De australische naam is Holden Monaro.quote:Op maandag 25 oktober 2004 07:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Australische bak was machtig zeg
Wat was de exacte naam daar van en waarom zou Opel die niet in NL uitbrengen?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:11 schreef Morrigun99 het volgende:
vraagje; kun je de aflevering van Top Gear ergens downloaden?
Wat doet die schater daar? op de site van verschillende Nederlandse omroepen kun je toch ook prgramma's streamen? Bijdehand.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zeg waar vind ThaFreak me niet lief meer.
tip: google eens creatief op iets met viper en 007.
streamen is wat anders als downloadenquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:25 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wat doet die schater daar? op de site van verschillende Nederlandse omroepen kun je toch ook prgramma's streamen? Bijdehand.
Eerder die avond had ik over hetzelfde onderwerp al een kleine aanvaring met de modquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:25 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wat doet die schater daar? op de site van verschillende Nederlandse omroepen kun je toch ook prgramma's streamen? Bijdehand.
wat denk je zelf...quote:Op maandag 25 oktober 2004 07:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Australische bak was machtig zeg
Wat was de exacte naam daar van en waarom zou Opel die niet in NL uitbrengen?
quote:Sun 31 Oct, 20:00 - 21:00 60 mins
On this week's Top Gear one of the most eagerly awaited cars of the year, the new Ford Focus; the Ferrari Enzo makes a rare appearance at the track; today's supercars go head to head with the best from the eighties; which is faster in a race, a kid on a skateboard or a turbocharged rally car? And Geri Halliwell is this week's 'Star in a Reasonably Priced Car'.
Widescreen Stereo
Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
ik wil wel eens weten wat anderen denken wat de reden is eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:46 schreef GiSH het volgende:
[..]
wat denk je zelf...
ik ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:56 schreef mechatronics het volgende:
ik wil wel eens weten wat anderen denken wat de reden is eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Waarom? Alle onderdelen liggen wel ergens al op schap, dus ik denk dat t ombouwen een eitje is, ik bedoel de motor komt uit amerika, die is dus gebouwt voor links gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |