quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:03 schreef hyperfuzz het volgende:
Trouwens, in vergelijking met wat je ermee kunt is Audition helemaal niet duur.
Jow ik download het eventjes en van Tracktion zal ik een dezer dagen de demo eens uitproberen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:25 schreef hyperfuzz het volgende:
In Audacity kun je gewoon tracks toevoegen inderdaad -> multitrack.
Download het maar ff, staat op SourceForge (of via Google). Kleine download.
Mee eens isquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
Oh, ik lees nu dat de prijs ook een factor is. Tsja, dan zijn inderdaad dingen als Audacity leuk om naar te kijken. Al is de prijs van Audition natuurlijk ook nog heel redelijk.
Persoonlijk geef ik dan liever wat meer uit en heb ik ook echt iets prettigs.
Haha, ik zoek een goedkoper alternatief voor Cool Edit (Adobe Audition what ever) en Cubase is 2 keer zo duur. Als ik het geld had zou ik kiezen voor Cool Edit.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
Cubase SX, voldoet ook prima voor dit soort dingen, plus dat je allerlei verschillende dingen ermee kan doen, zowel opnemen, mixen, bouwen, oplappen.
Ik was eerst een beetje sceptisch, en moest erg wennen aan de ingewikkelde controls, maar het is beduidend beter dan Audition IMHO
Edit: maar cubase is dan wel peperduur, maar dat is ook wel het verschil tussen een Kia en een Maybach om het zo maar te stellen
Ach, welneequote:Op zondag 24 oktober 2004 22:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Cubase is onoverzichtelijk
Audition 1.5 op de Adobe site voor $299 das niet redelijk genoeg voor mij!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
Oh, ik lees nu dat de prijs ook een factor is. Tsja, dan zijn inderdaad dingen als Audacity leuk om naar te kijken. Al is de prijs van Audition natuurlijk ook nog heel redelijk.
Persoonlijk geef ik dan liever wat meer uit en heb ik ook echt iets prettigs.
Ik weet niet of je dat zo kan stellen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
Cubase SX, voldoet ook prima voor dit soort dingen, plus dat je allerlei verschillende dingen ermee kan doen, zowel opnemen, mixen, bouwen, oplappen.
Ik was eerst een beetje sceptisch, en moest erg wennen aan de ingewikkelde controls, maar het is beduidend beter dan Audition IMHO
Edit: maar cubase is dan wel peperduur, maar dat is ook wel het verschil tussen een Kia en een Maybach om het zo maar te stellen
Heeft er misschien mee te maken waar jij het programma voor hebt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is wel waar wat je zegt, maar allround vind ik Cubase toch het beste wat ik gezien heb, al is Audition wel heel makkelijk in het gebruik, moet ik toegeven Het is beslist geen slechte software.
Ik was eigelijk op zoek naar een goedkoper alternatief voor Adobe Audition (Cool Edit), Cubase kost het dubbele maar Nuendo kost meer dan het dubbele van Cubase!quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Als je echt aan de slag wilt met dat BBM, dan moet je Nuendo aanschaffen, maar misschien is dat te hoog gegrepen...
De SL-versie mist voornamelijk surroundmixfunctionaliteit en het mooi uitprinten van scores ten opzichte van SX. Niet echt iets wat ik nou echt mis (oa bij gebrek aan 5.1 hardware).quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:33 schreef Tijn het volgende:
Cubase is er trouwens ook in een SE en SL-versie die wat minder functies hebben dan SX, maar waar je nog altijd prima mee uit de voeten kunt als beginner.
Nee, dat is inderdaad niet zo boeiend. En SE is gelimiteerd tot 48 tracks met 5 inserts en 8 sends ofzoiets toch? Nou ja, dat is in veel gevallen ook genoeg. Heb je voor 100 euro toch een mooi stukje softwarequote:Op maandag 25 oktober 2004 13:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
De SL-versie mist voornamelijk surroundmixfunctionaliteit en het mooi uitprinten van scores ten opzichte van SX. Niet echt iets wat ik nou echt mis (oa bij gebrek aan 5.1 hardware).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |