Goh, that makes sense......quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:51 schreef Grimm het volgende:
gaat lekker arsenal!! hahahahah man u doet de das om!!! aveeeeeeeeeeet

Als dat je doelstellingen van het seizoen zijn !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:52 schreef Grimm het volgende:
wat intresseert mij de ranglijst zo lang we van van man city winnen en van arsenal is het seizoen goed, natuurlijk heeft man u de spelers niet die zo ver zijn als die van arsenal maar daarom is het extra mooi dat de froggie's van wanker ik bedoel wenger in manchester verliezen

Dat zou echt een stunt zijn en een hoop critici (waaronder ik) de mond snoeren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:53 schreef Ludacriss het volgende:
Volgende week staat ie in de basis![]()

2-0 tegen Portsmouth, ik pis in mn broekquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:53 schreef Grimm het volgende:
2-2 thuis tegen southhampton mag je blij mee zijn wahahha

wat ben jij een sukkel zeg... wie ben jij om dat te zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:54 schreef Grimm het volgende:
wahahha mr glory supperter zegt ook wat, gunner wahaha ja echt blij met een puntje thuis tegen southhampton

Kwa spelbeeld was die 2-2 gewoon terecht... en ik moet het toegeven was wel een wereld actie wat ie maakte.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Die lompe Van Persie. Afzagen tot boven de knie moeten ze hem. Hans Klok-style!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |