Precies!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ONM needs bad guys & bitches
en dan geen gastrolletjes
maar betere acteurs in de vaste cast.....
vergeet de psycho's niet!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:48 schreef dunn0w het volgende:
Precies!.
Ik nooit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet de psycho's niet!!!
Ja, lekker, die Apolonia van Veen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Leuk Babette die oude foto's!!!!!
Dacht dat Ilyas niks meer met Tonny te maken wilde hebben???quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Dinsdag 2 november
Tonnie bekent aan Ilyas wat er in de rampnacht is gebeurd en wat zijn aandeel is aan de ellende van Doris.
Das dan ook van lange duur???!!!quote:Joyce verhuist, maar heeft direkt al geen tijd om dat feestelijk met Marnix te vieren. Als Marnix onredelijk reageert, stapt Joyce op.
quote:Donderdag 4 november
Chris sjouwt met zijn potje ochtendurine stad en land af op weg naar de afdeling Geslachtsziekten.
Shit exit Hilly....quote:Vrijdag 5 november
Op het moment dat Niels Claire de vraag van zijn leven stelt, krijgt Iris te horen dat de politie eindelijk bewijzen tegen Hillard heeft gevonden. Maar kun je iemand die in coma ligt opsluiten?
Hij gaat met Ellen naar Frankrijk..... Wat een verrassing!!!!quote:Bram benut het afspraakje met Shirina om haar zijn ware gevoelens te vertellen.
Comapatiënten kunnen op de meest onverwachte momenten wakker worden... een slachtoffer maken... en weer in coma raken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:24 schreef soapie het volgende:
Shit exit Hilly....Maar nog niet van Claire denk ik, iemand die in coma ligt kan niet met een mes gaan zwaaien!!!!!!
Nee, hij gaat er voor uitkomen dat hij een flikker is. Compleet ongeïnteresseerd in vrouwen. Waarom was hij nooit bij Ellen en Doris? Right! Omdat hij stiekem bij zijn vriend was.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:24 schreef soapie het volgende:
Hij gaat met Ellen naar Frankrijk..... Wat een verrassing!!!!
Yeah sure!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet je trouwens dat irl Robin Rienstra zijn minnaar is?
Mens, dat zie je toch zo al!? Bovendien heeft Robin 't ooit in het Veronicaprogramma "MaXimaal" toegegeven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:32 schreef soapie het volgende:
Yeah sure!!!!
Zo das ook uit de grijze oudheid!!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mens, dat zie je toch zo al!? Bovendien heeft Robin 't ooit in het Veronicaprogramma "Maximaal" toegegeven.
Dacht ik eens wat leuks te hebben....quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die foto's heb ik zelf al gescand, uit de Telegraaf.
Neems eens met Hilly Crown contact op. Hij heeft zeldzame foto's van Petra Kagchelpook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:07 schreef soapie het volgende:
Dacht ik eens wat leuks te hebben....
Ehhhhhhh, jij bent hier de Iris-fan toch??????quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neems eens met Hilly Crown contact op. Hij heeft zeldzame foto's van Petra Kagchelpook.
Het verschil tussen Hillard en ik is dat ik geen psychopaat en ook geen peeping Tom ben. Derhalve heb ik geen illegale foto's van Iris Overbeek.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:19 schreef soapie het volgende:
Ehhhhhhh, jij bent hier de Iris-fan toch??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |