Dan zou hij wellicht wel de indentiteit van de dader kennen.... spannend!quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:24 schreef Lamon het volgende:
Logan zal haar niet verkracht hebben, maar het leveren van de drug zal wel zijn verantwoordelijkheid zijn denk ik, en dat zal wel wat druk op een eventuele relatie zetten, dunkt me zo.
Sterker nog... Ik denk dat Logans vader Lilly vermoord heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader.
De beste van alle series gaat m.i. wat te ver, maar hij scoort wel hoog in m'n (lange) lijst van bekeken series. Eén ding is zeker: VM is een serie die veel meer kijkers verdient!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zojuist genoten van de season finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Bigs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
quote:Charisma Carpenter ("Angel") and Steve Guttenberg ("The Poseidon Adventure") have joined the cast of UPN's VERONICA MARS, beginning with the critically acclaimed drama's second season premiere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |