quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:Aangezien het tweede seizoen binnenkort van start gaat, dacht ik weer aan hoe aardig het zou zijn als ze nu in nederland eens met het eerste seizoen zouden beginnen zodat meer mensen de serie zouden kunnen ontdekken.
Voor wie daar ook interesse in heeft, ik heb een mailtje naar Net5 gestuurd aangezien deze zender een redelijk fatsoenlijke reputatie heeft in het uitzenden van dit soort series.
Dus mocht iemand zich geroepen voelen..des te meer mailtjes, des te eerder ze zich verleid voelen de serie aan te kopen.
Ik ben ook begonnen met de serie kijken, wát een leuke serie. Zit nu halverwege het seizoen, ben benieuwd naar de ontknoping.
Tussen het kijken van de afleveringen was ik op zoek gegaan naar wat meer informatie over de serie en zo belandde ik o.a. op de site van Rob Thomas, de producer van de serie. Op die site is te lezen dat de serie is verkocht aan de meeste Europese landen (ik kan het helaas niet quoten, de site is in Flash), dus vast ook wel aan Nederland. Ben benieuwd welke zender eigenlijk, Net5 zou inderdaad wel aardig zijn. Nadeel van die zender is dat ze vol enthousiasme beginnen aan een nieuwe serie, die halverwege het seizoen van de buis halen en daarna wegpromoveren naar de meeste ongelegen tijdstippen. Het zou zonde zijn als een topserie als Veronica Mars een zelfde lot zou zijn beschoren.