Deze toch ook?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:17 schreef trigt013 het volgende:
galbrecht het is niet hetzelfde als gsmstunter die vergoeden namelijk alle kosten.
GSMstunter is inderdaad wel een goede site al een paar keer telefoons besteld.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:09 schreef galbrecht het volgende:
Ik ken wel deze site: http://www.gsmstunter.nl.
O, je hebt het over gsmstunter, maar een tijdje geleden hadden ze ook wel acties zoals gratis vodafone abo + 3310 of N-gage (die heb ik dus allebei)..quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:27 schreef trigt013 het volgende:
Nee hoor galbrecht, bij elke telefoon staat de abbokosten per maand vermeld.
Correct. Het is idd zo. Ik heb het ook niet bedachtquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:25 schreef thomasss het volgende:
maar, als ik het goed begrijp, hoef je dus geen flikker te betalen voor een telefoon en 1560 belminuten voor 2 jaar?
ok en die dingen zijn simlockvrij, dus je kan gewoon voor niks een nieuwe telefoon krijgen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:31 schreef kevinsborg het volgende:
[..]
Correct. Het is idd zo. Ik heb het ook niet bedacht
Ik heb ook een orange momenteel waar ik 4.50 per maand voor lap, die duurt nog 2 maand ofzo, dus als je dat echt kan omzetten zoals jij zegt ga ik ff flink sparen en nog een paar maand gratis bellenquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Dat soort dingen werken echt. Ik heb nu een gratis orange abonnementje, 30 euro per maand, eerste maand was gratis, de overige 11 maanden moet ik 30 euro aan orange dokken. Maar aangezien Belcompany me 330 euro gegeven heeft, kost het me dus helemaal niks, nada, noppes.
En na dat jaar kan je de overige belminuten gewoon omzetten naar een prepaid dingetje oid..
Werkt echt perfect!
bel voor de zekerheid orange ff, ik weet niet of het bij elk abbo hetzelfde is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:36 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Ik heb ook een orange momenteel waar ik 4.50 per maand voor lap, die duurt nog 2 maand ofzo, dus als je dat echt kan omzetten zoals jij zegt ga ik ff flink sparen en nog een paar maand gratis bellen
Niet helemaal correct hoor... Het is wel zo dat je die 2 jaar vol moet maken. Die 3 maand wil zeggen, dat je je abonnement op moet zeggen minstens 3 maanden voor het einde van de abonnementsperiode. Anders zou het wel een hele goede actie zijnquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:01 schreef trigt013 het volgende:
Dus theoretisch als je naar 4 maanden je abbo omzet en gelijk opzegt krijg je dit (opzeg termijn 3 maanden)
4 maanden debitel 210 = 65,-
3 maanden debitel 30 = 50,-
Wijzigingskosten = 50,-
Inkomsten van sponsering = 365,-
Totaal inkomsten 100 euro + simlock vrije telefoon + zeven maanden gratis bellen.
Zou je daarna een prepaid kopen doe dit ook op www.gratiz.nl krijgen je voor 5 euro 15 euro aan prepay minuten.
Totaal krijg je dan. Telefoon + Prepay abbo + 7 maanden bellen + 15,- prepay minuten + 95 euro cash.
Klopt. Hier komt die aanbieding weg... Alleen het overstappen naar een lager abonnement hebben ze er zelf bij bedacht zag ik net... Maar dit kan te allen tijde dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:09 schreef galbrecht het volgende:
Daar heb ik ook wel eens wat besteld ( in totaal 5 keer ofzo) en 1 keer waren ze wat laat met geld overmaken en moest mijn pa er een beetje achteraan zitten, de andere keren geen problemen.
Misschien heeft gratiz.nl deze aanbiedingen daar ook wel van, want ze lijken er wel aardig op..
Maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik het niet doen..
hmm, zou best eens kunnen, maar wat ik al zei net. Die actie van Debitel is er wel, alleen laat je dan je abo doorlopen op 210 minuten. Je krijgt iig zeker die 365 euro van Debitel en je moet dus gewoon je abo omzetten na 4 maanden. Dan is alles goed en betaal je niksquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:25 schreef Youssef het volgende:
De website linkt wel door naar GSMStunter, maar ik zie de actie op de Stunter site zelf niet. Misschien dat Gratiz een actie heeft georganiseerd met Stunter?Ik vind het overigens wel een onproffessioneel ogende site, dat gratiz, dus dat maakt het er niet echt betrouwbaarder op
![]()
Je kunt tegewoordig abbonementen en telefoons bijna gratis krijgen, lastig kiezen.
Klik maar eens op een van de GSM's, dan kom je op http://www.gsmstunter.nl/(...)uration=2&action=440quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef kevinsborg het volgende:
[..]
hmm, zou best eens kunnen, maar wat ik al zei net. Die actie van Debitel is er wel, alleen laat je dan je abo doorlopen op 210 minuten. Je krijgt iig zeker die 365 euro van Debitel en je moet dus gewoon je abo omzetten na 4 maanden. Dan is alles goed en betaal je niks
Echter als je plotseling je abo niet kan omzetten na 4 maanden, omdat bijv. Debitel het iets te gortig werd, heb je een probleem.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef kevinsborg het volgende:
[..]
hmm, zou best eens kunnen, maar wat ik al zei net. Die actie van Debitel is er wel, alleen laat je dan je abo doorlopen op 210 minuten. Je krijgt iig zeker die 365 euro van Debitel en je moet dus gewoon je abo omzetten na 4 maanden. Dan is alles goed en betaal je niks
Dat staat in je contract als het goed is, wijzigen ze die voorwaarden, dan is dat een geldige reden om het contract te ontbinden en dan verdien je er alleen maar meer op.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:46 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Echter als je plotseling je abo niet kan omzetten na 4 maanden, omdat bijv. Debitel het iets te gortig werd, heb je een probleem.![]()
Ik kwam er vorige week achter dat GSM.nl zo ongeveer dezelfde aanbiedingen heeft... Dus nu snap ik echt niet meer waar het nou vandaan komt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:09 schreef galbrecht het volgende:
Daar heb ik ook wel eens wat besteld ( in totaal 5 keer ofzo) en 1 keer waren ze wat laat met geld overmaken en moest mijn pa er een beetje achteraan zitten, de andere keren geen problemen.
Misschien heeft gratiz.nl deze aanbiedingen daar ook wel van, want ze lijken er wel aardig op..
Ze gaan ervan uit dat een bepaald % vergeet om hun abonnement op tijd (!) om te zetten, gevolg --> Kassa!quote:Na de 4e maand wijzig je bij Debitel het Debitel Vodafone 210 abonnement naar een Debitel Vodafone 30 abonnement door een briefje te sturen aan Debitel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |