quote:Sorry ik schijn wel vaker verkeerd over te komen
Zo breng je het al een stuk beter.
En dat de techniek beter is maakt niet uit als de nummers mensen niet aanspreken en raken heb je er niks aan. Bovendien is techniek nooit hun sterkste punt geweest.
* Djaser heeft nog steeds hoofdpijn van SoaD's live nummers
quote:Zekers..
Op zaterdag 29 maart 2003 18:34 schreef ArTiC het volgende:[..]
maar wel mooie herrie dan
SOAD verveelt me gewoon niet, nooit niet, lekkere muziek als je jezelf wil afreageren en lekkere muziek om energie op te doen.
quote:das niet waar, die nummers zijn de nummers die niet op toxicity gekomen omdat ze niet bij selectie/soort paste ( weet niet hoe je het moet zeggen) en ik vind steal this album goed.. gewoon lekker luistere, leuke melodietjes.. en goede teksten van sommige nummers..
Op zondag 30 maart 2003 13:13 schreef Djaser het volgende:
Ehm Steal this album is toch echt de sofste cd van hun. Ik vind daarom hun eerse cd vereweg het best. Bovendien staat op Steal this album alleen maar muziek die ze eigenlijk nooit hadden willen publiceren. Omdat ik dan ook vind dat de kwaliteit slechter is hadden ze het gewoon als bonus op een echte nieuwe cd moeten publiceren.
quote:Toxicity.
Op woensdag 11 februari 2004 18:42 schreef Georges het volgende:
Ik heb ooit een optreden van ze gezien, meen dat het Pinkpop was, was best ok. Wat is hun beste cd eigenlijk?
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:50 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Toxicity.
Toxicity is idd hun beste cd...weliswaar de enige echte goede cd, maar ach, voor hun doen is het heel wat.
Ik hoor hier en daar dat het nieuwe album is uitgesteld en pas najaar 2004 verschijnt?
quote:Hoe heet het debuutalbum dan?
Op woensdag 11 februari 2004 19:51 schreef Djaser het volgende:
De debuut plaat heerst de andere twee albums samen eruit. Dat was teminste nog eerlijke harde muziek met afwisseling wat vooral bij Toxicity ver te zoeken was.
quote:heeft geen naam.
Op woensdag 11 februari 2004 20:51 schreef Georges het volgende:[..]
Hoe heet het debuutalbum dan?
quote:Helaas een kruisje, maar dat zal wel aan mijn internet liggen hier, zucht.
Op woensdag 11 februari 2004 20:53 schreef Toadette het volgende:[..]
heeft geen naam.
Dit plaatje staat op de voorkant:
[afbeelding]
-edit- zie het plaatje nu wel.
quote:Dus zeg maar gewoon System of a Down
Op woensdag 11 februari 2004 20:53 schreef Toadette het volgende:[..]
heeft geen naam.
Dit plaatje staat op de voorkant:
[afbeelding]
quote:Ik heb het debuutalbum nog niet
Op woensdag 11 februari 2004 19:51 schreef Djaser het volgende:
De debuut plaat heerst de andere twee albums samen eruit. Dat was teminste nog eerlijke harde muziek met afwisseling wat vooral bij Toxicity ver te zoeken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |