Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 13:33 |
Veelvoudig rally wereldkampioen Walter Röhrl beschrijft de nieuwe Porsche 911 GT3 als "de meest opwindende wagen die Porsche ooit op de baan bracht". Wanneer een constructeur dit soort uitspraak in de mond van een monument als Röhrl legt, moet daar een gegronde reden voor zijn, zelfs al wordt hij daarvoor rijkelijk betaald. Op geloofwaardigheid staat immers geen prijs. De hoofddoelstelling van de ontwikkelingsingenieurs was een nieuwe topatleet te schapen in de 911-club. Rijprestaties van het allerhoogste niveau, een opmerkelijke wendbaarheid, een sublieme handelbaarheid en een hoge actieve veiligheid waren de prioriteiten om het uiteindelijke doel te bereiken. Als basis werd uiteraard de reeds indrukwekkende 911 996 gebruikt, maar om het vooropgestelde GT3 niveau te halen dienden een belangrijk aantal wijzigingen doorgevoerd te worden. Om meteen het eindresultaat te vermelden, de 911 GT3 haalt een topsnelheid van 302 km/h en accelereert van 0 tot 100 km/h in 4,8 seconden. Cijfers die voor zich spreken en die het rechtstreekse gevolg zijn van de talrijke, dikwijls onzichtbare, ingrepen. GT1-Techniek De watergekoelde zescilinder uit de Porsche GT1 (Le Mans winnaar '98) leverde een zodanige schat aan ervaring dat de GT3-krachtbron hier moeiteloos en vooral, dankbaar, gebruik van kan maken. Het 3,6 liter blok ontwikkelt een maximum vermogen van 265 kW (360 pk) bij 7.200 opm, terwijl de maximale koppelwaarde 370 Nm bedraagt bij 5.000 opm. Met uitzondering van de slag, die 2 mm vergrootte en nu 76,4 mm meet, stemt de krukas in ruime mate overeen met die van de 911 GT1. Deze rust op 8 lagers en is genitreerd met plasma. Die gesofistikeerde oppervlaktebehandeling werd ook weerhouden voor de GT3 motor om op het vlak van de drijfstang- en kruktappen oppervlaktekwaliteiten te verzekeren die anders zijn voorbehouden voor racemotoren. De titanium drijfstangen zijn eveneens afkomstig van de motor van de GT1 en leveren een gewichtsverlaging op van 150 gram of 26% per drijfstang. Verder hebben de ingenieurs er niet alleen naar gestreefd om bij de zuigers de vorm van de kop te optimaliseren maar ook om ze te verlichten. Ten opzichte van de GT1 verkleinde de massa van de volledige zuiger met ongeveer 2% hoewel zijn diameter 2 mm groter werd. De achterliggende GT3 gedachte is voor een belangrijk deel gebaseerd op een mogelijke competitiedeelname. In functie daarvan werden een groot aantal onderdelen uitgetekend op die specifieke behandeling. Nog een voorbeeld daarvan is de droge-carter smering met afzonderlijk oliereservoir, weer net zoals op de GT1. Hierdoor wordt de motor optimaal van olie voorzien, zowel bij extreme als verlengde deceleraties en dwarsversnellingen. Het uitlaatsysteem werd dan weer grotendeels van de Carrera 911 overgenomen maar in functie van een grotere autonomie kreeg de GT3 wel een grotere benzinetank (90 liter). Dat werd mogelijk dankzij de afwezigheid van een voordifferentieel waardoor de gewonnen ruimte kon aangewend worden voor de benzinetank. De 911 GT3 wordt uitsluitend verkrijgbaar met een handgeschakelde 6-versnellingsbak, een verdere ontwikkeling van de bak die tot hiertoe werd toegepast op de GT2. Om die aan te passen aan het jongste 911 karakter werd het ontwerp van alle carterelementen voorzien en wordt de versnellingsbak voortaan door kabels bediend. Net dit laatste vonden we een iets minder geslaagde ingreep aangezien de schakelpreciesheid hiervoor moest inboeten. Uiteraard werden de overbrengingen aangepast in functie van een zo harmonieus mogelijk verloop over het hele snelheidsbereik van 0 tot 302 km/h. Ook bij dit onderdeel bleef het competitieaspect weer meespelen en werden de tandwielen van de verschillende versnellingen op een vertanding gestoken. Dit laat toe de verhoudingen snel en makkelijk aan te passen zonder dat de duurzaamheid van de as wordt aangetast. Bovendien beschikt deze versnellingsbak over een vermogenreserve waardoor hij kan gebruikt worden voor nog krachtiger 911-versies, gebaseerd op de GT3. Onbewust misschien, doelt Porsche hiermee op de GT3R, de super GT3 die in september zal gelanceerd worden. Sportiever onderstel Daar waar de 911 996 duidelijk in de richting van meer comfort evolueerde, worden bij de GT3 deze ambities volledig over boord gegooid. Sportiviteit werd hier immers met een grote 'S' geschreven, gekoppeld aan een uitmuntende handelbaarheid en een hoog veiligheidsniveau. De aanpassingen aan de voor- en achtertrein houden in: een verlaging van het zwaartepunt met ongeveer 30 mm, het gebruik van regelbare stabilisatorstangen en een ophanging die verenigbaar is met raceveren, een uitbreiding van het regelgebied van de asgeometriën om het gebruik van racebanden mogelijk te maken evenals een versteviging van bepaalde onderdelen zoals bijvoorbeeld de fusees en de wiellagers. Niet onbelangrijk is de standaard aanwezigheid van een asymetrisch werkend sperdifferentieel. De bouwwijze van de GT3 met de motor achteraan en de massaverdeling die daaruit volgt, zorgen reeds voor uitstekende motriciteitswaarden waardoor een sperwaarde van 40% voldoende is. Om de natuurlijke neiging tot overstuur bij lastenwissel in bochtenwerk tegen te werken bedraagt de sperwaarde bij deceleratie 60%: het motorkoppel is onder deze omstandigheden nl. lager. De wagen blijft dus stabiel. In de praktijk betekent dit een ophanging die sterk afwijkt van diegene die we mochten proeven op de standaard 911. Comfortliefhebbers kunnen zich hier best onthouden, echte sportievelingen komen meer dan ooit aan hun trekken. Gelukkig vormt deze karakterkeuze geen onmogelijk obstakel om de 911 GT3 ook 'normaal' te gebruiken. Naar goede oude gewoonte besteedde Porsche weer bijzonder veel aandacht aan het remsysteem. In vergelijking met de 911 Carrera kreeg de GT3 voor- en achteraan vergrote en versterkte monobloc remzadels met vier aluminium zuigers. De oppervlakte van de remvoeringen werd vergroot, de vier geventileerde remschijven geperforeerd en voorzien van een grotere diameter met als resultaat een grotere en efficiëntere remkracht dan op de 993 Turbo, tot hiertoe de referentie. Om de bestuurder (of piloot) niet te overbelasten werd een aangepaste hoofdcilinder gebruikt zodat de druk op het rempedaal niet groter diende te worden om uiteindelijk een krachtiger afremming te verkrijgen. Meer spoilers, dezelfde coëfficient Ondanks het feit dat de GT3 voorzien werd van een aantal windgeleiders wist men de luchtweerstandscoëfficiënt op 0,30 te houden, dezelfde waarde als de Carrera 911. Door de verschillende wijzigingen zal het trouwens niet moeilijk zijn de GT3 uiterlijk te onderscheiden van zijn meer bescheiden merkgenoten. Vooraan merken we bijvoorbeeld een bijkomende kunststoffen lip onder de voorbumper op om de luchtstroom onder de wagen te beperken. De achterklep met geïntegreerde vleugel versterkt de aerodynamische krachten die op de achtertrein werken. Weer speciaal voor het competitiegebruik is er de mogelijkheid de hellingshoek van de vleugel over zes standen te regelen. Dat zulke hulpmiddelen niet altijd bevorderlijk zijn voor de algemene luchtweerstand is algemeen geweten. Als compensatie zorgde Porsche voor een bodembedekking van de GT3 bestaande uit drie grote panelen uit plypropyleen tussen de voortrein en de motor. De bekleding van de achterkant van de bodem daarentegen werd speciaal ontwikkeld voor de GT3 om de versnellingsbak extra te kunnen verluchten. Binnenin soberheid troef Binnenin vertoont de GT3 dezelfde uitstraling als zijn roemruchte voorgangers, de RS-reeks. Op het eerste zicht blijkt soberheid hier het grote uitgangspunt geweest, maar bij nadere beschouwing heeft Porsche ditmaal een toegeving gedaan richting comfort. Gelukkig maar zouden we zeggen, want de voormalige RS-uitvoeringen bleken door het totaal non-conformistische karakter weinig geschikt voor dagelijks gebruik. Zo merken we naast de intussen gebruikelijke airbag voor bestuurder en passagier o.a. elektrisch bediende ruiten, een anti-startsysteem met geïntegreerde transponder, centrale vergrendeling met afstandsbediening en een anti-diefstalsysteem. Op bestelling en dus zonder meerprijs (!) wordt de GT3 geleverd met een radiocassettespeler CR22 en een automatische klimaatregeling. De uitrustingvariant 'Clubsport' werd dan weer ontwikkeld opdat de GT3 zonder ingrijpende wijzigingen zou kunnen deelnemen aan competities. Deze versie is voorzien van een geschroefde veiligheidskooi, zetels met een brandwerende stof en een zespunts-veiligheidsharnas naast het gebruikelijke driepuntssysteem. Sterk. Bijzonder sterk. Dat is de conclusie na een eerste kennismaking met de 911 GT3. Telkens weer slaagt Porsche erin vriend en vijand te verrassen met een technische cocktail die afstand weet te nemen van de concurrentie. Dat de GT3 95.439,01 Euro werd geprijsd zal voor de begoede liefhebbers bovendien geen hindernis vormen. De historiek van Porsche is immers zodanig indrukwekkend en het imago zo sterk dat de constructeur uit Weissach haast met zekerheid op commercieel succes met de ontwikkeling van een nieuw model kan beginnen. Terecht trouwens. Philip Verellen Technische gegevens Motor: watergekoelde 6-cilinder boxermotor, 3.600 cc, 265 kW (360 pk) bij 7.200 opm, 370 Nm bij 5.000 opm. Transmissie: achterwielaandrijving via dubbele cardanassen, aan de motor vastgeschroefde 6-versnellingsbak. Gewicht: 1.350 kg. Topsnelheid: 302 km/h Acceleratie 0-100 km/h: 4,8 seconden 0-160 km/h: 10,2 seconden 0-200 km/h: 15,8 seconden Verbruik binnen de bebouwde kom: 20,1 liter/100 km buiten de bebouwde kom: 8,9 liter/100 km Euromix gemiddelde: 12,9 liter/100 km Prijs: 3.850.000 BEF / 95.439,01 Euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Bond op 24-10-2004 14:58:23 (Plaatjes erin) ] | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 13:34 |
Modje!! Er moet nog [PTA SC] voor, ik kan dat niet meer doen ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 13:37 |
en wat is hier 302 aan??? ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 13:37 |
smufrjes, niet alleen tags... ook 302 in de titel graag.... ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 13:38 |
pikmans... niet zo slim hè..., geen 302 in de TITEL en geen PTA SC voor en waar slaat het onklopbaar op?? | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 13:39 |
![]() | |
MutZ | zondag 24 oktober 2004 @ 13:39 |
Msn gaat sneller hoor... ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 13:40 |
nu nog 302 in de tt ![]() | |
MutZ | zondag 24 oktober 2004 @ 13:42 |
quote:Staat er ook al ff hoor ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 13:42 |
quote: ![]() ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 13:43 |
Dank je MutZ ![]() Wil je nog 1 ding doen? Deze plaatjes erin: nu wel gelukt Ik krijg de heletijd deze melding: Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.) En nu al 5 keer geprobeerd ![]() [ Bericht 33% gewijzigd door Bond op 24-10-2004 14:59:44 ] | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 13:44 |
dan probeer je het zometeen opnieuw ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 13:44 |
Mijne eerste SC topic was ook een ramp ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 13:45 |
quote: quote:Dit was mijn SC ontmaagding, volgende zal minder fouten hebben, ik moet het nog leren he ![]() | |
rbman | zondag 24 oktober 2004 @ 13:45 |
Doe mij maar een Porsche Carrera GT ![]() PRESTATIES topsnelheid 330 km/h acceleratie 0-100 km/h 3,9 s ![]() | |
Viper_74 | zondag 24 oktober 2004 @ 13:45 |
Ik weet nu al wat ze zouden zeggen als ze hem testen bij Top Gear... Rubbish ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 13:46 |
suuurrrrrrreeeee gvd... wat is die talk to the hand smiley ook al weer? ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 13:46 |
quote:deze dus [PTA SlowChat] Zastava 850 Politie ![]() ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 13:47 |
quote:deze ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 13:47 |
quote: | |
Threepio | zondag 24 oktober 2004 @ 13:48 |
iemand al wat specs van die GT3R? | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 13:49 |
quote: ![]() ![]() dank je ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 13:49 |
quote:heb je ze getelt ? ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 13:51 |
quote: ![]() ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 13:56 |
WTF is iederee ontopic bezig joh ![]() ![]() over 30 mins minimeet bij mij ![]() Peu is alweer een halfuur onderweg ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 14:00 |
quote: ![]() wat is het ook lul zeg ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:02 |
ging ie jou niet ff ophalen? | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 14:03 |
quote: ![]() hij heeft m'n adres niet... 't is sowiezo een verzaker.... we zouden ook een keer met een 530 in DLD gaan blazen... is -ie ook 'vergeten' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 14:04 |
quote:ik ga me maar eens omkleden ![]() nog steeds niet uit of ik mijne pak of die van me pa ![]() | |
Steve-O | zondag 24 oktober 2004 @ 14:05 |
quote:Ga jij maar eensch TG kijken dan ![]() | |
SpeedyRich | zondag 24 oktober 2004 @ 14:07 |
quote:Het is een V10 Ik zou die liever hebben dan de GT3 er worden er maar 1500 van gemaakt en 10% is voor NL | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:08 |
quote:pak ![]() En ik kom niet want ik ga straks naar mijn vriendinnetje... had me wel erg gezellig geleken!!! ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 14:09 |
![]() wijze spreuken van de plee kalender: Programma: 12 uur: Warm buffet 1 uur: lauw buffet 2 uur: koud buffet ![]() ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:10 |
quote:ontzettende toffe gozer Giga vrachtschepen der aarde ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:12 |
quote: ![]() ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:14 |
quote:Auto? | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:15 |
quote: ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 14:15 |
quote:ik gok vriendin ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 14:17 |
quote:ja , neem mijne wel ![]() ik ga ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:18 |
quote:später und viel spaB | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 14:19 |
![]() en schop peu ff voor me ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:19 |
ben ff douchen enzo ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 14:19 |
quote:gezellig ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:21 |
En wel foto's maken, kunnen we lachen ![]() | |
Steve-O | zondag 24 oktober 2004 @ 14:28 |
quote:150 Carrera GT in nederland ![]() | |
rbman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:29 |
quote:Denk eerder aan 15 stuks, wat ik nog veel vind voor deze super sportwagen. | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 14:30 |
ontopic ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:35 |
quote:ga spelen jij joh ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 14:39 |
Heeft iemand ergens een onverzicht van alle mogelijke smyliees in fok? wat die talk to the hand kende ik nog niet. | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:40 |
Volgens mij zijn ze er nog niet ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 14:41 |
Waar is die minimeet nauw? | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:43 |
quote: ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:43 |
quote:in maarssen ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 14:47 |
quote:Flauw ![]() WTF in maarsen kom ik niet zomaar ![]() ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:49 |
quote:auto enzo? -edit- profiel check: je bent 18, al met rijbewijs bezig? | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 14:50 |
Ik ga er vandoor, laterr ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 14:51 |
quote:jup, lees rijbewijs topic maar ![]() | |
Pietverdriet | zondag 24 oktober 2004 @ 14:52 |
Prachtig, geweldig, heel erg mooi. Maar het lijkt me meer iets voor op het circuit dan voor de weg. | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 14:52 |
quote:ontopic ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 14:54 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ontoppic ![]() ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 15:12 |
volgens mij zijn Peu en Bobjo bij Hugster ![]() | |
MutZ | zondag 24 oktober 2004 @ 15:31 |
quote:Denk het ook... | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 15:58 |
Ze zijn er al een tijdje hoor ![]() ze zitten braaf te racen hierzo ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 16:01 |
ik ben er weg van ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 16:01 |
quote: ![]() | |
BaraCuda | zondag 24 oktober 2004 @ 16:10 |
Mooiste auto ooit gemaakt! Ben blij dat porsche bij dezelfde lijnen blijft als 40 jaar terug. 1x in mijn leven meegereden in een 911 250km/h op snelweg rocks ![]() | |
ThaFreak | zondag 24 oktober 2004 @ 16:12 |
voor de mensen die zich vervelen op deze zondag: [CENTRAAL] PTA Filmpjes Deel 9 | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 16:13 |
quote:jij verveelde je dus ook? ![]() moet jij niet ff genieten van je weekend? | |
MutZ | zondag 24 oktober 2004 @ 16:13 |
quote:Zij en braaf?? ![]() | |
ThaFreak | zondag 24 oktober 2004 @ 16:25 |
quote:grolsch, chips, nootjes en een paar mooie dragfilmpjes...... ![]() dacht deel ze even met pta | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 16:30 |
quote:Goed... jij geniet ![]() lief van je ![]() | |
ook_gek | zondag 24 oktober 2004 @ 16:32 |
Hugo je gaat toch niet vreemd he ![]() | |
#ANONIEM | zondag 24 oktober 2004 @ 17:13 |
net voor het eerst op de zwarte markt in Tiel geweest......... en dat was de laatste keer ook! Jezus wat een ouwe zooi daar! ![]() | |
Ultimora | zondag 24 oktober 2004 @ 17:38 |
zo afgelopen week in zweden geweest ![]() ![]() hier een leuke auto die ik spotte ![]() wie weet wat het is mag het zeggen ![]() | |
Steve-O | zondag 24 oktober 2004 @ 17:44 |
quote:zo'n shelby mustang gt500 bumper maar ik denk niet dat het er 1 is ![]() | |
Ultimora | zondag 24 oktober 2004 @ 17:46 |
tis een smart GT50% ![]() ![]() ![]() | |
Steve-O | zondag 24 oktober 2004 @ 17:47 |
quote:OMFG ![]() | |
Xtreem | zondag 24 oktober 2004 @ 17:54 |
euh....![]() wat was er met de passat? | |
Ultimora | zondag 24 oktober 2004 @ 18:10 |
dr zit vuil in de olie.. dus het complete blok moet intern schoongemaakt worden. we hebben dus nu een paar dagen deze ![]() ![]() ![]() zal straks we even meer pics maken... hij heeft iig deutsche kentekenplaten ![]() | |
PeuRac | zondag 24 oktober 2004 @ 18:16 |
Hey gozers:W ikwordt de hele tijd ingemaakt door BoJo ![]() | |
PeuRac | zondag 24 oktober 2004 @ 18:19 |
quote:WTF heb je gedaan dan? Je moet er ook geen afgewerkte oliein pleuren | |
Ultimora | zondag 24 oktober 2004 @ 18:19 |
waarmee dan? | |
PeuRac | zondag 24 oktober 2004 @ 18:20 |
Neem je em morgen mee naar school Ulti? | |
Ultimora | zondag 24 oktober 2004 @ 18:24 |
nope.. mischien woensdag of donderdag. maar we krijgen van de leasemaatschappij ook deze week (weet niet welke dag) een andere auto. | |
Tjabbo | zondag 24 oktober 2004 @ 18:36 |
tvp | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 19:59 |
stil enzo ![]() | |
Tjabbo | zondag 24 oktober 2004 @ 20:01 |
Whoeha TF. ze trappen er bij bosjes in :http://forum.fok.nl/topic/618815/1/50#22848369 ![]() ![]() ![]() En nu ga ik film kijken. laterz ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 20:11 |
Laterz ![]() Ik ben ook weg. | |
Ballebek | zondag 24 oktober 2004 @ 20:20 |
Wie gaat er mee? http://www.auto-moto-italia.nl/ | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 20:25 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Ballebek | zondag 24 oktober 2004 @ 20:31 |
quote:Ik ga niet op stap met newbees ![]() | |
Scheepschroef | zondag 24 oktober 2004 @ 20:36 |
quote:Over Top Gear gesproken... TOP GEAR ALERT!, nog 25 minuten en dan begint het nieuwe seizoen ![]() ![]() ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 20:37 |
quote: ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 20:43 |
quote:Dank ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 20:46 |
Ze zijn er nog steeds ![]() | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 20:51 |
Heb ik msn plus drie geinstalleerd want dat moest ![]() Krijg ik deze dingen, iemand een idee hoe ik die weg kan krijgen? Vooral die balk onderin komt elke keer terug als ik internet start (en hij staan niet onder de koppelingen) ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 21:20 |
'avond mensen ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 21:21 |
spam ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 21:23 |
Bond: ff msn plus 3 uninstalleren, en opnieuw installeren ZONDER sponsor (Ik ga NIET accoord, installeern msnplus zonder sponsor) is een optie. | |
Bond | zondag 24 oktober 2004 @ 21:42 |
Dank je, doet het nu goed![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 21:46 |
np ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 21:51 |
lezen wil ook wel eens helpen bond ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 21:53 |
quote:Verslaafden ![]() En lachwekkende foto's? ![]() | |
hermandeperman | zondag 24 oktober 2004 @ 22:04 |
ik ga tukken... top gear was geweldig ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 22:06 |
Mensen, kan iemand mij het nut van een veerpootbrug uitleggen? | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 22:11 |
Later Herman ![]() | |
Tjabbo | zondag 24 oktober 2004 @ 22:14 |
quote:Het moet onwijs veel meer stijfheid in je carosserie brengen. Veel supra's schijnen het ook te hebben als MOD, omdat met het dakkie eraf de auto wat minder stijf is. Na het plaatsten van de veerpootbruggen is dat over. Je auto ligt strakker in de bochten. ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 22:16 |
quote:De carosserie van je auto wordt stijver en gaat minder "wringen" ten opzichte van de voor en achterkant. Dus je wegligging wordt verbeterd ![]() Toch? ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 22:17 |
Dus, daarmee zou je bijv. wel bochten kunnen nemen zonder je beker met drank te morsen, of dat je passagiers aan 1 kant van de auto eindigen? klinkt goed.. *moet toch maar eens voor dat soort mods gaan kijken* | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 22:25 |
quote:Ik denk dat je passagiers juist sneller aan de ene kant van de auto liggen, omdat je nu als het goed is vaster op de weg ligt ![]() -edit- Ik neem aan dat je dan je bochten ook harder gaat nemen ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 22:31 |
nou ze zijn weg hoor, was gezellig ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 22:33 |
![]() | |
ook_gek | zondag 24 oktober 2004 @ 22:41 |
waar blijven de foto,s ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 22:41 |
quote:in wat? bank hangen? ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 22:43 |
quote:geen camera bij de hand ![]() ![]() en BoJo had het toch niet goed gevonden, het was namelijk naar eigen zeggen niet gelukt om zijn haar goed te doen ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 22:44 |
Xboxen ![]() Video's posten is ook goed ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 22:52 |
![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 22:53 |
PeuRac ging net bijna rechtdoor op een rotonde ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 22:55 |
quote: ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 22:59 |
quote:Ik zeg: naar eigen zeggen ![]() wat boeit mij het hoe jij je haar hebt zitten ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 22:59 |
quote:was zeker gezellig, bedankt Hugo voor de gastvrijheid ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:00 |
quote:dus ik heb voor niks een half uur voor de spiegel gestaan voor jou ![]() ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:01 |
quote:ik heb er al 1 gekocht, als het goed is neemt die kerel het voor me mee volgend weekend op auto moto italia ![]() | |
BazzoS | zondag 24 oktober 2004 @ 23:03 |
Ik ga er weer vandoor, morgen weer lekker naar school ![]() ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:04 |
quote:Truzzel Baszsjizzel ![]() | |
#ANONIEM | zondag 24 oktober 2004 @ 23:07 |
Kolere die nieuwe clip van mevrouw Spears![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:09 |
quote: ![]() ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 23:09 |
er staat een jankende kanker kat beneden onder mijn raam te janken ![]() hij houd niet op ![]() | |
#ANONIEM | zondag 24 oktober 2004 @ 23:11 |
* Alfisti geeft hugster een emmer water | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 23:13 |
quote:* Hugster aanpakt en omfieft over de kat ![]() ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 23:15 |
quote:Dat zal er wel in zitten denk ik jah, als die dingen echt zo goed werken.. | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:16 |
quote:ik zou er niet mega veel van verwachten hoor ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 23:22 |
quote:Nee ok, maar iets zal het wel schelen toch? En als er toch verder gekeken gaat worden voor de achterkant, en andere vering en verlaging, dan komt het uiteindelijk toch wel tot z'n recht? | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:25 |
quote:ik hoop het ook, anders heb ik hem voor jan lul gekocht ![]() Maar ik verwacht er niet mega veel van, ik verwacht meer van de gele koni's die over 2 weken bij mij eronder gaan (alleen achter want voor is nog goed) ![]() | |
ThaFreak | zondag 24 oktober 2004 @ 23:25 |
quote:voorkomt ook bodyroll en de auto zal zeker strakker de bocht in gaan....... ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 23:27 |
Wat zouden dan goede verlagingsveren zijn voor een 960kg wegende Ford Escort uit 90? ook gele koni's? Of verschilt dat echt per auto? | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:28 |
We hebben het toch wel over hetzelfde he? Die rooie buis die op de schokbrekers gemonteerd is? ![]() die rooie van Sparco komt volgende week op de mijne ![]() | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:29 |
quote:ik dacht dat jij in een Corolla reed ![]() | |
#ANONIEM | zondag 24 oktober 2004 @ 23:35 |
gewoon setje Apex geel onder knallen, is altijd goed spul ![]() | |
Pietverdriet | zondag 24 oktober 2004 @ 23:37 |
quote:Welke Passat heb je? | |
BoJo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:37 |
ik ga slapen, truzzal ![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 23:39 |
quote:Ehm nee, ik kon er 1 krijgen, maar die ging aan mijn neus voorbij... Zou er nogsteeds graag 1 willen, maar nu heb ik een Fordje waar ik best erg tevreden mee ben.. 'k moet nogsteeds eens dat icoontje veranderen.. | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 23:40 |
quote:Truste ![]() | |
Tjabbo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:41 |
quote:Zeerk zeker. quote:Dat mag rustig. Afhankelijk van hoe stijf de carosserie al is, kun je een behoorlijk verschil waarnemen. quote:Willen is wat anders dan echt ook doen. ![]() | |
Tjabbo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:43 |
quote:Icoontje veranderen? ![]() | |
Tjabbo | zondag 24 oktober 2004 @ 23:45 |
welterusten mensen ![]() | |
Hugster | zondag 24 oktober 2004 @ 23:49 |
![]() | |
Jofunu-kun | zondag 24 oktober 2004 @ 23:49 |
Trusten Tjab En ja, icoontje veranderen, even zin in wat anders. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 25 oktober 2004 @ 00:11 |
oi ![]() ik ga slapen ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 00:38 |
kijk dit dan. Je zou bijna zeggen dat ik me aan het inlikken ben bij de crew ![]() quote: | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 03:25 |
Truste ![]() ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 03:34 |
Over 3.5 uur alweer opstaan ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 03:35 |
![]() ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 03:35 |
![]() ![]() ![]() 4 op een rij ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 07:16 |
5 op een rij ![]() ![]() Nu ben ik nog moe ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 07:23 |
Spammert ![]() Garfield ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 07:35 |
Heb de film gezien in het vliegtuig terug naar huis, maar was nederlands gesproken ![]() | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 07:44 |
Goeiemorgen ![]() | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 07:49 |
en ik ben weg, naar school ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 07:50 |
goedemorgen ![]() | |
Hugster | maandag 25 oktober 2004 @ 07:56 |
euj! ![]() ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 08:09 |
quote:Film vond ik niet zo, ik krijg de cartoon elke dag in m'n email al een aantal jaar ![]() | |
Steve-O | maandag 25 oktober 2004 @ 08:16 |
mogguh ![]() weer lekker aan het werk ![]() ![]() | |
Steve-O | maandag 25 oktober 2004 @ 08:17 |
quote: ![]() | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:37 |
quote:Niet 'vergeten' ![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 08:38 |
dus... | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:40 |
quote:ik deed t express ![]() ![]() | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:44 |
btw BoJo, hoorde je ook die mongool in die Carina naast me bij t verkeerslicht vertrekken? Met spinnende wielen reed hij weg, maar daarna zat er geen snelheid meer in ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 08:45 |
quote:weet ik, het zag er alleen een beetje lomp uit ![]() ![]() Ik rij steevast eerst m'n motor warm voordat ik ga scheuren dus ik kon je amper bij houden ![]() | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:49 |
quote:Zoals je zag heb ik er schijt aan, helemaal nu mn pa een andere heeft gekocht ![]() | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:54 |
ik ga naar school ![]() ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 08:54 |
quote:Verblindend he, als ik al m'n lampen aan doe ![]() | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:55 |
iedereen vanavond naar Fok!radio luisteren he ![]() ![]() | |
PeuRac | maandag 25 oktober 2004 @ 08:55 |
quote:je lampen zijn wel fel ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 08:55 |
quote:ik kan niet ![]() Ik moet het dinsdag gaan luisteren ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 08:56 |
Goedenmorgen ![]() quote:Lol waar kan je dat instellen? | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 08:58 |
quote: ![]() ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 08:59 |
quote:http://www.ucomics.com/garfield/ | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 09:00 |
quote:m'n mistlichten staan niet goed afgestelt, ze staan naar boven toe gericht ![]() | |
Hugster | maandag 25 oktober 2004 @ 09:00 |
nog een wonder dat ze veilig weggekomen zijn uit het ruige Maarssen ![]() ik ben onverwachts naar school ![]() ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 09:02 |
quote:Ik ben wel een aantal geschrokken mensen en honden tegengekomen onderweg ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 09:06 |
quote:Dat kwam door je vreter, niet door je rijgedrag ![]() | |
Thermo | maandag 25 oktober 2004 @ 09:37 |
weekeind overleefd... and god.. do I hate mondays...! | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 09:50 |
quote:ik haat alle dagen op vrijdag middag zaterdag en zondag na dan ![]() | |
Thermo | maandag 25 oktober 2004 @ 09:53 |
ik ben echt nog tosti van het weekeind..... | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 10:00 |
ik heb een serieus slaap gebrek ![]() Ik heb veel te weinig geslapen in het weekend ![]() Ik had niet eens de moed meer zondag om m,n bed uit te komen. Maar toch moest ik er weer uit om 11uur ![]() En dan vannachts rond half 4 gaan slapen en er om half 8 uit ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 10:17 |
quote:Tosti ![]() ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 10:18 |
* Bond zo maar gaat leren, toets week deze twee weken, en dan vet druk namelijk wel twee toetsen ![]() | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 10:28 |
2 toetsen in 2 weken en de rest vrij ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 10:28 |
quote:zelfs via getikte woorden begrijp ik je niet ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 10:33 |
quote:ik heb ineens vette trek in tosti ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 10:35 |
quote:Ja druk he ![]() | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 10:35 |
quote: ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 10:41 |
quote:Je licht nu al 5 minuten dubbel al uit gelachen? ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 10:55 |
quote:ik ben ook hartstikke grappig ![]() ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 11:10 |
quote:ja echt wel ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 11:12 |
PeuRac er is nog geen mail ![]() Zal je vanavond weer een leuk verhaal vertellen ![]() | |
Thermo | maandag 25 oktober 2004 @ 11:14 |
hugster je hebt mail | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 11:17 |
quote:ook_gek ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 11:18 |
Mensen ze checken toch zelf wel hun mail?:+ Waarom hier vertelle dat ze dat hebben, anders zet je gewoon het heleverhaal hier neer ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 11:18 |
quote:ben je nieuwsgierig ![]() | |
Thermo | maandag 25 oktober 2004 @ 11:36 |
quote:Ik zie iedereen dat hier posten, en ik kreeg opeens mail van een pta'er.. ik dacht laat ik ook maar mee interessant doen.. nogsteeds tosti trouwens | |
MutZ | maandag 25 oktober 2004 @ 11:39 |
quote:Hoezo?? ![]() | |
MutZ | maandag 25 oktober 2004 @ 11:41 |
quote:Belangrijke mailtjes meld ik wel eens... Zeker als ze haast hebben... Van sommige mensen weet ik nl dat ze eerst hier kijken en daarna pas hun mail... ![]() | |
MutZ | maandag 25 oktober 2004 @ 11:42 |
Oh ja, Goedemorgen trouwens... ![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 11:58 |
bitches ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 11:59 |
quote: ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 25 oktober 2004 @ 12:01 |
oi ![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 12:01 |
* Fugie heeft chrysler crossfire en ferrari 360 gespot van het weekend ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 12:01 |
quote:had je een ban ofzo? Heb je gemist. ![]() | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 12:02 |
quote: ![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 12:02 |
quote:nee ik zat in center parcs, paar km buiten rdam ![]() en me ma wou naar scheveningen, heb ik gelukkig kunnen tegenhouden ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 12:09 |
quote:Jammer ![]() Anders hadden we even elkaar kunnen aanraken ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 12:15 |
quote:Foto? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 25 oktober 2004 @ 12:15 |
Ik heb ook een 360 gezien op de A2.. tijdje met mij raampje open @ 150 naast gereden ![]() Dat geluid ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 12:19 |
quote:Ik zaterdag een 360 spider ![]() Alleen ging hij niet zo hard ![]() Maar dat hele lage gebrom was dan ook weer erg lekker om te horen. Heel de tram stond te trillen ![]() | |
MutZ | maandag 25 oktober 2004 @ 12:52 |
Is PeuRac al ergens gesignaleerd?? Heb hem nl eigenlijk best wel hard nodig... | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 13:08 |
Tej-Vej-Pej | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 13:20 |
Flitspaal terror ![]() Is vast al gepost maar goed, het is bij mij enigszins in de buurt ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door D-Devil op 25-10-2004 13:32:15 ] | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 13:25 |
Je bent een haakje vergeten ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 13:36 |
Heel goed veel beter zo | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 13:45 |
mmm minderzz, moet nieuwe radio gaan kopen voor in de auto ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 13:50 |
lol komt net m,n baas vragen naar de solicitanten briefen troep. Dus ik zeg hier een hele stapel. ( we krijgen een call center of zo ) Zegt hij mooi. Zeg ik nodig alleen maar vrouwen uit. Gaan we jou eens koppelen. Ja prima jo ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 13:50 |
quote:Zullen we naar antwerpen gaan dan ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 13:58 |
quote:Anders geformuleerd: Dat kwam door je lelijke harses, niet door je rijgedrag. vreter = giechel = bek = harses = kop = hoofd. | |
MutZ | maandag 25 oktober 2004 @ 13:58 |
quote: ![]() | |
Ultimora | maandag 25 oktober 2004 @ 14:03 |
quote:een 1.8T Sportline (van papa trouwens) | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 14:06 |
quote:Je moet er maar op komen ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 14:12 |
met je mond kun je toch eten / vreten? DUS is het een vreter. ![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 14:15 |
quote:nein! | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 14:43 |
Antwerpen is mooi, veel mooie vrouwen en moie auto's ![]() ![]() Fok is een beetje lam? | |
BoJo | maandag 25 oktober 2004 @ 14:44 |
quote:ahhh, duidelijk. | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 14:45 |
Fok doet het weer ![]() | |
MutZ | maandag 25 oktober 2004 @ 14:47 |
quote:FOK! was een beetje lam... | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 14:50 |
T is nog steeds traag ![]() ![]() ![]() | |
ook_gek | maandag 25 oktober 2004 @ 14:53 |
quote:Ah leuk wanneer gaan we? | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 14:56 |
Zaterdag een week naar Den Haag ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 15:57 |
Een uur lang geen post hierzo ![]() ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 15:58 |
wat wil je met een mank forum ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:07 |
quote:Op 1 been kan je hinken dus posten kan ook op ene mank forum. Ik kan ook tussen door posten, d8 dat jullie echt van de harde kern waren. Of zijn jullie opgenomen in een inrichting, omdat jullie ff zonder fok zaten ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 16:09 |
Ik post ook lekker door hoor.. maar waarde rest gebleven is? Ik wij bijna gaan zeggen: als er binne 5 minuten niets gepost word, zet ik hier een naaktfoto van me neer... Maar mn uploader is net zo mank als Fok ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 16:11 |
ik ben op karbo aan het posten. Lekkere wijven en blote kutten ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 16:12 |
Die hebben we op buzzybee ook hoor ![]() Maar ik wil ook wle even wat blote kutten daar voro je posten hoor ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:14 |
quote:Linkje? quote:Idem | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 16:19 |
Wat dacht je van mn onderschirft ![]() ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 16:20 |
quote:Nee hoor dat hoeft niet. mag wel, mits niet te ranzig, mja het moet redelijk netjes blijven he. ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 16:23 |
quote:Ik wilde ene foto posten van twee breezersletjes die elkaar aan het vingeren waren ![]() ![]() Zijn er naast BuzzyBee en Karbo ook sites NIET down vandaag? ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 16:23 |
Geen idee. ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:25 |
Autoweek doet het nog, maar de sfeer daar is naar de klote ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 16:26 |
mijn vrachtwagenforum is down... mn uploader is down... fok is mank... een ander forum wara ik lid ben is down... mn breezerslettenpornolink is down ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:33 |
@ Tjabbo: Jij bent daar op karbonade lekker bezig vandaag. ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 16:37 |
![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 16:38 |
quote:dat dacht ik ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 16:39 |
quote:Karbo draait ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:43 |
quote:Je moet ze maar weten te vinden hoor. ![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 16:45 |
whoei, versterker aangesloten ![]() hij klinkt echt superhelder en warm ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:50 |
quote:Gefeliciteerd ![]() Laat eens horen ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 16:57 |
* Bond gaat ff sporten ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 17:04 |
behalve een strippenkaart wilde ik meteen even flink inslaan qua tijdschriften... De Truckstar (sonds deze maand geen lid meer van) was bagger Trucks heb ik wel gekocht Transmobiel hadden ze niet, net zo min als autotradertijdschriften voor bouwmachines.. Agri trader (ja, een autotrader voor trekkers ![]() Auto in miniatuur was ook niks ![]() Nou ja, binnenkort word er misschen weer eens iets van mij gepubliceerd in een tijdschriuft, dat zal het niveau weer omhoogkrikken ![]() @bond: sportze! | |
hermandeperman | maandag 25 oktober 2004 @ 17:07 |
middag ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 17:28 |
http://www.gametop.nl/tokkies ![]() het tokkie bierspel ![]() | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 17:42 |
Goeiemiddag ![]() En vreter <--> mond, zo moeilijk was ie toch niet? | |
Jofunu-kun | maandag 25 oktober 2004 @ 17:50 |
middag dames. | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 17:59 |
MutZ, LG, hij roept jullie! | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 18:29 |
En fok ligt op zn gat ole ole ![]() | |
hermandeperman | maandag 25 oktober 2004 @ 18:35 |
en bazzos doet leuk mee ole ole | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 18:36 |
quote:LG komt al tijden niet meer eigenlijk ![]() Sporten was weer lekker, maar wat doet Fok het klote ![]() | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 18:46 |
waarmee? | |
BazzoS | maandag 25 oktober 2004 @ 18:53 |
Fok sux big time ![]() | |
Jofunu-kun | maandag 25 oktober 2004 @ 18:57 |
'k had 't tegen jullie hoor, klepkousen ![]() tis trouwens idd vrij stil hier.. Iedereen is foetsie *heeft Van Hellsing maar opgezet* | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 19:21 |
lalaalalalala * Fugie happy | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 19:57 |
waarom blij? ![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 20:10 |
quote:mijn versterker werkt net 3 dagen niks gedaan in center parcs loon gestort etc | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:13 |
en er is een KrAZ topic in PTA ![]() | |
hermandeperman | maandag 25 oktober 2004 @ 20:13 |
quote:kan me voorstellen ja!! | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 20:18 |
![]() | |
Fugie | maandag 25 oktober 2004 @ 20:18 |
quote:drom, opel rijders weten hoe dat moet eh ![]() | |
ThaFreak | maandag 25 oktober 2004 @ 20:19 |
http://www.actionradio.nl/listen.pls | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 20:19 |
quote:Zeker, topic al bijna vol, als jullie nou tot na friend w88 kan ik er weer 1 maken ![]() ![]() | |
hermandeperman | maandag 25 oktober 2004 @ 20:20 |
quote:IDEE!!!! | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:21 |
friends op welke zender? ![]() | |
Bond | maandag 25 oktober 2004 @ 20:22 |
quote:Yorin 20:25 ofzo, seizoen 10 ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 20:23 |
quote:Wachten is voor mietjes ![]() | |
ThaFreak | maandag 25 oktober 2004 @ 20:23 |
http://www.actionradio.nl/actionradio.php?action=webcam mutz en peurac op webcam ![]() | |
D-Devil | maandag 25 oktober 2004 @ 20:23 |
Wat een gekut op die radio man ![]() | |
hermandeperman | maandag 25 oktober 2004 @ 20:24 |
quote:wat hij zegt ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:26 |
ik luister geen radio ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:26 |
quote:wat doet peu daar dan... | |
ThaFreak | maandag 25 oktober 2004 @ 20:28 |
quote:mutz versieren ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:28 |
quote:Ze zijn net zo gek ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:28 |
Hoi tjabbo ![]() ![]() | |
hermandeperman | maandag 25 oktober 2004 @ 20:28 |
quote: ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:29 |
quote:vandaag nog niet ![]() badminton gaat ook niet echt door geloof ik. was snel terug. | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:29 |
Wat niet is kan nog komen ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:31 |
ik ben d'r bang voor... | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:31 |
dat je vrouw aan jou panty gaat lopen sjorren dit keer? ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:33 |
Weinig last van. heb hem net uitgedaan. ![]() Pas maar op dat je butplug niet uit je glijdt van het lachen. | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:34 |
De pantys die ik draag hebben altijd gaten.. voor mn ogen ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:38 |
Kilts zijn wel gaaf trouwens ![]() ![]() | |
Tjabbo | maandag 25 oktober 2004 @ 20:38 |
hold up pantys dan ![]() | |
Alexxxxx | maandag 25 oktober 2004 @ 20:39 |
vol |