quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:28 schreef QuietGuy het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten is Slarioux bezig met nieuwe en oude FOK!-layouts.
Nu is er al ééntje uitgelekt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
[afbeelding]
Echt iets voor Slariouxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Khalistro heeft 0 notes...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Speciaal voor jou gedaanquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:31 schreef shmoopy het volgende:
Ow my god, roze!
Een droom komt uit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
joh, da's een IP-blokkadequote:Op maandag 25 oktober 2004 10:31 schreef veldmuis het volgende:
DIE URL DOETNIE!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:31 schreef shmoopy het volgende:
Ow my god, roze!
Een droom komt uit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moeilijk met 103 posts.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Khalistro heeft 0 notes...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een lieve newbie dus...quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moeilijk met 103 posts.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aantal posts: 103 (gemiddeld 1 per dag)
Met een usernummer ergens in de 30k?quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Een lieve newbie dus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hopen dat het zo blijft...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:36 schreef Bioslock het volgende:
Ik voel me humoristisch onbegrepen.
Het gaat over het lekken van een nieuwe lay-out...quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Met een usernummer ergens in de 30k?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.YEAH!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben er nog steeds verbolgen over....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het erger verwacht. Besides, keuzemogelijkheden heb je ook nog.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het gaat over het lekken van een nieuwe lay-out...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Obvious, Oblivion.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.You should...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roze is VEEL mooier dan rood bijvoorbeeld...quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik had het erger verwacht. Besides, keuzemogelijkheden heb je ook nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh...quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef Bioslock het volgende:
Obvious, Oblivion.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop