 million (#5), A18-49: 1.3/ 3 (#5)

Percent Change: Overnights: -39, Viewers: -29, A18-49: -38

Even so, compared to its preview telecast out of America’s Next Top Model on Wednesday, Sept. 22, 2004 (Overnights: 2.7/ 4; Viewers: 2.49 million; A18-49: 1.0/ 3), this was still an increase of 660,000 viewers and 30 percent among adults 18-49. It was also the most-watched episode of Veronica Mars and highest rated among adults 18-34 (1.7/ 5), women 18-34 (2.4/ 6) and women 18-49 (1.8/ 4) ever.

en hier ook nog wat info: http://www.detnews.com/2005/screens/0509/28/E05-329748.htm
pi_31076758

"Just when I thought I was out, they pull me back in!"

Dun dun dun!

The Shocker!
I love it when a plan comes together !
pi_31091630
Als ik dat bericht goed begrijp waren de kijkcijfers beter dan vorig jaar, toch? Ook hoog genoeg om UPN tevreden te houden? Ik hoop maar dat het aantal kijkers nog verder gaat toenemen. Moet misschien wel lukken. Ik ben namelijk benieuwd hoe lang de Lost-hype nog gaat duren, want volgens mij wordt een behoorlijk aantal Lost-fans ongeduldig door het vele tijdrekken en het onvoldoende verstrekken van bevredigende antwoorden. Als dan ook nog over enkele weken de DVD-box van Veronica Mars verschijnt, zou dat toch kunnen zorgen voor flink meer fans.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:57:22 #158
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_31096369
Nou een grote vraag is al voor een deel beantwoord wat zit onder het luik.

Ik denk dat het aantal kijkers wel gelijk blijft bij Lost, maar bij Mars denk ik misschien wel toeneemt
Live for the moment. Because it may never come again.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:01:26 #159
16743 hp22
Bagger.
pi_31129354
Een erg goed begin van het 2e seizoen zeg
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_31136504
Ik heb de afgelopen 3 dagen deze serie gekeken, 23 afleveringen

Goede serie opzich, seizoensfinale was erg sterk!

Mijn meningen op een rij;

-Is wel zo een serie die eigenlijk heel voorspelbaar is door onvoorspelbaar proberen te zijn. Net zoals met series als Baantjer en CSI is het altijd anders dan de eerste 35 minuten moeten doen lijken. Hoe meer ze de nadruk op iets leggen, hoe groter de kans dat dat het niet is. Maar goed, vele domme amerikanen zullen er wel in trappen elke keer Ik ben zelf nogal goed in dingen voorspellen die voor anderen als een schok komen en heb erg vaak dingen aan zien komen.. beetje jammer.

-Veronica is heel leuk wanneer ze d'r sarcastische opmerkingen maakt enzo, maar met dramatische scenes valt me elke keer op dat d'r blik in d'r ogen gewoon nogsteeds hetzelfde is als normaal, ze kan wel goed het huilen acteren enzo met dr gezichtsspieren maar ze ziet er nooit echt zwaar aangedaan uit.

-Serie is een beetje soft, gelukkig werd het naar het einde toe wat duisterder en wat schokkender. Emotionele impact ging er sterk op vooruit. Laatste twee afleveringen waren top!

-Het is dat de seizoensfinale zo sterk was dat ik het seizoen kon afsluiten met een zeer positief gevoel, want hoewel het goed genoeg was dat ik bleef kijken was het toch net een beetje te oppervlakkig om echt indruk op me te maken. Eerste moment waar ik echt ff dacht van 'wow' was gesprek tussen duncan en veronica over die nacht waar ze seks hadden gehad. Zo emotioneel geladen.

-Die Logan is wel een sterk character, hij heeft echt zo'n psycho kop en is gespeeld door een goede acteur
-Die vader die kan niet echt serieus kijken, altijd een pretkop, soms heel lastig te zien of ie nou sarcastisch iemand niet serieus aan het nemen is of dat ie gewoon een rare manier van praten heeft.

-Verder hebben ze alle tieners wel redelijk goed neergezet, niet te overdreven, niet te stereotype en tenminste een beetje menselijk, met meerdere kanten.

Na 23 afleveringen in 3 dagen gekeken te hebben is het wel een beetje jammer dat ik vanaf nu slechts 1 aflevering per week kan zien

[ Bericht 3% gewijzigd door Hertog_Martin op 03-10-2005 06:08:19 ]
pi_31232829
Waar blijft de nieuwe aflevering nou?
pi_31233019
vraag ik me ook af. Hij is gisteren uitgezonden toch
pi_31233343
Yep, hij is wel uitgezonden. Ik kan ook nog nergens een release vinden
pi_31239117
Bijna alle eps van vandaag zijn OOS (ff doordenken, zie ook Lost topic), deze helaas ook, heb ik gelezen
I love it when a plan comes together !
pi_31244048
Lost is vandaag anders al 4x opnieuw gereleased Ik heb nu een VM release te pakken.. hopen dat ie echt is er staat geen groepsnaam bij of wat dan ook
pi_31245893
Het blijkt dat er gisteren geen HDTV uitzending is geweest omdat er een honkbal wedstrijd op tv kwam. Morgen wordt de episode als HDTV uitgezonden, volgens het zeggen dan. Er is ondertussen wel een PDTV versie.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_31247470
Ik ga nu die analoge versie maar gewoon kijken (geen PDTV gezien), geen zin om te wachten
pi_31247935
Vet Kevin Smith in een gastrol.. die was laatst ook al bij Joey.
pi_31248597
Leuk dat je hem dus gekeken hebt, maar aub (en iedereen die hem al gezien heeft) wel ff in Spoilers dingen zetten aub totdat die HDTV gereleased is.
pi_31249976
Hmm, ik wacht wel tot zaterdag (zondag dus ) dan, ik ben tegenwoordig zo gewend aan die hdtv-dingen.
pi_31258921
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef SuperSiem het volgende:
Hmm, ik wacht wel tot zaterdag (zondag dus ) dan, ik ben tegenwoordig zo gewend aan die hdtv-dingen.
Okay, tot zover deze cursus "zelfdiscipline voor beginners". Prima aflevering,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_31259200
nou siem, dat noem ik niet echt een spoiler hoor
Ik vind nog helemaal geen T-rent
pi_31259450
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:16 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Okay, tot zover deze cursus "zelfdiscipline voor beginners". Prima aflevering,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Nou dat was toch bijna 5,5 uur anders!
pi_31266852
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef jmac het volgende:
nou siem, dat noem ik niet echt een spoiler hoor
Ik vind nog helemaal geen T-rent
Ja, maar er werd gevraagd om alles over deze aflevering in tags te zetten, voor mensen die wél het geduld kunnen opbrengen te wachten op een goede versie.

Hieronder wel even een behoorlijke spoiler voor afl. 2:
SPOILER
pi_31269595
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')