*wilde ik ook vragen*quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
waarom laten ze nou één of twee namen inspreken? hoeveel tijd kan het kosten om het hele elftal in te spreken? wat dom
Min of meer verplicht.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:11 schreef vanBoeschoten het volgende:
Waarom speel jefifa
![]()
Ja, geloof het wel. Maar ook die kan je pas later kiezen GODVERDOMMEquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Doet PSV ook mee?
Wie wilt er als als nou als niet-Nederlander met een Nederlandse club spelen? Ik ken er maar weinig, volgens mij kun je beter clubs selecteren op grond van nationale populariteit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat Ajax internationaal gezien nou eenmaal veel meer aanzien geniet dan dat pauperclubje uit rotjeknor?
Sim-pel toch?.
Nou ja, misschien komt het door dat meer dan de helft van de spelers bij Ajax uit het buitenland komt en zo een groter publiek aanspreekt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:54 schreef Xante het volgende:
[..]
Wie wilt er als als nou als niet-Nederlander met een Nederlandse club spelen? Ik ken er maar weinig, volgens mij kun je beter clubs selecteren op grond van nationale populariteit.
Ajax: 6e plaats. Feyenoord: 2e plaats.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:58 schreef J_CDA het volgende:
Ach, onze zielige Feyenoordfan voelt zich weer eens achtergesteld?
Omdat dat centjes kostquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
waarom laten ze nou één of twee namen inspreken? hoeveel tijd kan het kosten om het hele elftal in te spreken? wat dom
quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
En het Oosterpark?
Ach gut, ook weer voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaren.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:49 schreef Xante het volgende:
[..]
Ajax: 6e plaats. Feyenoord: 2e plaats.
Ajax is momenteel wel wat zieliger denk ik.
Nou, de laatste keer dat Feyenoord 5e werd is langer geleden dan dat Ajax 5e werd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach gut, ook weer voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaren..
.
Als we over het verleden gaan beginnen is het niet zo gek natuurlijk dat Ajax als "superteam" er in zit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer dat Feyenoord 5e werd is langer geleden dan dat Ajax 5e werd.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |