Omdat de rest niet wil komen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom wil Ajax allemaal spitsen uit zweden![]()
Ja, samen met Zidane, Davids en Henry.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:57 schreef JaWi het volgende:
Baros mag overigens ook wel komen van mij.
Niet alles wat in de krant staat neem ik voor waar aan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:16 schreef JaWi het volgende:
Staat er toch echt twi. ¤ 2 miljoen.
Zal komen door de torenhoge schuld van Borussia (geloof ¤ 133 miljoen) en zijn salaris.
En het contract van Koller loopt af in 2005. Nu kunnen ze nog vangen.
Verbaal wel, maar Sonck begrijpen is voor meerderen lastig gebleken. Alleen Dagano toen nog bij Genk spelend begreep hem.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:13 schreef twi het volgende:
Al denk ik dat Koller en Sonck elkaar ook best zullen verstaan.
Baros verpietert bij Liverpool. Maar goed, laat mij ook eens dromenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, samen met Zidane, Davids en Henry.
Misschien wil Cruijff ook wel weer z'n kicksen uit de kast halen,.
Fuck man, we lijven gewoon heel Tjechië in. We worden wereldkampioenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:18 schreef Suijk het volgende:
Als de aanvoerder van het Tsjechische elftal al bij Ajax speelt, willen Koller en Baros uiteraard ook wel.
Ik ook niet. Maar goed, het zal toch ergens op berust zijn. Feit blijft dat ze een hoge schuld hebben en zijn contract afloopt. Ze zullen hem liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alles wat in de krant staat neem ik voor waar aan.
En die komt uit Burkina Faso, dus dan moet het voor een Nederlands sprekende Tsjech ook wel te doen zijn. Sonck is echt niet de prutser die velen 'm hier toeschrijven. Nee, van der Vaart in de spits is lekker slim, met een spits op rechtsbuiten en een rechtsbuiten op linksbuiten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verbaal wel, maar Sonck begrijpen is voor meerderen lastig gebleken. Alleen Dagano toen nog bij Genk spelend begreep hem.
*kuch*quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:16 schreef JaWi het volgende:
die belg kan de douwtyfus krijgen met zijn kut mentaliteit. je kan beroerd spelen maar dan moet er werklust zijn en moet je gaan voor elke bal en dat ook als een kans zien. Dat is soms meer dan zat om te compenseren . Zie een Kuijt die daar voorbeeldig gebruik van maakt . Die jongen kan je gewoon niet betrappen op laksheid en een Kezman was ook geen wereld voetballer maar werkte zich wel een slag in het rondte.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verbaal wel, maar Sonck begrijpen is voor meerderen lastig gebleken. Alleen Dagano toen nog bij Genk spelend begreep hem.
Denk je dat jullie overwinteren dan in de CLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Koller zou ik niet verkeerd vinden, zou een topaankoop zijn. Ik denk dat hij wel bereid is salaris in te leveren. Voordeel voor hem is dat hij nog in de CL kan spelen.
Contract loopt af in 2006, Dortmund had dit seizoen 68 Miljoen Euro verlies en een totale schuld van rond de 120 miljoen Euro.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:16 schreef JaWi het volgende:
Zal komen door de torenhoge schuld van Borussia (geloof ¤ 133 miljoen) en zijn salaris.
Nee, eigenlijk niet. Dan maar de UEFA cup winnen met Jan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:38 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Denk je dat jullie overwinteren dan in de CL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |