Neem je pilletje inquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:56 schreef Grimm het volgende:
en wij ben jij om wat over mijn club wat te zeggen
no hard feelings hoor, maar als jij zegt dat ManU beter speelde afgelopen zondag dan heb je er niet veel van begrepen. 2x een dubieuze beslissing van de scheids plus wat duikelende spelers + smerige overtredingen makende spitsen......quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:56 schreef Grimm het volgende:
en wij ben jij om wat over mijn club wat te zeggen
Wie heeft daar iets over gezegt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:57 schreef Grimm het volgende:
nou reken d'r maar niet op dat mr marco van basten 'm oproept krijgen we van den bergh of die knakker van willem 2 d'r in
ik sluit me d'r bij aan, strax roept 'ie reuser nog op omdat 'ei d'r 2 in pegelt, maar die vent komt van een first dvision club waar die op de bank zat, die kan 't toch nooit doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
wie heeft daar iets over gezegt? als iemand niet speelt moet hij niet opgeroepen worden dus van persie heeft er op dit moment geen recht op.
Aan de andere kant, Van BAsten maakt er wel een sport van om mensen op te roepen die;
1. bij hun club niet vaak spelen (Zoetebier, Stekelenburg etc)
2. verkeerde positie neerzetten. (als je toch een linkspoot zoekt, pak dan Van persie , zie ook punt 1)
3. need i go on???
We zijn het met elkaar eens !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
ik sluit me d'r bij aan, strax roept 'ie reuser nog op omdat 'ei d'r 2 in pegelt, maar die vent komt van een first dvision club waar die op de bank zat, die kan 't toch nooit doen.
hij moet n's naar de "groten" kijken zoals van der meyde, seedorf enzo daar hoor je nooit meer wat van
Nee geen Man City..... haha .. ben niet zo gek op alles wat uit Manchester komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:04 schreef Grimm het volgende:
als je straks gaat roepen dat je voor man city bent dan vind ik reuser eeen goeie voetballer
Leef jij onder een steen of zo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef Grimm het volgende:
zoals van der meyde, seedorf enzo daar hoor je nooit meer wat van
I know maar ik ga op 13 november Tot Ham - Arsenal toch maar in het stadion kijken op de 2 Vip plaatsen die me Oom daar heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:02 schreef superjoden het volgende:
2-0 tegen Fulham. Wordt weer eens tijd voor wat (doel)punten. Middenmoot is het resultaat nu dus
Hij leek zich vast te lopen op twee verdedigers in de zestien, maar hij manoeuvreerde zich er mooi uit en krulde de bal over alles en iedereen in de verre hoek. Erg knappe goalquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Hoe? Hoe? Hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |