je bent een tvP vergetenquote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef renz0r het volgende:
*Kick*
Vorige deel was dicht, dan eerst deze volmaken
Hynotize klinkt goed
dat gebeurt ook niet maar eigenlijk vindt ik dat niet eens zo ergquote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorlopig Hypnotize niet opvallend beter of slechter dan Mesmerize, maar ik moet een CD een keer of 7 beluisteren voor ik er echt een mening over heb.
Ik weet wel al dat geen van beide (al zijn ze leuk) voor mij in de buurt komt van SOAD of van Toxicity.
Ik denk wel dat ze samen één top-album hadden kunnen vormen (zoals ik al zei als laatste post in 't volle topicquote:Op maandag 14 november 2005 16:11 schreef wlsandman het volgende:
wat wel vast staat is dat mesmerize en hypnotize twee hele goede albums zijn en dat pleziert mij wel![]()
Toppr die cd. Ik zeg "Vicinity of Obscenity"quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Gister voor het eerst gehoord, vind op dit moment ook Mesmerize nog beter, al staan er wel een paar leuke nummertjes op Hypnotize.
Of ik hem beter vind dan Mesmerize weet ik niet, maar Hypnotize is een prima plaatquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Gister voor het eerst gehoord, vind op dit moment ook Mesmerize nog beter, al staan er wel een paar leuke nummertjes op Hypnotize.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:53 schreef Tokus het volgende:
bij het zien van de verpakking van Hypnotize snap ik waarom de digipack van Mezmerize achterstevoren is. Je kan ze in elkaar vouwen. En het ziet er best cool uit (al gaat er wel wat zwartwit-artwork op die flap verloren omdat je dat in de hoes van Mezmerize schuift.
o ja, en tot dusver klinkt Hypnotize best goed.
Dat zou wel tof zijn. Er mag is best wel ruimte voor een Gibson SG of een Ibi Iceman in mijn collectie, haha!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef beyond_cool het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd naar wat er nou morgen op http://www.mezmerize-hypnotize.nl/ komt te staan ...
Heb via-via- gehoord dat er een gitaar te winnen zou zijn o_O
ok, net even met m'n gsm wat shit fotos genomen:quote:Op donderdag 17 november 2005 17:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Doe is een fototje
Wil ik zien...misschien ga ik ook hypnotize kopen dan
Boekje?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
ok, net even met m'n gsm wat shit fotos genomen:
[afbeelding]
hier de digipack van Hypnotize. Zoals je ziet, is deze groter dan die van Mezmerize.
Het rechtse stuk, met die circel op, is zwartwit (ook de binnenkant. daarop staat nog wel wat artwork). In het middelste stuk schuift het boekje, net als bij Mezmerize. Dit moet je in het stuk schuiven waar bij Mezmerize het boekje in zit.
en dan krijg je dit:
[afbeelding]
en dan past het artwork van de binnenzijdes van de 2 cds bij elkaar. Als je ze tegen elkaar schuift sluit het aan, als je ze iets uit elkaar schuift (zoals op bovenstaande foto) kun je het buigen zodat het normaal in je cd kast past, net als een normale dichtgeklapte digipack.
ben ik het niet mee eens, Mezmerize heeft veel beter geschreven nummers op vind ik. Vond dit maar een beetje een vullernummertjes met een paar echt leuke muziek. Maar misschien moet ik hem nog een paar keer luisteren..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind Hypnotize erg lekker klinken!
Misschien na een paar keer luisteren wel beter dan Mezmerize!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |