Hallo Fokkers!
Op mijn werk heb ik een meisje leren kennen, die al een vriend heeft. Toch heb ik het gevoel dat ze mij ook leuk vind, ik vind haar zeker leuk. Afgelopen donderdag heb ik een date met haar gehad bij haar thuis. Haar vriend woont in een andere stad dus daar hadden we geen last van. Er is die avond niks gebeurd, maar dat was ook niet mijn bedoeling. Ik wil namelijk niet te hard van stapel lopen, maar wil haar wat tijd gunnen. Daarnaast is er natuurlijk ook altijd de mogelijkheid dat ze me wel leuk vind, maar niet op die manier die ik graag wil
![]()
Ik zit nu dus met een aantal vraagjes, waarvan ik hoop dat met name de vrouwelijke fokkers hun mening over kunnen geven.
1. Ze heeft al een vriend. Toch wil ze graag met me daten (zo noemde ze het overigens zelf). Hoe groot is de kans dat ze dat doet terwijl ze niks in me ziet?
2. Ze heeft het vrij vaak over haar vriend. Moet ik daar wat uit opmaken, of is dat heel normaal voor een meid om het altijd over haar vriend te hebben?
3. Afgelopen donderdag is ze met mij uitgeweest, maar dit weekend was ze gewoon weer bij haar vriend. En ze zei dat dit heel gezellig was!
4. Hoe nu verder? Moet ik de schone schijn maar ophouden of haar met mijn eigen gevoelens confronteren?
5. Zo ja,. wanneer kan ik dat dan het beste doen? Moet ik haar nog de tijd geven, of haar juist een beetje onder druk zetten?
6. Is er een kans dat ze een zogenaamde 'overgangsperiode' nodig heeft? Dat wil zeggen, stel ze krijgt wat met me, dat ze dan een tijdje twee vriendjes heeft? Onder het motto 'koop nooit nieuwe schoenen als de oude nog niet versleten zijn'?
Dit zijn een beetje de vragen waar ik nu mee rondloop. Het is dus niet zo dat ik radeloos ben ofzo, maar ben benieuwd wat jullie allemaal hier over denken. Misschien hebben jullie hetzelfde eens een keer meegemaakt en kunnen jullie mij raad geven. En vrouwen, kunnen jullie op basis van bovenstaande informatie je misschien een beetje in de dame in kwestie inleven en mij van goede raad voorzien?
Gaarne alleen serieuze reacties, bij voorbaat dank voor jullie tijd en antwoorden
Edit: Ik ben iets vergeten te vertellen: ze heeft bij mij aangegeven dat het niet goed gaat met haar huidige relatie. Haar vriend is namelijk een stuk ouder dan haar en daar heeft ze nogal problemen mee. Dit ben ik vergeten te vertellen! Verandert dit de situatie volgens jullie?
[ Bericht 6% gewijzigd door Petomaan op 25-10-2004 22:21:02 ]