OKquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over maar die actie van hem gisteren was niet bijzonder slim want als hij gewoon door blijft lopen dan wordt het gewoon uitgespeeld door Bergkamp en Henry.
Briljantquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
For Sale;Mike Riley
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)item=7109846501&rd=1
quote:Op maandag 25 oktober 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
For Sale;Mike Riley
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)item=7109846501&rd=1
quote:Ruud from Holland said:
"I've been using Mr Riley for years. He's every strikers dream partner. Thanks to him I manage to stay near the top of the scoring charts. He's just so easy to use. All you have to do is fall over in the box and he'll automatically point to the spot. I reccommend him to anyone. The stats speak for themselves: 8 games, 8 pens
Voor Arsenal begrippen misschien kan het beter,nog steeds goed genoeg om 1e te blijven staan de komende tijd denk ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:07 schreef Public_NME het volgende:
(en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
Arsenal speelde slechtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:07 schreef Public_NME het volgende:
Haha lol, die actie van Rooney was wel een echte Duitse ja. Maar aan de andere kant mag Arsenal niet klagen over die actie van Ronaldo, dat was dan weer wel een 100% penalty.
Wel leuk voor de competitie dat Arsenal een keer verliest, hopen dat de strijd om het kampioenschap meer open ligt. (en dit zat er aan te komen, want Arsenal speelt de laatste tijd nou niet echt goed naar mijn mening)
De laatste 2 competitiewedstrijden voor manyoo tegen Villa en Charlton waren ze op het oude niveau.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:48 schreef Public_NME het volgende:
Nee dat zeg ik niet, maar ze speelden zeker niet optimaal. Heb ze de afgelopen 1,5 mnd 2x in het stadion gezien, en ik vond ze toch niet helemaal fris spelen. (maar toch hebben ze toch nog zoveel kwaliteit wat ze kunnen benutten). Je kan moeilijk zeggen dat ze wel goed spelen, want wat ik op tv heb gezien was het toch niet echt zoals het eerst was. (eerlijk is eerlijk, dat was gewoon magistraal).
Ik zie ze verder ook niet v/d eerste plaats verstoten worden... Chelsea is nou ook niet echt super (wel zeer goede verdediging) en Man. Utd staat nog te ver weg en verspeelt te veel punten bij kleinere clubs.
Eigenlijk heel triest voor dat kluppie. Trabzonspor doet t volgens mij nog beterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
In Europa spelen de ploegen net iets minder naief dan de meesten in de EPLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik snap dus echt niet waarom Arsenal en Europa geen goede combinatie zijn... Ze hebben een beetje een psv syndroom ;-) (alleen komen ze soms wel door de 1e ronde)
Idd. 4 'grote' wedstrijden om het zomaar te noemen, 3 in de CL en in de PL tegen ManU. 1 overwinning, 1 nederlaag, en 2 gelijke spelen. Gemiddeld dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In Europa spelen de ploegen net iets minder naief dan de meesten in de EPL
En dat is weer iets waar SCUM jaloers op kan zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Maar tegen de kleinere tegenstanders doen ze het gewoon goed en met speels gemak.
Roep ik al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef Public_NME het volgende:
Wat denk je als Ambramovich straks zijn handen van Chelsea aftrekt? Dan hebben ze een MEGA salarispost en zijn ze bijna gelijk failliet... (dan lach ik me kapot)
Het beleid bij chelsea klopt gewoon helemaal niet, maar daar komen ze nog wel achter in een paar jaar.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dat is weer iets waar SCUM jaloers op kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |