abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26601438
Dat zal inderdaad wel ja.. en ik denk ook niet dat Duncan Lily vermoord heeft. Daar werken ze nu namelijk wel naartoe (nogal doorzichtig), dus ik verwacht een zeer grote plot twist op het eind
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:26:56 #77
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26602039
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 04:24 schreef Lamon het volgende:
Logan zal haar niet verkracht hebben, maar het leveren van de drug zal wel zijn verantwoordelijkheid zijn denk ik, en dat zal wel wat druk op een eventuele relatie zetten, dunkt me zo.
Dan zou hij wellicht wel de indentiteit van de dader kennen.... spannend!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 2 mei 2005 @ 22:29:16 #78
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_26679899
Weevil had haar toch verkracht dacht dat het in 1 van de eerste afleveringen was gezegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Radeon_NL op 02-05-2005 22:37:05 ]
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_26722347
K dan... 1 mystery solved. Die opname is wel een beetje lullig (als het ding ook echt aan stond), valt me tegen van Logan.
pi_26724204
Ik zat me af te vragen waarom Veronica zich op liet halen door Weevil aan het eind.. misschien heeft ze wel iets op die videoband gezien. Bijvoorbeeld hoe Logan Lily vermoord omdat hij haar verhouding met Weevil heeft ontdekt Who know's
pi_26770770
Beste aflevering ooit!

(tot volgende week althans)

Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader. Veronica heeft Logan al een keer onterecht veroordeeld, dit zou de tweede keer kunnen zijn.

En volgende week weten we echt wie de moord heeft gepleegd, ik ben nu al hyped. En dat enkel voor een tv-serie..
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:51:54 #82
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26770915
Nou ik ben het helemaal met je eens hoor! heb hier met open mond zitten kijken!
Dat ze zoveel kwaliteit in zo'n korte tijd kunnen proppen, ik kijk nu al rijkhalzend uit naar de volgende aflevering.

Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.
pi_26772719
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die camera echt van Logan was, ik vind het meer iets voor zijn vader.
Sterker nog... Ik denk dat Logans vader Lilly vermoord heeft.
pi_26773221
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Veronica Mars is wat mij betreft de beste niet SF serie van de laatste paar jaar.
De beste van alle series gaat m.i. wat te ver, maar hij scoort wel hoog in m'n (lange) lijst van bekeken series. Eén ding is zeker: VM is een serie die veel meer kijkers verdient!
pi_26853980
Mochten julliie het nog niet spannend genoeg vinden, dan moet je ff de preview van de komende aflevering kijken

http://www.upn.com/shows/veronica_mars_tmpl/index.shtml
(is wel RealPlayer trouwens)
pi_26919475
OMG!!! Op een schaal van 1 tot 10 zeg ik: 11!
pi_26920872
jeez. dat was serieus goed
I love it when a plan comes together !
pi_26929124
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26932223
Ik heb zojuist genoten van de season finale.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26932401
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zojuist genoten van de season finale.
SPOILER
SPOILER
pi_26933436
Wat betreft de moordenaar, helaas waren er al spoilers bekend op internet en waren er op verschillende plekken mensen die dit niet voor zich konden houden, dus helaas was dit geen verrassing meer.
Niettemin wel een bevredigende uitkomst.

De rest van de episode; fantastisch! Zelfs geen tijd voor de theme-song, zo vol zat de episode.
De band tussen vader en dochter, ontroerend. De moeder, verbaast me niets, de eerste keer dat we haar met Veronica zagen sprak wat mij betreft boekdelen.

Wie er voor Veronica's deur staat? Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Ikzelf denk Weevil, maar wie het ook is, behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat ze het volgende seizoen niet voor een Logan-Veronica relatie gaan, omdat die een beetje overhyped is. Wallace is teveel een 'BFF' geworden, dus Weevil en Duncun zijn wat mij betreft de genomineerden voor een potentiele relatie.

Had ik al gezegd dat deze aflevering ULTIEM GOED!!!!!!! was?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:02:38 #92
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_27008887
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Bigs het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_27008908
okey, stom vraagje, ik heb niet het hele topic gelezen, maar is dit ook op de NL of B tv?
-
pi_27008994
Nog niet.. is ook nog niks over bekend.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:19:15 #95
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27009191
Zelf had ik geen idee dat dit de dader zou zijn, spoilers lezen daar doe ik niet aan.
Alleen vraag ik mij nu wel enigzins af hoe ze het tweede seizoen gaan invullen, stoppen op het hoogtepunt zou ook een idee kunnen zijn... maar de schrijvers hebben zich kundig getoond dus ik ga met goede moed het volgende seizoen tegemoet
pi_27009617
Ik vraag me af of het vorige seizoen gaat voortborduren op dit, of dat het begint met een nieuwe grote gebeurtenis (zoals de dood van Lily dit seizoen). Er zijn nog wel een hoop open eindes, het zal wel een combinatie van de twee worden denk ik. Maar ik vertrouw inderdaad ook wel op de schrijvers
pi_27441066
Volgend seizoen in Amerika verhuist naar de woensdag trouwens.

Voordeel, het komt direct achter America's Next Top Model, het meest succesvolle UPN programma, dus iedereen die te lui is om te zappen, kan kennismaken met de beste tv-serie van dit moment.
Nadeel, Lost komt op hetzelfde tijdstip, is al razend populair, en kan kijkers wegtrekken.

Ik denk dat het wel goed gaat uitpakken. Aangezien Lost alleen maar slechter schijnt te worden met de tijd, en de concurrentie op het oude tijdstip minstens net zo moordend was.

Grappig, misschien is VM over 5 jaar wel een begrip in tv-land, terwijl het nu nog maar tot een enkeling geschonken is.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:51:06 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_28612318
Ik ben net begonnen met kijken maar wat een leuke serie is dit
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:29:13 #99
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29054658
Nieuws over het tweede seizoen:
quote:
Charisma Carpenter ("Angel") and Steve Guttenberg ("The Poseidon Adventure") have joined the cast of UPN's VERONICA MARS, beginning with the critically acclaimed drama's second season premiere.
SPOILER
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_29269571
Heb vannacht de laatste 3 epi's gekeken. Wow, 21/22 steken echt overal bovenuit. Het heeft alles wat ik mis in andere series!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')