abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 23:55:28 #276
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23180825
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:28 schreef M5 het volgende:

[..]

BMW X3 ja.. maar die is dan ook echt niet geschikt als off-roader.
Verder een Corvette C6, Peugeot 407, Volvo V50 T5. bij veronica was ie ingekort er hoort nog een stukje met "car-olympics" in te zitten, verspringen met gammele wagens.
Thanks, die ken ik al.
Dat ie met die X3 vast komt te zitten en de deuren niet meer open kunnen
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_23182415
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef VanDread het volgende:
volgende week

the good ol' 575 jummy
Alweer?
Op 10-11-2002 hebben we deze ook al gehad in combinatie met, jawel een Aston Martin Vanquish.

En zo snel is zo'n 575 ook niet, want de powerlaptijd is niet echt goed te noemen.

Ferrari 575 - 1.35.2
Aston Martin Vanquish - 1.36.2

(wet track, black Stig)
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:31:01 #278
73209 dnzl
Minimalist.
pi_23184996
Als ik eerlijk was dacht ik dat die Corvette een 360 was, toen hij van ver af aan kwam rijden.

Wat een mislukte kopie van Ferrari zeg die voorpartij .
pi_23185368
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:30 schreef dolfijn999 het volgende:

[..]

Alweer?
Op 10-11-2002 hebben we deze ook al gehad in combinatie met, jawel een Aston Martin Vanquish.

En zo snel is zo'n 575 ook niet, want de powerlaptijd is niet echt goed te noemen.

Ferrari 575 - 1.35.2
Aston Martin Vanquish - 1.36.2

(wet track, black Stig)
nu is het de Ferrari 575 met sportpakket er op en de Aston Martin Vanquish S
V10
pi_23185761
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef Catch22- het volgende:
ik vond er niets aan, maar dat kan aan mij liggen

JC is een zak. Ik begin hem steeds minder te waarderen
You called my name, i ask you why?
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:16:42 #281
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23185781
we hebben een K
we hebben een L
we hebben een O
we hebben een O
we hebben een N

We hebben een KLOON
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23185785
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:15 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:

[..]

was het lekker dat omelet ?
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
  dinsdag 9 november 2004 @ 17:52:06 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23196650
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:15 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:
Oke, mijn klachten over JC

- Hij kan niet rijden
Wat doet hij nu helemaal? Donuts draaien en beetje slippen op een airstrip. Dat kan ik ook wel. Tiff Needell kan wel rijden. Die gooit elke willekeurige wagen over een willekeurig circuit op een spectaculaire manier. Ik geloof zelfs wel dat Needell minstens net zo goed kan rijden als the Stig. Ook wel grappig dat veel gasten sneller zijn in de Liana dan hij

- Hij wil mensen vaak afkraken
Maar als hij een woordje terug krijgt issie verontwaardigt

- Hij vindt zichzelf veel belangrijker dan de andere presentatoren
Vindt ik niet chill van hem. Die andere 2 horen er net zo goed bij en hij doet net alsof hij alles weet en de rest niets.

- Vrijwel alles wat uit Engeland komt is goed
De meeste krikkie Jag X-type estate (wat eigenlijk een mondeo is) is helemaaaaaaal geweldig.

- Alles dat uit Duitsland komt is slecht
Audi, BMW, Porsche.. niets waard, volgens hem. Soms komt er een goed woordje over Porsche uit, maar over het algemeen is hij vrij negatief over duitse auto's, terwijl veel duitse auto's beter rijden dan de engelse

Hij heeft ook zeker goede punten, maar ook zwakkere punten. Ik baal er ook van dat the Fifth Gear niet in NL op tv is, want dat is een stuk leuker (Tiff + Vicky )
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:22:20 #284
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23197292
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

heel verhaal..............

Hij heeft ook zeker goede punten, maar ook zwakkere punten. Ik baal er ook van dat the Fifth Gear niet in NL op tv is, want dat is een stuk leuker (Tiff + Vicky )
Fifth Gear is wel op de Nederlandse TV, ergens in het weekend op RTL 5
pi_23197826
Clarkson rijdt zelf een Mercedes SL, dus dat ie tegen Duitse auto's zou zijn klopt ook niet.

Bovendien zijn ze alle drie erg bevooroordeeld als het aankomt op auto's uit Engeland. Ik vind persoonlijk James het coolst, maar Clarkson brengt wel de meeste humor in het programma, mede doordát hij een arrogante zak is.

"Clarkson in the Ariel Atom"
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:55:58 #286
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_23198091
Dat restauratie object van deze keer is een gedrocht

would almost have been-ex James Dean Lotus Ten
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:57:52 #287
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23198140
deze keer, je loopt een week achter
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:29:12 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23200635
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:44 schreef Sjaeck het volgende:
Clarkson rijdt zelf een Mercedes SL, dus dat ie tegen Duitse auto's zou zijn klopt ook niet.

Bovendien zijn ze alle drie erg bevooroordeeld als het aankomt op auto's uit Engeland. Ik vind persoonlijk James het coolst, maar Clarkson brengt wel de meeste humor in het programma, mede doordát hij een arrogante zak is.
[afbeelding]
"Clarkson in the Ariel Atom"
De SL AMG is weg
Hij rijd nu een ford GT40
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23203606
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De SL AMG is weg
Hij rijd nu een ford GT40
Van tankstation naar tankstation ja .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23207074
goed nieuws voor de Jeremy Clarkson fans: Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederland

pi_23207832
quote:

[..]

- Hij kan niet rijden

heeft hij ooit gezegd dat hij een super coureur is ofzo? hij rijd voor een presentator gewoon erg goed, jij krijgt een Koenigsegg nog niet eens in z'n versnelling.

dat hoort bij zijn act en meestal vind hij het juist leuk om afgezeken te worden, vooral als het over zijn kleding gaat.

dat hoort ook bij zijn act, wel is van het woord sarcasme gehoord?

dat lijkt zo ja, maar nog blijft hij kritsch want zelfs zijn favo auto (DB7) zeikt hij vaak compleet af.

de Audi RS6 vind hij goed, hij is fan van de 635CSi en M5 en dat Porsche er een zooitje van maakt met de 911 types heeft hij gewoon gelijk in

toch maar is beter teletekst of de tv gids lezen
volgens mij kan je maar beter RTL Autowereld gaan kijken
  woensdag 10 november 2004 @ 00:25:52 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23208517
ik vind zijn act dus gewoon niet leuk. En een 911 is gewoon een fantastische wagen.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23208535
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:00 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

volgens mij kan je maar beter RTL Autowereld gaan kijken
of dat andere gek op wielen dat is pas drama met die bavo galema ofzo
  woensdag 10 november 2004 @ 00:28:37 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23208575
omdat ik JC niets aan vindt moet ik maar naar RTL autowereld kijken?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23208603
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:28 schreef Catch22- het volgende:
omdat ik JC niets aan vindt moet ik maar naar RTL autowereld kijken?
mja aangezien jc toch wel mr top gear is en het toch wel geheel om hem draait...
pi_23208713
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:25 schreef Catch22- het volgende:
ik vind zijn act dus gewoon niet leuk. En een 911 is gewoon een fantastische wagen.
hij heeft het niet over de auto maar over de (vele) namen die Porsche de 911 geeft

de 911 Carrera is gewoon een saaie auto, maar de 911 GT3-RS vind hij wel weer erg goed
  woensdag 10 november 2004 @ 01:12:20 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23209294
nouja dat is een mening en daar zal ik ook niet op in gaan.

Maarja ik kijk maar gewoon een beetje om JC heen, top gear is toch nog steeds een van de weinige normale autoprogramma's op tv. De NL programma's zijn gewoon oplezingen van dealer-folders
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23213229
Top Gear is net het enige niet-normale autoprogramma op tv, daarom is het ook zo briliant!
Je moet wel een reputatie hebben willen fabrikanten je auto's leveren die gewoon keihard afgezeikt kunnen worden. Daar staat tegenover dat Top Gear een auto ook kan maken.

Dat is hier niet zomaar uit de grond te schoppen (en Top Gear blijft natuurlijk niet te evenaren)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23216578
quote:

[..]

- Hij kan niet rijden
Wat doet hij nu helemaal? Donuts draaien en beetje slippen op een airstrip. Dat kan ik ook wel. Tiff Needell kan wel rijden. Die gooit elke willekeurige wagen over een willekeurig circuit op een spectaculaire manier. Ik geloof zelfs wel dat Needell minstens net zo goed kan rijden als the Stig. Ook wel grappig dat veel gasten sneller zijn in de Liana dan hij

Maar als hij een woordje terug krijgt issie verontwaardigt

Vindt ik niet chill van hem. Die andere 2 horen er net zo goed bij en hij doet net alsof hij alles weet en de rest niets.

De meeste krikkie Jag X-type estate (wat eigenlijk een mondeo is) is helemaaaaaaal geweldig.

Audi, BMW, Porsche.. niets waard, volgens hem. Soms komt er een goed woordje over Porsche uit, maar over het algemeen is hij vrij negatief over duitse auto's, terwijl veel duitse auto's beter rijden dan de engelse

Kennelijk is jouw engels niet goed genoeg om a) engels humour te begrijpen (of misschien heb je sowieso geen gevoel voor humour) en b) je engels is niet goed genoeg om de opinies van JC te begrijpen want wat je hierboven zegt is kant en klare onzin. Vele autos uit Engeland zijn afgekraakt (ie de kleine rover hebben ze officieel als slechtste auto ooit benoemd) en vele auto uit Duitsland vinden ze geweldig zoals 911 GT3 enz.

Ik kan uren doorgaan met andere argumenten, maar je hebt het fout
pi_23225911
JC is mijn soort humor
kan er goed om lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')