abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22871661
http://www.gratiz.nl/debitelvodafone.html

Lijkt mij een hele goede actie opzich. Heb ook een mail gestuurd naar deze meneer...

Dit is de mail:
Ik vind het een beetje een vreemde actie... Het kan toch niet zo zijn
dat ik dit allemaal gratis kan krijgen?? Ik heb er wel een aantal
vragen over.

- Mijn formulier moet voor de 29e bij u binnen zijn... Kan ik dit
formulier gewoon printen vanaf mijn pc en dit opsturen of moet ik ook
nog weer eerst op dit formulier wachten? En als mijn formulier om één
of andere reden te laat is, zit ik dan aan het abonnement vast?

- Gaat debitel wel akkoord met het omzetten van het abonnement naar
minder belminuten? Of moet ik dan plotseling toch het abonnement
houden?

Op één of andere manier snap ik niet dat dit kan, maar als u mij een
overtuigend mailtje met goede en op waarheid berustende feiten kunt
sturen, ben ik misschien wel bereid om er één te nemen.

Met vriendelijke groet,

En dit is het antwoord:
Hoi,

Vreemd? Nee hoor we doen dit al jaren zo. Het is echt helemaal gratis!
Zie ook uitleg waarom op de site. Daar staat het uitgelegd.

Je kunt het formulier gewoon printen. Je moet er echter voor zorgen dat de
fax of via de post het op de 29ste voor 12 uur bij ons binnen is.
Wanneer je te laat bent, krijg je geen abonnement en dus ook geen toestel.

Het switchen is gewoon mogelijk. Zie ook de site van Debitel:
http://www.debitel.nl/default.asp?id=102532&back=search

Maar is het nu echt betrouwbaar als je het zo bekijkt??

Zijn er hier misschien mensen die dit al eens hebben gedaan of willen doen en wat denken jullie hiervan?

bij voorbaat dank
beter lullen over je schuur dan schuren over je lul
pi_22871788
Die toestellen zijn niks waard joh! En een actie met gratis abonnementen zijn er wel meer geweest hoor.
pi_22871854
valt wel mee qua toestellen hoor... Die Samsung X600 is een mooi ding. Maar werken al die acties dan ook? want een klein beetje het idee dat je word opgelicht krijg je er wel bij
pi_22872957
De abonnementen zijn ingedeeld in vier tredes (abonnementsniveaus): 1, 2, 3 en 4. Indien u wilt wisselen naar een hoger abonnement, dan betaalt u hiervoor niets extra’s. Wilt u wisselen naar een lager abonnement, dan kost dat u ¤ 25.- per trede. De lopende actiekortingen komen te vervallen. De kosten zullen bij uw volgende factuur automatisch worden geïncasseerd.

ik weet niet of de aanbieding van hierboven hieronder vallen. Ik persoonlijk zou het niet afsluiten omdat ik het vertrouw.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:01:39 #5
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_22872978
Dus theoretisch als je naar 4 maanden je abbo omzet en gelijk opzegt krijg je dit (opzeg termijn 3 maanden)

4 maanden debitel 210 = 65,-
3 maanden debitel 30 = 50,-
Wijzigingskosten = 50,-

Inkomsten van sponsering = 365,-

Totaal inkomsten 100 euro + simlock vrije telefoon + zeven maanden gratis bellen.

Zou je daarna een prepaid kopen doe dit ook op www.gratiz.nl krijgen je voor 5 euro 15 euro aan prepay minuten.

Totaal krijg je dan. Telefoon + Prepay abbo + 7 maanden bellen + 15,- prepay minuten + 95 euro cash.

[ Bericht 23% gewijzigd door trigt013 op 25-10-2004 22:22:54 ]
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_22873084
Ja leuk en als Debitel over 2 maanden besluit haar regelement te wijzigen naar niet meer downgraden. Dan ben je dus de lul..
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:06:45 #7
34974 trigt013
pi_22873145
Bij elk contrakt wijziging mag je altijd per direct je contrakt opzeggen.
pi_22873224
Op zich klinkt het wel aantrekkelijk, maar ik vindt het persoonlijk een beetje risicovol.
pi_22873245
Ik ken wel deze site: http://www.gsmstunter.nl.
Daar heb ik ook wel eens wat besteld ( in totaal 5 keer ofzo) en 1 keer waren ze wat laat met geld overmaken en moest mijn pa er een beetje achteraan zitten, de andere keren geen problemen.
Misschien heeft gratiz.nl deze aanbiedingen daar ook wel van, want ze lijken er wel aardig op..

Maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik het niet doen..
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:17:06 #10
34974 trigt013
pi_22873527
galbrecht het is niet hetzelfde als gsmstunter die vergoeden namelijk alle kosten.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:20:54 #11
14827 Kogando
Modelprutser
pi_22873650
Je krijgt toch altijd iets bij het afsluiten van een abonnement. Het zou pas wat zijn als er geen abonnement aan vast zat.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_22873793
ik vond laatst nog een site met een 0¤ abonnement. Geen vaste kosten dus, alleen voor wat je belt.
zal em eens opzoeken
pi_22873803
Sinds twee jaar maak ik gebruik van zulke acties en al twee jaar heb ik niets uitgegeven aan belkosten of telefoons.

Ik heb nu een Orange abbo van ¤ 20,- lopen. Kost me niets. In het begin storten ze het complete bedrag en vervolgens wordt er maandelijks door Orange het maandbedrag afgeschreven. Als Orange haar kosten wijzigt, heb je alle recht om het contract te ontbinden. Maar in die twee jaar zijn zulke grappen nog niet geweest, althans, geen grappen die nadelig voor mij waren.

Bekijk gewoon goed de actie en lees de voorwaarden. Eén keer waren ze te laat met het bedrag te storten, maar na één telefoontje stond het de volgende dag op mijn rekening.
pi_22873816
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:17 schreef trigt013 het volgende:
galbrecht het is niet hetzelfde als gsmstunter die vergoeden namelijk alle kosten.
Deze toch ook?
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_22873893
maar, als ik het goed begrijp, hoef je dus geen flikker te betalen voor een telefoon en 1560 belminuten voor 2 jaar?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:27:30 #16
34974 trigt013
pi_22873971
Nee hoor galbrecht, bij elke telefoon staat de abbokosten per maand vermeld.
pi_22873995
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:09 schreef galbrecht het volgende:
GSMstunter is inderdaad wel een goede site al een paar keer telefoons besteld.
pi_22874084
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:27 schreef trigt013 het volgende:
Nee hoor galbrecht, bij elke telefoon staat de abbokosten per maand vermeld.
O, je hebt het over gsmstunter, maar een tijdje geleden hadden ze ook wel acties zoals gratis vodafone abo + 3310 of N-gage (die heb ik dus allebei)..
pi_22874119
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:25 schreef thomasss het volgende:
maar, als ik het goed begrijp, hoef je dus geen flikker te betalen voor een telefoon en 1560 belminuten voor 2 jaar?
Correct. Het is idd zo. Ik heb het ook niet bedacht
pi_22874212
Dat soort dingen werken echt. Ik heb nu een gratis orange abonnementje, 30 euro per maand, eerste maand was gratis, de overige 11 maanden moet ik 30 euro aan orange dokken. Maar aangezien Belcompany me 330 euro gegeven heeft, kost het me dus helemaal niks, nada, noppes.

En na dat jaar kan je de overige belminuten gewoon omzetten naar een prepaid dingetje oid. .

Werkt echt perfect!
pi_22874228
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:31 schreef kevinsborg het volgende:

[..]

Correct. Het is idd zo. Ik heb het ook niet bedacht
ok en die dingen zijn simlockvrij, dus je kan gewoon voor niks een nieuwe telefoon krijgen?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_22874281
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Dat soort dingen werken echt. Ik heb nu een gratis orange abonnementje, 30 euro per maand, eerste maand was gratis, de overige 11 maanden moet ik 30 euro aan orange dokken. Maar aangezien Belcompany me 330 euro gegeven heeft, kost het me dus helemaal niks, nada, noppes.

En na dat jaar kan je de overige belminuten gewoon omzetten naar een prepaid dingetje oid. .

Werkt echt perfect!
Ik heb ook een orange momenteel waar ik 4.50 per maand voor lap, die duurt nog 2 maand ofzo, dus als je dat echt kan omzetten zoals jij zegt ga ik ff flink sparen en nog een paar maand gratis bellen
pi_22874723
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:36 schreef galbrecht het volgende:

[..]

Ik heb ook een orange momenteel waar ik 4.50 per maand voor lap, die duurt nog 2 maand ofzo, dus als je dat echt kan omzetten zoals jij zegt ga ik ff flink sparen en nog een paar maand gratis bellen
bel voor de zekerheid orange ff, ik weet niet of het bij elk abbo hetzelfde is.
pi_22875212
hmm, ik zie veel positieve reacties
pi_22875544
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:01 schreef trigt013 het volgende:
Dus theoretisch als je naar 4 maanden je abbo omzet en gelijk opzegt krijg je dit (opzeg termijn 3 maanden)

4 maanden debitel 210 = 65,-
3 maanden debitel 30 = 50,-
Wijzigingskosten = 50,-

Inkomsten van sponsering = 365,-

Totaal inkomsten 100 euro + simlock vrije telefoon + zeven maanden gratis bellen.

Zou je daarna een prepaid kopen doe dit ook op www.gratiz.nl krijgen je voor 5 euro 15 euro aan prepay minuten.

Totaal krijg je dan. Telefoon + Prepay abbo + 7 maanden bellen + 15,- prepay minuten + 95 euro cash.
Niet helemaal correct hoor... Het is wel zo dat je die 2 jaar vol moet maken. Die 3 maand wil zeggen, dat je je abonnement op moet zeggen minstens 3 maanden voor het einde van de abonnementsperiode. Anders zou het wel een hele goede actie zijn
pi_22875634
quote:
Daar heb ik ook wel eens wat besteld ( in totaal 5 keer ofzo) en 1 keer waren ze wat laat met geld overmaken en moest mijn pa er een beetje achteraan zitten, de andere keren geen problemen.
Misschien heeft gratiz.nl deze aanbiedingen daar ook wel van, want ze lijken er wel aardig op..

Maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik het niet doen..
Klopt. Hier komt die aanbieding weg... Alleen het overstappen naar een lager abonnement hebben ze er zelf bij bedacht zag ik net... Maar dit kan te allen tijde dus dat scheelt weer.
pi_22876127
De website linkt wel door naar GSMStunter, maar ik zie de actie op de Stunter site zelf niet. Misschien dat Gratiz een actie heeft georganiseerd met Stunter? Ik vind het overigens wel een onproffessioneel ogende site, dat gratiz, dus dat maakt het er niet echt betrouwbaarder op

Je kunt tegewoordig abbonementen en telefoons bijna gratis krijgen, lastig kiezen.
pi_22876454
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:25 schreef Youssef het volgende:
De website linkt wel door naar GSMStunter, maar ik zie de actie op de Stunter site zelf niet. Misschien dat Gratiz een actie heeft georganiseerd met Stunter? Ik vind het overigens wel een onproffessioneel ogende site, dat gratiz, dus dat maakt het er niet echt betrouwbaarder op

Je kunt tegewoordig abbonementen en telefoons bijna gratis krijgen, lastig kiezen.
hmm, zou best eens kunnen, maar wat ik al zei net. Die actie van Debitel is er wel, alleen laat je dan je abo doorlopen op 210 minuten. Je krijgt iig zeker die 365 euro van Debitel en je moet dus gewoon je abo omzetten na 4 maanden. Dan is alles goed en betaal je niks
pi_22876602
Toch heb ik het idee dat er een addertje onder het gras zit, maar TVP. Nieuwe telefoon hoef ik niet, maar abonnement is wel aardig
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_22876676
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef kevinsborg het volgende:

[..]

hmm, zou best eens kunnen, maar wat ik al zei net. Die actie van Debitel is er wel, alleen laat je dan je abo doorlopen op 210 minuten. Je krijgt iig zeker die 365 euro van Debitel en je moet dus gewoon je abo omzetten na 4 maanden. Dan is alles goed en betaal je niks
Klik maar eens op een van de GSM's, dan kom je op http://www.gsmstunter.nl/(...)uration=2&action=440

De standaard GSMStunter bestelformulieren. Ik ben ook bang dat er een addertje onder het gras zit, alleen moet iemand dat nog uitzoeken dan
pi_22876704
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef kevinsborg het volgende:

[..]

Echter als je plotseling je abo niet kan omzetten na 4 maanden, omdat bijv. Debitel het iets te gortig werd, heb je een probleem.
pi_22877023
tvp
pi_22877297
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:46 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Echter als je plotseling je abo niet kan omzetten na 4 maanden, omdat bijv. Debitel het iets te gortig werd, heb je een probleem.
Dat staat in je contract als het goed is, wijzigen ze die voorwaarden, dan is dat een geldige reden om het contract te ontbinden en dan verdien je er alleen maar meer op.
pi_22877551
quote:
Ik kwam er vorige week achter dat GSM.nl zo ongeveer dezelfde aanbiedingen heeft... Dus nu snap ik echt niet meer waar het nou vandaan komt.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_22877569
Ik heb me maar gewoon voor de 1 euro actie van GSM stunter ingeschreven, met dank aan TS
pi_22947440
tvp
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 04:13:40 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_22949464
die modellen zijn gewoon overstock. outdated en haast niet meer te verkopen

dan proberen ze zo kwijt te raken..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_22952731
Het addertje zit hem hier in:
quote:
Na de 4e maand wijzig je bij Debitel het Debitel Vodafone 210 abonnement naar een Debitel Vodafone 30 abonnement door een briefje te sturen aan Debitel.
Ze gaan ervan uit dat een bepaald % vergeet om hun abonnement op tijd (!) om te zetten, gevolg --> Kassa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')