Dan zal Laudrup wel ongeveer hetzelfde hebben ontvangen lijkt mijquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Machlas zat toch richting de 2 miljoen op jaarbasis ofzo?
Soetaers wil niet weg, zegt ie nu ineens weer.
Nog een beker erbij, en het staat al zo vol .....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Net op RTL Boulevard (geen betrouwbare bron dat weet ik) heel raar nieuws: Er zou een groot dopingschandaal in Italie aan komen waarbij ook Juve betrokken zou zijn. En dan met name de speler uit de periode 1996. Als het zeer ernstig uitpakt zou Ajax dan alsnog dit jaar de CL kunnen winnen.
Volgens mij kan het helemaal niet dat zoveel jaar later de titel nog wordt afgepakt, maar goed![]()
Was vorig jaar toch al bekend?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Net op RTL Boulevard (geen betrouwbare bron dat weet ik) heel raar nieuws: Er zou een groot dopingschandaal in Italie aan komen waarbij ook Juve betrokken zou zijn. En dan met name de speler uit de periode 1996. Als het zeer ernstig uitpakt zou Ajax dan alsnog dit jaar de CL kunnen winnen.
Volgens mij kan het helemaal niet dat zoveel jaar later de titel nog wordt afgepakt, maar goed![]()
Niet bij mij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch al bekend?
Misschien Bartina eens even met Silvie bij John de Mol langs gaan. Dan kunnen we wat meer voor hem neertellen straks.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Denk niet dat je meer dan anderhalf miljoen euro neer moet tellen voor Koller. En daarvoor komt 'ie niet, denk ik.
Is voorzitter van AEK Athene.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:15 schreef Radegast het volgende:
Misschien is Demis Nikolaidis iets voor Ajax?
Ik kan nergens vinden waar hij dit seizoen speelt.
Of zit hij nog bij Atletico op de tribune? Of is ie geblesseerd?
Zeer goedkoop.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Die is zelfs goedkoop.
Soetaers wil weg, dat is fijn.
Vage signature trouwens, JaWi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |