Ze is er voor gevraagdquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Pijnlijk optreden zeg. Waarom kunnen acteurs en actrices nou nooit de bescheidenheid opbrengen om zich te beperken tot hun werk, en niet te vallen voor die beschamende showbizz side gigs?
Ze kan nee zeggen natuurlijk.quote:
Als het er voor zorgt dat er meer mensen naar VM kijken en we daardoor een 3e seizoen krijgen..had ze wat mij betreft een nipplegate mogen doen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze kan nee zeggen natuurlijk.
Nou ja, zolang ze maar geen politieke meningen gaat spuien in het openbaar, valt het allemaal nog wel mee.
Daar ben ik het dan stiekem wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als het er voor zorgt dat er meer mensen naar VM kijken en we daardoor een 3e seizoen krijgen..had ze wat mij betreft een nipplegate mogen doen..![]()
Och, ze hoeven het niet eens te redden t.o. Lost, als de kijkcijfers maar een stijgende lijn laten zien, is UPN waarschijnlijk al tevreden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de cijfers van de herhalingen op CBS zeiden genoeg..hopelijk redden ze het tegenover LOST.
Ik verwacht dat VM snel naar de dinsdagavond zal schuiven op de plek waar nu ANTM word herhaald...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Bigs op 29-09-2005 11:58:45 ]
Heb je geen newsgroupserver?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef jmac het volgende:
zit pas op 31.7%Dat wordt tot morgen wachten helaas...
Dat citaat had ik helaas al gehoord in de preview, dus ik kende de grap al maar het blijft leuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Wow, goed begin zeg!
Het is echt een prestatie hoe ze zoveel dingen in 1 episode weten te proppen, en tegelijkertijd nog tijd over hebben voor talloze goede one-liners en grappen.
Ook knap om het verhaal in verschillende tijdlijnen te vertellen en ze toch naatloos op elkaar aan te laten sluiten.
"Just when I thought I was out, they pull me back in!", kreeg van mij een staande ovatie en en grote "Yeah, baby!" schalkend door de huiskamer, dat mag best geweten worden.
Oh, ze hadden mij ook te pakken met dat vriendgedoe. Eerst dacht ik dat het zou worden, wat het nu uiteindelijk ook geworden is. Maar door die ene flashback dacht ik idd dat ze me op het verkeerde been hadden gezet, toen nog niet wetende dat ze me juist op dat moment pas op het verkeerde been zette. Slimme gasten, die programmamakers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Dat citaat had ik helaas al gehoord in de preview, dus ik kende de grap al maar het blijft leuk.En inderdaad erg knap hoe ze door die flashbacks alle gebeurtenissen van de zomer uitlegden en hoe ze de kijker (mij in ieder geval wel) telkens op het verkeerde been over wie haar vriendje was.
Verder is volgens mij het kleurfilter voor de flashbacks ook aangepast, waar het in seizoen 1 nogal groenig was, is het nu eerder blauw geloof ikj. Erg gaaf, dat soort details.
Zo ging het bij mij ook ongeveer. En ik lette er nog extra op, omdat ze in de eerste paar minuten al een paar keer haar 'boyfriend' noemden, maar hem dan buiten beeld lieten. Erg slimme gasten dus.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, ze hadden mij ook te pakken met dat vriendgedoe. Eerst dacht ik dat het zou worden, wat het nu uiteindelijk ook geworden is. Maar door die ene flashback dacht ik idd dat ze me op het verkeerde been hadden gezet, toen nog niet wetende dat ze me juist op dat moment pas op het verkeerde been zette. Slimme gasten, die programmamakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |