Sta je alleen bij mij gereed of ook als anderen offtopic zijn? Kijk maar eens goed om je heen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
Kappen en maar weer ontopique!![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aram van de Rest in 'Die Wache'
BRON: Aram van de Rest Fanclub
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijkbaar houdt hij van sm?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Hilly: "Zie je wel dat je van me houdt"
Dan had hij moeten zeggen: "Zie je wel dat je van me houdt, sm-prinsesje van me"quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt hij van sm?
Is dat de lul achter in de auto van de sul?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok op de aftiteling... Iwan explain.....
Dat was die op de achterbank ja...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Speelde hij niet Michael in Fort Alpha?????
ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Speelde hij niet Michael in Fort Alpha?????
En??????? Meer details graag.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce was net bij Ivo Niehe.
Het ging niet over ONM.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef soapie het volgende:
En??????? Meer details graag.....![]()
Annemieke Verdoorn speelde jarenlang de rol van zuster Ingrid in de TROS ziekenhuisserie 'Medisch Centrum West'.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef soapie het volgende:
En??????? Meer details graag.....![]()
Bij Ivo vond ik haar er idd beter uitzien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan, vind jij ook dat Annemiek er in andere programma's veel leuker uitziet?
10 seizoenen Baantjer kijken heeft z'n vruchten afgeworpen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |