abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32257652
*Kick*

Vorige deel was dicht, dan eerst deze volmaken

Hynotize klinkt goed
pi_32257905
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef renz0r het volgende:
*Kick*

Vorige deel was dicht, dan eerst deze volmaken

Hynotize klinkt goed
je bent een tvP vergeten
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 14 november 2005 @ 14:32:10 #178
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32258151
Ik vind voorlopig Hypnotize niet opvallend beter of slechter dan Mesmerize, maar ik moet een CD een keer of 7 beluisteren voor ik er echt een mening over heb.

Ik weet wel al dat geen van beide (al zijn ze leuk) voor mij in de buurt komt van SOAD of van Toxicity.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32260108
Tvp
pi_32260939
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorlopig Hypnotize niet opvallend beter of slechter dan Mesmerize, maar ik moet een CD een keer of 7 beluisteren voor ik er echt een mening over heb.

Ik weet wel al dat geen van beide (al zijn ze leuk) voor mij in de buurt komt van SOAD of van Toxicity.
dat gebeurt ook niet maar eigenlijk vindt ik dat niet eens zo erg

wat wel vast staat is dat mesmerize en hypnotize twee hele goede albums zijn en dat pleziert mij wel
  maandag 14 november 2005 @ 16:20:43 #181
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32261221
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:11 schreef wlsandman het volgende:
wat wel vast staat is dat mesmerize en hypnotize twee hele goede albums zijn en dat pleziert mij wel
Ik denk wel dat ze samen één top-album hadden kunnen vormen (zoals ik al zei als laatste post in 't volle topic ).

Beetje als Toxicity en Steal This Album, alleen is 't nu anders (eerlijker) verdeeld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32263291
Ik vindt hem heerlijk hoor veel beter dan Mesmerize vindt ik persoonlijk..
pi_32276257
Voorlopig vind ik Mesmerize beter dan Hypnotize, moet hem nog een aantal keren luisteren om een echte oordeel te geven.
Ik was/ben echt verslaafd aan Mesmerize!
pi_32278645
Gister voor het eerst gehoord, vind op dit moment ook Mesmerize nog beter, al staan er wel een paar leuke nummertjes op Hypnotize.
pi_32283463
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Gister voor het eerst gehoord, vind op dit moment ook Mesmerize nog beter, al staan er wel een paar leuke nummertjes op Hypnotize.
Toppr die cd. Ik zeg "Vicinity of Obscenity"
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_32328121
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Of ik hem beter vind dan Mesmerize weet ik niet, maar Hypnotize is een prima plaat
pi_32330245
ik heb een vraag;
ik lees in reviews over hypnotize dat system of a down frank zappa invloeden heeft.

nu heb ik vroeger wel eens frank zappa een kans gegeven maar ik vond het maar bagger.

kan iemand mij wat zappa nummers noemen die eventueel system of a down hebben kunnen inspireren, ik zoek een verband maar zie het niet
  donderdag 17 november 2005 @ 00:43:19 #188
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32332380
Dat zal wel invloed van teksten/stijl zijn. Ik ben geen Zappa kenner, maar volgens mij had hij nogal humor. Darons muzikale voorkeur hoor je er ook niet echt in terug. (Slayer, Venom, Cannibal Corpse. etc)
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  donderdag 17 november 2005 @ 14:21:52 #189
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_32343080
Wanneer komt de CD nou officieel uit?

Laat maar, staat op het internet

Trouwens ook wel benieuwd naar wat er nou morgen op http://www.mezmerize-hypnotize.nl/ komt te staan ...

Heb via-via- gehoord dat er een gitaar te winnen zou zijn o_O
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 17:53:20 #190
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32349408
bij het zien van de verpakking van Hypnotize snap ik waarom de digipack van Mezmerize achterstevoren is. Je kan ze in elkaar vouwen. En het ziet er best cool uit (al gaat er wel wat zwartwit-artwork op die flap verloren omdat je dat in de hoes van Mezmerize schuift. Het boekje zit alleen niet zo ruim meer.

o ja, en tot dusver klinkt Hypnotize best goed.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_32349445
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:53 schreef Tokus het volgende:
bij het zien van de verpakking van Hypnotize snap ik waarom de digipack van Mezmerize achterstevoren is. Je kan ze in elkaar vouwen. En het ziet er best cool uit (al gaat er wel wat zwartwit-artwork op die flap verloren omdat je dat in de hoes van Mezmerize schuift.

o ja, en tot dusver klinkt Hypnotize best goed.

Doe is een fototje
Wil ik zien...misschien ga ik ook hypnotize kopen dan
  donderdag 17 november 2005 @ 17:56:37 #192
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32349493
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef beyond_cool het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd naar wat er nou morgen op http://www.mezmerize-hypnotize.nl/ komt te staan ...

Heb via-via- gehoord dat er een gitaar te winnen zou zijn o_O
Dat zou wel tof zijn. Er mag is best wel ruimte voor een Gibson SG of een Ibi Iceman in mijn collectie, haha!
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 18:04:58 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32349734
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:54 schreef DjDev het volgende:

[..]

Doe is een fototje
Wil ik zien...misschien ga ik ook hypnotize kopen dan
ok, net even met m'n gsm wat shit fotos genomen:

hier de digipack van Hypnotize. Zoals je ziet, is deze groter dan die van Mezmerize.
Het rechtse stuk, met die circel op, is zwartwit (ook de binnenkant. daarop staat nog wel wat artwork). In het middelste stuk schuift het boekje, net als bij Mezmerize. Dit moet je in het stuk schuiven waar bij Mezmerize het boekje in zit.

en dan krijg je dit:

en dan past het artwork van de binnenzijdes van de 2 cds bij elkaar. Als je ze tegen elkaar schuift sluit het aan, als je ze iets uit elkaar schuift (zoals op bovenstaande foto) kun je het buigen zodat het normaal in je cd kast past, net als een normale dichtgeklapte digipack.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_32350006
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:04 schreef Tokus het volgende:

[..]

ok, net even met m'n gsm wat shit fotos genomen:

[afbeelding]

hier de digipack van Hypnotize. Zoals je ziet, is deze groter dan die van Mezmerize.
Het rechtse stuk, met die circel op, is zwartwit (ook de binnenkant. daarop staat nog wel wat artwork). In het middelste stuk schuift het boekje, net als bij Mezmerize. Dit moet je in het stuk schuiven waar bij Mezmerize het boekje in zit.

en dan krijg je dit:

[afbeelding]
en dan past het artwork van de binnenzijdes van de 2 cds bij elkaar. Als je ze tegen elkaar schuift sluit het aan, als je ze iets uit elkaar schuift (zoals op bovenstaande foto) kun je het buigen zodat het normaal in je cd kast past, net als een normale dichtgeklapte digipack.
Boekje?
Boekje heb ik niet
Mja..ik kijk wel hoe het zit allemaal
pi_32350029
OMFG
Er zit een boekje in

whehe...
pi_32378359
Ik vind Hypnotize erg lekker klinken !

Misschien na een paar keer luisteren wel beter dan Mezmerize!
pi_32395124
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind Hypnotize erg lekker klinken !

Misschien na een paar keer luisteren wel beter dan Mezmerize!
ben ik het niet mee eens, Mezmerize heeft veel beter geschreven nummers op vind ik. Vond dit maar een beetje een vullernummertjes met een paar echt leuke muziek. Maar misschien moet ik hem nog een paar keer luisteren..
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 november 2005 @ 14:44:16 #198
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 20 november 2005 @ 22:59:33 #199
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_32439447
Hey is die nieuwe clip toevallig niet deels in ahoy opgenomen?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 20 november 2005 @ 23:55:41 #200
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32441097
Nee, die is helemaal opgenomen in Grand Rapids (Michigan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')