nu heb je t voor iedereen verpestquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hillard gaat Iris in het ziekenhuis lastigvallen. De beveiliging heeft de opdracht gekregen om Hilly niet meer binnen te laten. Hij glipt er echter doorheen. Claire is van de situatie op de hoogte en probeert 'm tegen te houden. Daarvan is Hilly niet gediend en daarom steekt hij Claire dood.
a. het verhaaltje is verzonnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:43 schreef Viking84 het volgende:
nu heb je t voor iedereen verpestik werd laatst gebanned, omdat ik geen spoilertags had gebruikt
Hier bij ONM kennen we geen spoilertags.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:43 schreef Viking84 het volgende:
nu heb je t voor iedereen verpestik werd laatst gebanned, omdat ik geen spoilertags had gebruikt
Klikken mag ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:47 schreef Wup het volgende:
ps:
Iwan ... druk ?
BRON: www.doodeind.nlquote:Een groep van zeven vrienden worden, op weg naar hun vakantiebestemming, in de bossen geconfronteerd met dodelijke wilde honden. Ternauwernood aan de beesten ontsnapt vluchten ze een tijdelijke schuilplaats binnen, een oud vervallen huis. Nog maar net van de schrik bekomen worden ze geconfronteerd met een nieuwe dodelijke situatie.
De vermoedelijk tijdelijke schuilplaats kent geen weg naar buiten, kamers verschuiven en gesloten deuren zijn onoverkomelijke obstakels. Getergd door paniek, vermoeidheid en conflicten met elkaar, zoeken ze een weg naar buiten. Vechtend tegen de toenemende kou en de dodelijke gangen en kamers van het huis, vallen er telkens meer slachtoffers onder de vriendengroep.
Zoekend naar een uitweg en een oplossing voor het duivelse kat en muis spel dat met hen gespeeld wordt, vechten de overlevenden met de middelen die zij voor handen hebben voor hun levens en ontdekken ze de geschiedenis van het huis.
Er valt wel iets te regelen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:45 schreef Lemijn het volgende:
en iwan, is er iets te regelen voor die hele aflevering?
oww, nog beter, Daphne verleidt Marnixquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Orginial het volgende:
Daphne ligt dan overhoop met de Couwenbergjes
nee is geen verzinselquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Komt Daphne echt terug of is dit weer een leuk verzinsel van weet_ik_veel ???
Maar ik vrees dat de terugkeer maar van korte duur zal zijn... begrafenis... ruzie maken... bijleggen... terug naar Italië.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:49 schreef Wup het volgende:
nee is geen verzinsel
dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar ik vrees dat de terugkeer maar van korte duur zal zijn... begrafenis... ruzie maken... bijleggen... terug naar Italië.![]()
Het is geen verzinsel van mij en de dood van Claire en Hilly's aandeel daarin ook niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Komt Daphne echt terug of is dit weer een leuk verzinsel van weet_ik_veel ???
volgens de verhaaltjes raakt Hillard in coma en zal dus om die reden wel langs de bewaking komen:)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is geen verzinsel van mij en de dood van Claire en Hilly's aandeel daarin ook niet.
Hilly raakt in coma door klappen van Iris en Ilyas, nadat hij het teveel aan Claire's vruchtwater heeft laten weglopen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:23 schreef Wup het volgende:
volgens de verhaaltjes raakt Hillard in coma en zal dus om die reden wel langs de bewaking komen![]()
Waar slaat dat nu op?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 01:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tegenover Hillard en Iris / Lizzy acteert iedereen slecht. Maar gelukkig kun jij 't beter.
Het wordt minder slecht?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:56 schreef The_dark_one het volgende:
ik bennieuw hier....
Ik vind ONM steeds leuker worden
Zwaar zeiken en zelf niet kunnen acteren. Geef er dan ook niet zo op af.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:30 schreef dunn0w het volgende:
Waar slaat dat nu op?
Acteren is toch ook niet mijn vak?
Hoe weet je trouwens dat ik niet kan acteren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zwaar zeiken en zelf niet kunnen acteren. Geef er dan ook niet zo op af.
Je kunt niet eens jezelf zijn!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
Hoe weet je trouwens dat ik niet kan acteren?![]()
Bij acteren gaat het ook om 'spelen'quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je kunt niet eens jezelf zijn!![]()
Sprak hij uit ervaring????quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij weet niets van vrouwen. Ze doen alsof ze stom zijn om zo toch hun zin te krijgen.
Kom jij eens ff online, dan veeg ik je de mantel uit!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sprak hij uit ervaring????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |