VBL -> ONZ ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:30 schreef Againzender het volgende:
Laten we de doelstellingen inderdaad wat bijstellen: met kerst gaat niet meer lukken.
Met pasen kampioen moet daarentegen wel lukken!
Ajax minder dan Dortmund? NO WAYquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook zo redeneert en genoegen neemt met wat minder.
Hij heeft het over geld, Yannis.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax minder dan Dortmund? NO WAY![]()
![]()
![]()
Da's waar. 't is wat aan de late kant. Maar "In februari kampioen" klinkt meteen zo arrogant.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 03:36 schreef Nood-kloon het volgende:
Moet nog altijd lachen om de titel van dit topic.
Maar jullie zijn toch Ajax? Waarom dan genoegen nemen met Pasen? Ik vind het maar een slappe instelling.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:01 schreef twi het volgende:
[..]
Da's waar. 't is wat aan de late kant. Maar "In februari kampioen" klinkt meteen zo arrogant.
't Is kiezen tussen twee kwaden. Schatten we het te vroeg in, zijn we arrogant. Doen we er daarom expres 2 maandjes bij, zijn we weer slap. Zullen we dan maar voor de gulden middenweg kiezen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch Ajax? Waarom dan genoegen nemen met Pasen? Ik vind het maar een slappe instelling.
Eieren zoeken zeker in hun eigen knollenveld.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:30 schreef Againzender het volgende:
Met pasen kampioen
Dan komt een hark als Koller dus prima van pas.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Eieren zoeken zeker in hun eigen knollenveld.
Ik dacht 22 miljoen DM, dus 11 miljoen Euro?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:24 schreef Spideyman het volgende:
Borussia kocht Koller 3 jaar terug voor ongeveer 22 miljoen EURO. ...
Owquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht 22 miljoen DM, dus 11 miljoen Euro?
Ik zou er toch niet meer dan 7 miljoen aan uitgeven, zijn houdbaarheid is niet al te lang meer.
echt nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ronald Koeman kennende word Rick Hoogendorp de nieuwe aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |