Die had ook al op kunnen leven met Ibrahimovic - Sonck, maar meer dan een helftje heeft 'ie niet mogen zpelen in zo'n opstelling.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan maar 4-4-2... Met Koller en Sonck. Die laatste zou daar best eens in op kunnen leven.
dat zou idd het beste zijn, maarrrrr het zal nooit gebeurenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan maar 4-4-2... Met Koller en Sonck. Die laatste zou daar best eens in op kunnen leven.
quote:26/10/2004 - Tom Soetaers wil Ajax verlaten
(Van onze verslaggever P.)
BRON: Het Parool
Tom Soetaers is van mening dat zijn tijd bij Ajax erop zit als er geen verandering in zijn huidige omstandigheden komt, meldt Het Parool. De Belgische middenvelder annex vleugelspeler heeft grote moeite met het feit dat hij niet speelt en voelt zich overbodig. Indien dit zo blijft, zou hij het liefst in de winterstop al willen vertrekken. De concurrentie die er voor zijn positie is, geeft hem weinig hoop op verbetering.
"Ik kom te weinig aan spelen toe. Als dat niet verandert, moet ik mijn conclusies trekken. Ik ben 24 jaar en ik moet voetballen. Als dat niet bij Ajax is, dan maar ergens anders." (..) "Ik ga zeker niet de handdoek in de ring gooien. Ik voel me goed en train scherp. Maar dat heeft weinig zin als ik niet aan spelen toekom."
Koeman wil geen 4-4-2 spelen. Maar met Koller in de spits zou je alles kunnen spelen. Vanaf de zijkanten kan je die bedienen met 1 spits erbij zoals in Tsjechische team Baros eromheen kan ook.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Aruna
quote:Koller heeft aangeven op ZDF niet naar Ajax te willen
Als we een beetje ons best doen, kunnen we het eerste team ooit zijn die in één jaar zowel een Champions League als een UEFA Cup binnenslepenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:49 schreef Suijk het volgende:
Wel geinig, krijgen we in ons slechtste jaar sinds tijden alsnog een CL.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Vanaf volgend seizoen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |