abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 14:03:33 #126
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30725328
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 19 september 2005 @ 14:25:31 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30725924
Joss Whedon (maker van o.a. Buffy/Angel) gaat in ep 6 een gastrol doen:
a testy, rental car manager
Kevin Smith (regisseur van o.a. Clerks) gaat een clerk spelen in ep 2...
pi_30726808
[edit]CrazyDutchPunk was me al voor. Maar hoort dit eigenlijk niet in spoilertags? Ik weet dat er geen schokkende plotwendingen worden onthuld, maar toch...
And there was much rejoicing.
  maandag 19 september 2005 @ 15:03:52 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30726934
T lijkt me niet schokkend genoeg om in spoilertags te zetten
  maandag 19 september 2005 @ 16:54:36 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30730426
Trouwens:
Kristen Bell zingt FAME op de Emmy's
Het is een zipje, dus rechtermuisklik + opslaan
pi_30747395
Pijnlijk optreden zeg. Waarom kunnen acteurs en actrices nou nooit de bescheidenheid opbrengen om zich te beperken tot hun werk, en niet te vallen voor die beschamende showbizz side gigs?
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:47:50 #132
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30747472
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Lamon het volgende:
Pijnlijk optreden zeg. Waarom kunnen acteurs en actrices nou nooit de bescheidenheid opbrengen om zich te beperken tot hun werk, en niet te vallen voor die beschamende showbizz side gigs?
Ze is er voor gevraagd
En ik vond t best leuk..tuurlijk heeft ze geen super stem en wrd ze bijna op de grond gepleurd door die danser..
pi_30747547
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is er voor gevraagd
Ze kan nee zeggen natuurlijk.

Nou ja, zolang ze maar geen politieke meningen gaat spuien in het openbaar, valt het allemaal nog wel mee.
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:56:33 #134
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30747557
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ze kan nee zeggen natuurlijk.

Nou ja, zolang ze maar geen politieke meningen gaat spuien in het openbaar, valt het allemaal nog wel mee.
Als het er voor zorgt dat er meer mensen naar VM kijken en we daardoor een 3e seizoen krijgen..had ze wat mij betreft een nipplegate mogen doen..
pi_30747681
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als het er voor zorgt dat er meer mensen naar VM kijken en we daardoor een 3e seizoen krijgen..had ze wat mij betreft een nipplegate mogen doen..
Daar ben ik het dan stiekem wel weer mee eens.

Maar om eerlijk te zijn, VM heeft nu echt genoeg exposure gehad de afgelopen maanden. Als het tweede seizoen nu niet aanslaat, is er blijkbaar gewoon geen behoefte aan dit soort kwalitatieve en creatieve tv op dit moment.
Daar valt echt niets aan te doen, vrees ik.
Maar misschien valt het mee.
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:13:42 #136
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30747700
de cijfers van de herhalingen op CBS zeiden genoeg..hopelijk redden ze het tegenover LOST.
Ik verwacht dat VM snel naar de dinsdagavond zal schuiven op de plek waar nu ANTM word herhaald...
pi_30747825
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de cijfers van de herhalingen op CBS zeiden genoeg..hopelijk redden ze het tegenover LOST.
Ik verwacht dat VM snel naar de dinsdagavond zal schuiven op de plek waar nu ANTM word herhaald...
Och, ze hoeven het niet eens te redden t.o. Lost, als de kijkcijfers maar een stijgende lijn laten zien, is UPN waarschijnlijk al tevreden.
Dat is dan weer het voordeel van een kritisch lievelingetje, de eisen worden wat naar beneden geschoven.
pi_31014603
Morgen komt als het goed is de eerste aflevering van seizoen 2! Ik heb er zin in.
pi_31019690
Finally! Hij druppelt nu binnen
pi_31022610
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Bigs op 29-09-2005 11:58:45 ]
pi_31032600
Ik ben het 100% met Bigs eens. Goede aflevering die het tweede seizoen mooi opzet.

Wat een fantastische serie is het toch ook, veruit de leukste die ik op het moment volg.
pi_31044404
Wow, goed begin zeg!

Het is echt een prestatie hoe ze zoveel dingen in 1 episode weten te proppen, en tegelijkertijd nog tijd over hebben voor talloze goede one-liners en grappen.
Ook knap om het verhaal in verschillende tijdlijnen te vertellen en ze toch naadloos op elkaar aan te laten sluiten.

"Just when I thought I was out, they pull me back in!", kreeg van mij een staande ovatie en en grote "Yeah, baby!" schalkend door de huiskamer, dat mag best geweten worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lamon op 30-09-2005 00:19:00 ]
pi_31044504
zit pas op 31.7% Dat wordt tot morgen wachten helaas...
pi_31044715
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef jmac het volgende:
zit pas op 31.7% Dat wordt tot morgen wachten helaas...
Heb je geen newsgroupserver?
Tenminste, als je een snelle verbinding hebt, zou ik dat wel aanraden. Zo niet dan maakt het niet zo heel veel uit. Het is ook lekker betrouwbaar en altijd HDTV.
pi_31045416
nee neem genoegen met t-rent en ehh snap newsgroepen niet. BT Is met fullscreen beeld ook gewoon goed genoeg. Alleen blijkbaar eventjes langer moeten wachten...ach ja.. 't komt goed...
pi_31045743
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Wow, goed begin zeg!

Het is echt een prestatie hoe ze zoveel dingen in 1 episode weten te proppen, en tegelijkertijd nog tijd over hebben voor talloze goede one-liners en grappen.
Ook knap om het verhaal in verschillende tijdlijnen te vertellen en ze toch naatloos op elkaar aan te laten sluiten.

"Just when I thought I was out, they pull me back in!", kreeg van mij een staande ovatie en en grote "Yeah, baby!" schalkend door de huiskamer, dat mag best geweten worden.
Dat citaat had ik helaas al gehoord in de preview, dus ik kende de grap al maar het blijft leuk. En inderdaad erg knap hoe ze door die flashbacks alle gebeurtenissen van de zomer uitlegden en hoe ze de kijker (mij in ieder geval wel) telkens op het verkeerde been over wie haar vriendje was.
Verder is volgens mij het kleurfilter voor de flashbacks ook aangepast, waar het in seizoen 1 nogal groenig was, is het nu eerder blauw geloof ikj. Erg gaaf, dat soort details.
pi_31046457
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Dat citaat had ik helaas al gehoord in de preview, dus ik kende de grap al maar het blijft leuk. En inderdaad erg knap hoe ze door die flashbacks alle gebeurtenissen van de zomer uitlegden en hoe ze de kijker (mij in ieder geval wel) telkens op het verkeerde been over wie haar vriendje was.
Verder is volgens mij het kleurfilter voor de flashbacks ook aangepast, waar het in seizoen 1 nogal groenig was, is het nu eerder blauw geloof ikj. Erg gaaf, dat soort details.
Oh, ze hadden mij ook te pakken met dat vriendgedoe. Eerst dacht ik dat het zou worden, wat het nu uiteindelijk ook geworden is. Maar door die ene flashback dacht ik idd dat ze me op het verkeerde been hadden gezet, toen nog niet wetende dat ze me juist op dat moment pas op het verkeerde been zette. Slimme gasten, die programmamakers.
pi_31046612
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Oh, ze hadden mij ook te pakken met dat vriendgedoe. Eerst dacht ik dat het zou worden, wat het nu uiteindelijk ook geworden is. Maar door die ene flashback dacht ik idd dat ze me op het verkeerde been hadden gezet, toen nog niet wetende dat ze me juist op dat moment pas op het verkeerde been zette. Slimme gasten, die programmamakers.
Zo ging het bij mij ook ongeveer. En ik lette er nog extra op, omdat ze in de eerste paar minuten al een paar keer haar 'boyfriend' noemden, maar hem dan buiten beeld lieten. Erg slimme gasten dus.
pi_31047648
De nu directe Amerikaanse concurrent "Lost" staat trouwens op 8 topics meer, dan VM. Zelfs op dit forum is de David vs Goliath strijd die VM moet voeren in Amerika pijnlijk duidelijk. (alhoewel het natuurlijk ook scheelt dat Lost al op de Nederlandse tv te zien is)

Ik hoop dat dat kwaliteit/kwantiteit verhaal geen wet van Meden en Persen is en dat we wel dit seizoen en het liefst ook nog een derde seizoen gaan meemaken.
pi_31048339
Heb hem Apart begin iig. De fun kan weer beginnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')