abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:49:02 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22866936
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over maar die actie van hem gisteren was niet bijzonder slim want als hij gewoon door blijft lopen dan wordt het gewoon uitgespeeld door Bergkamp en Henry.
OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22866967
Man man, ik zit nog te genieten hier van die reacties.

Al zitten er natuurlijk een aantal sneue tussen
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22867138
Bedoel je die overtreding op kniehoogte van Cole?
pi_22868244
Zonde dat juist Man United die 50e moet verhinderen. Had het Arsenal wel gegund.

Het is echter wel goed voor de competitie, dat er nog een beetje spanning is. Zie Arsenal nog steeds wel de titel pakken hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 25 oktober 2004 @ 18:05:18 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22868355
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22872303

maandag 25 oktober 2004 @ 21:48:52 #107
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_22872589
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
For Sale;Mike Riley

http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)item=7109846501&rd=1
Briljant

ik heb er geen andere woorden voor
Where law ends, tyrrany begins.
pi_22873237
Kijk eens naar de VI jezus wat is die pro Van Nistelrooij als die kerel de herhaling van de 32ste minuut bekijkt dan zie je toch echt duidelijk dat hij een overtrteding maakt.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:14:47 #109
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22873443
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
For Sale;Mike Riley

http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)item=7109846501&rd=1
quote:
Ruud from Holland said:
"I've been using Mr Riley for years. He's every strikers dream partner. Thanks to him I manage to stay near the top of the scoring charts. He's just so easy to use. All you have to do is fall over in the box and he'll automatically point to the spot. I reccommend him to anyone. The stats speak for themselves: 8 games, 8 pens
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:07:23 #110
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22881048
Haha lol, die actie van Rooney was wel een echte Duitse ja. Maar aan de andere kant mag Arsenal niet klagen over die actie van Ronaldo, dat was dan weer wel een 100% penalty.
Wel leuk voor de competitie dat Arsenal een keer verliest, hopen dat de strijd om het kampioenschap meer open ligt. (en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:25:21 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22881868
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:07 schreef Public_NME het volgende:
(en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
Voor Arsenal begrippen misschien kan het beter,nog steeds goed genoeg om 1e te blijven staan de komende tijd denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22882059
Het is maar een gelijkspel verschil met Chelsea
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22882200
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:07 schreef Public_NME het volgende:
Haha lol, die actie van Rooney was wel een echte Duitse ja. Maar aan de andere kant mag Arsenal niet klagen over die actie van Ronaldo, dat was dan weer wel een 100% penalty.
Wel leuk voor de competitie dat Arsenal een keer verliest, hopen dat de strijd om het kampioenschap meer open ligt. (en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
Arsenal speelde slecht

dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:48:13 #114
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22886522
Nee dat zeg ik niet, maar ze speelden zeker niet optimaal. Heb ze de afgelopen 1,5 mnd 2x in het stadion gezien, en ik vond ze toch niet helemaal fris spelen. (maar toch hebben ze toch nog zoveel kwaliteit wat ze kunnen benutten). Je kan moeilijk zeggen dat ze wel goed spelen, want wat ik op tv heb gezien was het toch niet echt zoals het eerst was. (eerlijk is eerlijk, dat was gewoon magistraal).
Ik zie ze verder ook niet v/d eerste plaats verstoten worden... Chelsea is nou ook niet echt super (wel zeer goede verdediging) en Man. Utd staat nog te ver weg en verspeelt te veel punten bij kleinere clubs.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:25:41 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22887234
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:48 schreef Public_NME het volgende:
Nee dat zeg ik niet, maar ze speelden zeker niet optimaal. Heb ze de afgelopen 1,5 mnd 2x in het stadion gezien, en ik vond ze toch niet helemaal fris spelen. (maar toch hebben ze toch nog zoveel kwaliteit wat ze kunnen benutten). Je kan moeilijk zeggen dat ze wel goed spelen, want wat ik op tv heb gezien was het toch niet echt zoals het eerst was. (eerlijk is eerlijk, dat was gewoon magistraal).
Ik zie ze verder ook niet v/d eerste plaats verstoten worden... Chelsea is nou ook niet echt super (wel zeer goede verdediging) en Man. Utd staat nog te ver weg en verspeelt te veel punten bij kleinere clubs.
De laatste 2 competitiewedstrijden voor manyoo tegen Villa en Charlton waren ze op het oude niveau.
1 van die 2 wedstrijden die jij gezien hebt is Arsenal v PSV en Arsenal in Europa hoef ik toch geen uitleg over te geven is het niet?
Die andere was Fulham v Arsenal en die wedstrijd zat in een serie van 3 samen met Bolton en City dat het net wat minder liep maar dankzij Freddy zijn we ook daar goed doorheen gekomen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:36:38 #116
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22890176
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... Ze hebben een beetje een psv syndroom ;-) (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
Ik hoop dat de strijd om het kampioenschap weer 'ouderwets' tussen Arsenal en Man. Utd gaat. Altijd megaspannend om te zien! Chelsea mag van mij part intertoto gaan spelen
pi_22891961
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
Eigenlijk heel triest voor dat kluppie. Trabzonspor doet t volgens mij nog beter
pi_22930160
De officiele Chelsea site meldt dat het Mutu heeft ontslagen.
That's all folks!
pi_22930867
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... Ze hebben een beetje een psv syndroom ;-) (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
In Europa spelen de ploegen net iets minder naief dan de meesten in de EPL
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22931605
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

In Europa spelen de ploegen net iets minder naief dan de meesten in de EPL
Idd. 4 'grote' wedstrijden om het zomaar te noemen, 3 in de CL en in de PL tegen ManU. 1 overwinning, 1 nederlaag, en 2 gelijke spelen. Gemiddeld dus.

Maar tegen de kleinere tegenstanders doen ze het gewoon goed en met speels gemak.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22932348
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef zjroentje het volgende:

Maar tegen de kleinere tegenstanders doen ze het gewoon goed en met speels gemak.
En dat is weer iets waar SCUM jaloers op kan zijn.

Ennuh Mutu

Mooi staaltje kapitaalvernietiging van Abramovich
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22933138
die ligt echt niet wakker van die 23 miljoen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:54:18 #123
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22935630
Wat denk je als Ambramovich straks zijn handen van Chelsea aftrekt? Dan hebben ze een MEGA salarispost en zijn ze bijna gelijk failliet... (dan lach ik me kapot)
Het beleid bij chelsea klopt gewoon helemaal niet, maar daar komen ze nog wel achter in een paar jaar.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:01:36 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22935783
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef Public_NME het volgende:
Wat denk je als Ambramovich straks zijn handen van Chelsea aftrekt? Dan hebben ze een MEGA salarispost en zijn ze bijna gelijk failliet... (dan lach ik me kapot)
Het beleid bij chelsea klopt gewoon helemaal niet, maar daar komen ze nog wel achter in een paar jaar.
Roep ik al vanaf het begin.

Laten we het iig hopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22936592
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En dat is weer iets waar SCUM jaloers op kan zijn.
Klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')