de Mclaren Mercedes SLR vergeet ik nooit meer.quote:Op maandag 1 november 2004 17:15 schreef FHR het volgende:
[..]
In één van de films die JC heeft gemaakt, rijdt hij in een Jaguar XK180...... dat ding klinkt als een Spitfire, echt zo vet!![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 november 2004 11:02 schreef Thermo het volgende:
xj220 had ik niet verwacht trouwens.
quote:Op maandag 1 november 2004 17:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
de Mclaren Mercedes SLR vergeet ik nooit meer.
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, soundz like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
en dan dat geluid.
nog even speciaal voor jou: dat zijn afleveringen van vorig(e) seizoen(en)quote:Op maandag 1 november 2004 16:05 schreef Catch22- het volgende:
vanavond toch weer op Veronica?
en die Carrera GT is super! Damn wat een vette bak
Daar was ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:39 schreef Theebag het volgende:
Weet er iemand hoe die muziek heet, aan het einde van de enzo clip wanneer die wordt geparkeerd bij de Zonda en de Carrera GT. Dat klasiek achtig stuk , dat aan het einde wat agressiever/moderner wordt.
als je dat filmpje nog hebt, mag je die wel mailenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb ooit een filmpje van Top Gear gedownload dat die grote kerel in een Audi Sport Quattro gaat racen tegen een vrouw in een Evo 6.
Weet iemand welke aflevering dat was en of dat ooit in Nederland op de tv is geweest?
Erg strak filmpje btw.
Volgens mij hebben die ook samen topgear gedaan...quote:Op woensdag 3 november 2004 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je dat filmpje nog hebt, mag je die wel mailen(mail staat in profiel)
Die man heet Jeremy Clarksson denk ik, en die vrouw Vicky ... dat waren de oude top-gear afleveringen, van enkele jaren geleden.
I Monster - Blue Wrathquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:15 schreef MrGP het volgende:
Weet iemand welk muziekje er speelt wanneer Hamster voor het eerst met die nieuwe focus over dat landweggetje rijdt? Met van die grappige toontjes oid
quote:- The new Viper SRT-10 is put through its paces
- We take the new Land Rover Discovery 3 to Scotland
- Rinspeed's amphibious concept gets tested on Lake Geneva
- There's the third instalment of Top Gear Restoration
- Analysis of the 2004 BBC Top Gear Survey
- Joanna Lumley is the Star in the Reasonably Priced Car
volgens mij hebben ze een paar item's verwisseldquote:Sun 7 Nov, 20:00 - 21:00 60 mins
On this week's Top Gear, Jeremy takes 'off road' too literally and attempts to drive the new Land Rover Discovery 3 up a mountain, the BMW 1 Series elbows its way into the small hatchback market, and there's a look at the world's first hydrofoil car. Also tonight, the Dodge Viper hits the track and Joanna Lumley is this week's Star in a Reasonably Priced Car.
kijken of je zo'n auto wilt hebbenquote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef StefanP het volgende:
ViperDat wordt weer kijken!
Ik dacht dat Clarkson de hoofd-presentator wasquote:PICK OF THE DAY
Top Gear
8pm
Richard Hammond presents the car magazine programme, along with colleagues Jeremy Clarkson and James May. Among tonight's items, the Land Rover Discovery 3 is tested, and the world's first hydrofoil car takes to the water.
Ik maak me niet druk, het viel me gewoon opquote:Op zondag 7 november 2004 16:47 schreef Klonk het volgende:
waar je je al niet druk over kunt maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |