quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu stoppen met die slowchat, want anders heb ik hier straks weer de FOK!Politie in mijn nek.
Heeft Roxyknuffeltje bij je gezanikt? Ze schijnt nogal close met jou te zijn.quote:
Jaloers schatje??quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft Roxyknuffeltje bij je gezanikt? Ze schijnt nogal close met jou te zijn.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar Dunn0w ik dacht dat je me zo aardig vond
Sorry voor Duiveltje, maar kerels mogen niet op of in mij "schieten"!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:00 schreef dunn0w het volgende:
Ik bedoelde het ook voor Duiveltje..
Hij trok zijn "geweer".. maar van mij maggie ook wel schieten
He vervelend..quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sorry voor Duiveltje, maar kerels mogen niet op of in mij "schieten"!
Gelukkig nu kan ik weer goed slapenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:01 schreef dunn0w het volgende:
+
Ik vind je ook aardig hoor
Dat verpest wel weer voor je als ik vannacht moet plassen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Gelukkig nu kan ik weer goed slapen![]()
ja over plassen gesproken, ik vind het prima dat je blijft slapen maar lig eens stilquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat verpest wel weer voor je als ik vannacht moet plassen.
Zeg Duiveltje.... doe es wat aan die slowchat!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft Roxyknuffeltje bij je gezanikt? Ze schijnt nogal close met jou te zijn.
Zou ik in jouw geval ook doen.... eens op de kop krabben....quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:39 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens mij heette ze Marlou (gespeeld door Esperanza Denswil).quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom moet Frommel volgende week met een pispotje stad en land aflopen? Ik lag me dood als hij Chlamidyadingeses van Sanne of Malou heeft opgelopen. Dan is hij zowel letterlijk als figuurlijk de lul!
En dan had je nog Marijke Bakker. Zij was Mama Lou.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij heette ze Marlou (gespeeld door Esperanza Denswil).
Hero Muller (Cor de Zeeuw) heeft nog meegespeeld in die nieuwe Pipo film.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan had je nog Marijke Bakker. Zij was Mama Lou.
Als de kat van huis is....quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:44 schreef BVO het volgende:
Dan moet je er wel voor zorgen dat dit topic dicht is voordat w_i_v hier alleen is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |