(bron: omroep brabant)quote:EINDHOVEN - Een man van ongeveer 37 jaar oud heeft maandagmiddag in een volle winkel in de binnenstad in Eindhoven zelfmoord gepleegd. Hij sprong in de C&A van drie verdiepingen hoog langs de roltrappen naar beneden.
Veel klanten zagen de zelfmoord gebeuren. De winkel ging daarna dicht en de politie onderzoekt de zelfdoding.
quote:Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht. Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner.
Omroep Brabant is niet echt 'Nieuws', hoor. Meer een beetje gezellige ditjes en datjes...quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:42 schreef Xlarge het volgende:
da's apart , ik dacht dat zelfmoorden nooit in het nieuws kwamen.
C&A is inderdaad een gezellige plek om je van kant te maken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omroep Brabant is niet echt 'Nieuws', hoor. Meer een beetje gezellige ditjes en datjes...
feyenoord.nlquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, hij was niet precies 37 jaar.
Triest geval. Waarom zou je in zo'n openbare gelegenheid zelfmoord plegen?
Ben je echt zo sneu, of doe je net alsof?quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik kom daar toch niet vaak genoeg, machtig om te zien wel zoiets lijkt me.
Het is de eerste dag van de vakantie voor jullie, right?quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:40 schreef Cybart het volgende:
(bron: omroep brabant)
own opinion...
laf om zo zelfmoord te plegen...
het is herfstvakantie in de regio, kun je voorstellen hoeveel mensen dit hebben gezien...
kun jij mij uitleggen wat er laf aan is zo zelfmoord te plegen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
(bron: omroep brabant)
[edit]
laf om zo zelfmoord te plegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |