he Viking jou zocht ik al een tijdje....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:44 schreef Viking84 het volgende:
idd. En ze kwam niet echt slim over, ofzo. Geen wonder dat Chris neerbuigend tegen/over haar deed. Ik snap trouwens niet dat zo'n achterlijk wijf zoveel kerels in bed krijgtDie lui hebben geen smaak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat leuk. Op een band van een paar maanden geleden ontmoet Tara Tara.
hehe, ja ik stem gewoon op Lizzyquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
he Viking jou zocht ik al een tijdje....
Je hebt in de Top10 op Lizzy en op Joyce gestemd,
aub van beiden even aangeven of je actrice 1 of 2 bedoeld!!
Ouwe Frommelmans bedreef vriendjespolitiek met Tuur. In ruil voor een stageplaats werd bepaalde medische apparatuur tegen een dumpprijs geleverd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:56 schreef Orginial het volgende:
Hoe kwam Chris eigenlijk de serie in.Ik keek toen niet![]()
ehm.. *graaft in geheugen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:56 schreef Orginial het volgende:
Hoe kwam Chris eigenlijk de serie in.Ik keek toen niet![]()
oh ja, zo zat het.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ouwe Frommelmans bedreef vriendjespolitiek met Tuur. In ruil voor een stageplaats werd bepaalde medische apparatuur tegen een dumpprijs geleverd.
niks 'helaas'.... Kyra is duf dus 't was mooi hoe ze op haar nr werd gezet!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Helaas werd hij een beetje (erg) arrogant van zijn goede resultaten en wist hij Kyra's plek als assistent in te pikken bij Hugo.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat leuk. Op een band van een paar maanden geleden ontmoet Tara Tara.
Ja, dat was een moment dat jij niet hebt gecapt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Zeker weten?
Wtfquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
Wat raar het was me toen helemaal niet opgevallen.
Da's onmogelijk... In welke aflevering en in welke minuut heeft de ontmoeting tussen de beide Tara's plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat was een moment dat jij niet hebt gecapt.
Het was in de 81e minuut vlak voordat de aflevering werd gestaakt toen de twee Tarae elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:50 schreef Iwan1976 het volgende:
in welke minuut heeft de ontmoeting tussen de beide Tara's plaatsgevonden?
als dat een poging is om Wup terug te lokken zijn ze op de goede weg:)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:25 schreef Orginial het volgende:
In de eerste week van November is de begravenis van Claire en een oude bekende keert terug namelijk
Daphne Simons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de televisiegids
Tis waar kijk maar in Tvfilm gidsquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:25 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat een poging is om Wup terug te lokken zijn ze op de goede weg:)
ow daar twijfelde ik ook niet aan hoor, mij kan je altijd alles wijsmaken...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:20 schreef Orginial het volgende:
Tis waar kijk maar in Tvfilm gids
ik zag het ja! maar ik vind het zo moeilijk kiezen... tot wanneer heb ik?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef babette21 het volgende:
@ Lemijn: al gestemd?! (zie hieronder)![]()
Toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:32 schreef Wup het volgende:
ow daar twijfelde ik ook niet aan hoor, mij kan je altijd alles wijsmaken...
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doe'z liev tegah Iris en mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |