abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31303164
"Can Dick and Beaver come out and play?" Iedere keer als ik die zin hoor, zie of eraan denk vind ik hem grappiger. De eerste keer had ik nog niet door hoe dubbelzinnig hij was, omdat je toen nog niet wist wat Logan allemaal uitspookte met Kendall, maar achteraf.... En dát mag dan wel weer op de Amerikaanse tv.
And there was much rejoicing.
pi_31318705
Ik heb vandaag vanaf 1x18 gekeken.
Die laatste 2 aflevering waren geweldig.
Net ook de season premiere gezien. En voor mij was het overduidelijk dat Duncan haar boyfriend zou zijn, omdat ze de hele tijd probeerde de kijker op het verkeerde been te zetten.
pi_31320580
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef CeeJee het volgende:
Ze doen niet kinderachtig in seizoen 2, Neptune is bijna nog dodelijker voor de tienerbevolking dan Sunnydale.
Hehe idd. Heb net 2 gekeken en pfff. 't gaat lekker in die town.
pi_31408129
Nieuwe aflevering is weer leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31409590
Grmz.. de distributie via mijn gebruikelijke kanalen gaat niet echt soepel.. ben hem nu gewoon van ***nova aan het downloaden Oh well, ook met 30kB/s komt ie wel een keer binnen
pi_31410114
De officiële soundtrack van Veronica Mars is ook al een tijdje uit. Staat leuke muziek op, een van de tracks zat in de aflevering van vandaag.
pi_31410982
Zeker weer een goede aflevering, beter dan de vorige imo

Hoop alleen dat ze niet onrealistisch veel problemen gaan creeren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit vond ik een beetje nep trouwens;
SPOILER

[ Bericht 44% gewijzigd door Hertog_Martin op 13-10-2005 15:31:34 ]
pi_31423089
Hilarisch toen die gast Love Hurts ging zingen.
pi_31427795
Het ligt toch niet aan mij. Die nieuwe griet kan echt NIET acteren.

Verder een goede aflevering, wat meer in de stijl van eerdere aflevering van het eerste seizoen, maar wat is dat wijf irritant. Het feit dat ze in de credits zit, stemt me niet erg gelukkig.
pi_31456688
dat wijf is bagger ja.

Die gast die duncan kane speelt kan ook niet echt super acteren vind ik.

Logan vind ik wel helemaal tof, goede acteur ook.

En ben ik de enige of lijkt het zo dat veronica er elk shot wel weer anders uitziet?
pi_31580529

Interessante aflevering

Veronica was trouwens erg hot
pi_31593816
interessant? ik vond het juist een mindere aflevering.
en nee dat ga ik niet onderbouwen.
pi_31595124
SPOILER
pi_31599600
Ik vond deze aflevering ook minder goed dan de vorige. De verhaallijn met die blonde griet die haar vriendje niet vertrouwde kon me niet zo boeien. Hoewel, dat 'verleidingsscenario' was wel aardig natuurlijk.

En Bigs, neem aan dat je Duncan bedoelt in plaats van Logan? En Wallace's mom in plaats van Weevil's mom?
pi_31599976
Was een saaie aflevering, en dat einde was zo voorspelbaar.

Hopelijk wordt de volgende beter
pi_31723486
Aflevering 5 vond ik behoorlijk goed.
SPOILER
pi_31724491
Wat een hoop drama.. but I like it

btw. Veronica zag er hier en daar weer erg hot uit
pi_31724845
geweldig ook, die bug in Lamb's office
I love it when a plan comes together !
pi_31735063
Mja, tweede helft van de aflevering was wat beter, maar niveau was wederom laag..

hopelijk wordt het nog wat anders stop ik met kijken
pi_31742504

pi_31743964
Nou, dit was weer een top episode.
Lekker veel in 1 aflevering proppen, en ook leuk hoe allerlei subplotjes over elkaar heen schuren. Misschien wat TE toevallig wat die voicemail betreft, maar er zijn series die dat soort dingen iedere godvergeten week flikken, dus voor 1 keertje is het niet zo'n ramp. Toeval bestaat tenslotte.

Erg goed geacteerd van Percy.
En een goede wake-up call voor Veronica, die duidelijk niet zomaar minder sympathiek is geworden dit seizoen. Allemaal gepland.
De schrijvers zijn duidelijk weer niet over 1 nacht ijs gegaan. Kwaliteit met een grote K, zeg maar.
pi_31744143
Idd.. je merkt wel dat deze show goed geschreven is. Niets gebeurt 'zomaar'
pi_31747565
Naar deze aflevering hebben 3,5 miljoen Amerikanen gekeken, zoveel kijkers heeft Veronica Mars nog nooit gehad. Zeer waarschijnlijk omdat er een herhaling van Lost te zien was op hetzelfde tijdstip. Helaas is er volgens week geen nieuwe VM-aflevering maar een herhaling van de eerste aflevering van seizoen 2.
pi_31751849
Was weer een goede aflevering en wat ziet ze er toch goed uit

Wat ik alleen wel irritant vind is dat er steeds meer gebruikt wordt gemaakt van slechte voice-overs, zou het zo vaak misgaan tijdens de orginele opname?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_31752211
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef hp22 het volgende:
Wat ik alleen wel irritant vind is dat er steeds meer gebruikt wordt gemaakt van slechte voice-overs, zou het zo vaak misgaan tijdens de orginele opname?
Wat bedoel je hier precies mee? Dat je Veronica als voiceover hoort, of iets anders?
pi_31757632
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Dat je Veronica als voiceover hoort, of iets anders?
Misschien is dat niet het goede woord maar bij sommige scenes is het duidelijk te horen dat de gesprekken naderhand opnieuw zijn ingesproken
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:27:35 #208
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31991723
Het duurde even voor ik alles kon kijken, maar ben nu halverwege 5 en wat een goeie serie blijft dit toch
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:55:36 #209
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31992480
pi_32011658
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 1 besteld.. binnenkort maar eens een marathon houden
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:17:57 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32084508
Het bandje wat op Prom speelt in aflevering 5 heeft hun clip opnieuw opgenomen in VM stijl:
Ik vind m leuk
The Faders - No Sleep Tonight
pi_32088046
dat liedje van de faders is echt gaaf.
had niet eens door dat die een keer gebruikt was.
maar veronica mars is echt een hele goede serie hoop dat deze binnenkort ook bij ons te zien zal zijn.

gr tactic
pi_32126557
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering gelukkig. Hierna waarschijnlijk nog vier nieuwe en dan pas weer in januari. Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan dat Amerikaanse uitzendsysteem, maar het blijft irritant dat er af en toe van die lange pauzes tussen zitten.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:18:28 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32127042
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:02 schreef SuperSiem het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering gelukkig. Hierna waarschijnlijk nog vier nieuwe en dan pas weer in januari. Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan dat Amerikaanse uitzendsysteem, maar het blijft irritant dat er af en toe van die lange pauzes tussen zitten.
Spoiler voor vanavond/morgen
SPOILER
pi_32144452
Sterke aflevering

en voor mij zo grappig om joss whedon een rolletje te zien spelen
pi_32144529
Grhmz... kan hem maar op 1 tracker vinden en daar gaat ie met 10KB/s Het wordt toch tijd dat ik eens een binary usenet abo neem
pi_32144842
Erg toffe aflevering! Er werd alleen maar voortgeborduurd op zaken uit seizoen 1 en eerdere afleveringen van seizoen 2: Abel Koontz, Clarence Weidman enz. Ook weer enkele hilarische one-liners van met name Logan. Cameo van Joss Whedon was ook leuk, maar wel erg kort (maar daar is het ook een cameo voor).

Bigs, levert je provider geen usenettoegang?
  donderdag 10 november 2005 @ 23:55:57 #218
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32165523
Toffe aflevering...alles komt terug.
Logan was idd erg gaaf...en bovenstaande spoiler die ik postte moest je erg letterlijk nemen haha!
pi_32179449
Wat is er nou met Wallace gebeurd? Ik begrijp het misschien niet goed. Zag hem wegrijden de vorige keer maar hij komt dus niet terug of? *moet Veronica misschien niet telkens om 2 uur 's nachts bekijken*
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:54:57 #220
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32179631
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef jmac het volgende:
Wat is er nou met Wallace gebeurd? Ik begrijp het misschien niet goed. Zag hem wegrijden de vorige keer maar hij komt dus niet terug of? *moet Veronica misschien niet telkens om 2 uur 's nachts bekijken*
Wallace is met zn vader mee naar Chicago en reageert niet op de mailtjes van Veronica...
pi_32227878
Look what I've got

pi_32230735
sweet. R1 neem ik aan. audio comments al gehoord?
pi_32245482
Inderdaad R1. Helaas zit er geen commentaar bij. Ik meen iets gelezen te hebben over dat ze deze box snel willen releasen om extra seizoen 2 kijkers te trekken, waardoor ze niet veel extra's kunnen doen. De deleted scens die erop staan zijn wel ok trouwens.
  zondag 13 november 2005 @ 22:53:53 #224
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32245590
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Bigs het volgende:
Inderdaad R1. Helaas zit er geen commentaar bij. Ik meen iets gelezen te hebben over dat ze deze box snel willen releasen om extra seizoen 2 kijkers te trekken, waardoor ze niet veel extra's kunnen doen. De deleted scens die erop staan zijn wel ok trouwens.
Hier kun je het commentaar alsnog downloaden als mp3 en dan afspelen tijdens de ep...Rob Thomas baalt er zelf ook van!
pi_32252029
Is trouwens al bekend of het ooit nog ergens op een Nederlandse zender gaat worden uitgezonden? In de meeste landen van Europa wordt het al uitgezonden zag ik laatst ergens in een overzicht.
pi_32263799
my bad, ik dacht dat er alleen wat audio comments op stonden, maar dat waren dus war deleted scenes. Vast door elkaar gehaald met een andere dvd-box... Ik wist van die twee opties, snel zonder extra's of lang wachten, maar wel met veel bonus. Kiest 'ie voor snel, stelt de maatschappij het alsnog 2 weken uit, zodat het na de s2 season opener is :S
pi_32338887
Gave aflevering weer. En weer een boel vragen opgeworpen:
SPOILER
Weer een weekje wachten helaas.
pi_32351165
SPOILER
Het nummer op het eind was trouwens 'Run' van Air voor degenen die het zich afvroegen.

[ Bericht 60% gewijzigd door Bigs op 18-11-2005 00:03:55 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:26:48 #229
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32363148
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:59 schreef Bigs het volgende:
SPOILER
Het nummer op het eind was trouwens 'Run' van Air voor degenen die het zich afvroegen.
Thnx! Ik zocht al naar het nummer..gave ep! Was die coltrui ook om een zuigzoen te verbergen? En ik hoop dat Wallace snel terug komt want ik mis m..en Jackie ook

Preview van 2x08 Ahoy Mateys!
Openingsscene van 2x08 Ahoy Mateys!
SPOILER
Interview met Charisma Carpenter( Kendall) en Jason Dohring (Logan) KIJK UIT SPOILERS!

[ Bericht 28% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 18-11-2005 02:36:44 ]
pi_32376446
Gave aflevering weer, en Logan is gewoon zo cool

en idd wel goed dat ze lamb eindelijk toch een beetje menselijk maakten, maar nadat ie ze meenam zag ik het al wel aankomen dat ie de auto ging stoppen om ze vrij te laten

[ Bericht 65% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-11-2005 16:44:31 ]
pi_32432407
Mijn god, president Keeler has gone psycho!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_32439047
Al die kinderen zijn wel allemaal gestoord waar ze moest oppassen.
"Hier veronica hij heeft een tekening voor je gemaakt".
Was ook voor het eerst dat ik iets voelde voor lamb
pi_32533785
Derde uitstekende aflevering op een rij. En Meg weer even terug! Gelukkig volgende week weer een aflevering, ik ben heel benieuwd naar wat Duncan nou zo verbaasde.

En ook weer wat geweldige quotes:
"Please tell me you're over eighteen. Actually, just kidding. Like I care."

"I've got 911 on the line here, can anyone give me the address? (Via telefoon) Yeah, I'm wearing an ankle monitor, does that help?"
  donderdag 24 november 2005 @ 16:51:20 #234
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32540930
*mijd bovenstaande post nog even*

Mag ik trouwens even vloeken dat geen enkele omroep VM heeft aangekocht voor januari?
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:27:54 #235
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32555818
Deze episode laat maar weer zien dat het niet altijd om schokkende gebeurtenissen gaat maar ook om goede acteerpresentaties..
Die huilscene van Veronica i/d auto, de paniek van Logan met die "judge"...die dromen van Duncan
Volgende week word ook gigantisch gaaf!!!
pi_32557338
Een hommage aan Pump up the Volume, 1 van mijn favoriete tienerfilms van vroeger dagen.
Leuk, leuk, leuk!
pi_32644577
Zag Veronica er niet om op te eten uit in de openingsscene met die droom over Meg van Duncan?
Ze mag wel vaker zo eruit zien..
Screens anybody?
pi_32645596
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:11 schreef 5th_Ave het volgende:
Ziet Veronica er niet om op te eten uit
Full stop

Ik fix vanavond wel ff paar screens Tenzij iemand me voor is..
pi_32660908

pi_32664656
quote:
Nice!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')