quote:Op woensdag 16 november 2005 23:31 schreef ErikN het volgende:
ik heb een vraag;
ik lees in reviews over hypnotize dat system of a down frank zappa invloeden heeft.
nu heb ik vroeger wel eens frank zappa een kans gegeven maar ik vond het maar bagger.
kan iemand mij wat zappa nummers noemen die eventueel system of a down hebben kunnen inspireren, ik zoek een verband maar zie het niet
en zulke geniale muzikanten gaan het ook nooit worden durf ik met zekerheid te zeggen, wat zappa allemaal voor muzikanten heeft gehad en stuk voor stuk allemaal zo'n beetje de beste die er zijn, echt uitzinnig (hoef alleen maar Bozzio & Vai te noemen en ik ben al klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu is SOAD muzikaal niet zo geniaal als Zappa was (of je het nu mooi vind of niet, dit valt echt niet te ontkennen)
Op Steal This Album vind ik anders aardig wat boutnummers staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb net Hypnotyze binnen en het is echt weer een meesterwerkje. Ik heb nog nooit een niet goed nummer van ze gehoord.
VET!
dan weet je gelijk waarom ze niet op Toxicity kwamen hequote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Eveli het volgende:
[..]
Op Steal This Album vind ik anders aardig wat boutnummers staan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik mag sowieso niet klagen... hoef er niet voor te betalen
Serieus, dat nummer is mijn ogen juist een pluspuntquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Bog het volgende:
ik vind alleen she's like heroin een groot minpunt van hypnotize
de rest is geweldig
dat is het enigste goede nr wat hun gemaakt hebben ben zelf meer van trance en hardstyle vandaarquote:Op zondag 9 september 2001 16:13 schreef Noodles het volgende:
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iets bekend over de nieuwe tour & concert in Nederland?
Ja en ik hoorde dus over een nieuwe tour.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
pardon? bron? help? het enige nieuws wat ik de laatste tijd heb gehoord is dat drummer john wat ruzie had met quiet riot, maar verder niets ernstigs hoop ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
hoezo niet meer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Onzin, Daron werkt nu geloof ik aan een side project, wat verder neit betekent dat er onenigheid is. Ze doen bijna allemaal aan side projects, serj heeft serjical strike, shavo met die domme numetal en rap shit van hem, en john loopt andere drummers uit te schelden.
Leuk stukje met john trouwens: http://soadfans.com/Article343. Hij praat tenminste niet over zichzelf als een god (in tegenstelling tot Shavo, die volgens een interview zijn basslines "complex" vindt!!)
When attempting to understand John Dolmayan and the considerable capabilities he already has, keep in mind that his fame as a drummer is a sensitive topic to him, due to his conviction that his band makes him great - not the other way around. "Honestly, there are a lot of better drummers out there than me. But my band is a big band, and my drumming is great because of SOAD. If I were in a boring band, you wouldn't be talking to me. I understand there's an appeal to my drumming, thank you for the compliment, but without SOAD, no one would care about me. Without SOAD, there's no John Dolmayan."
Je kan beter niet naar een eventueel concert gaan trouwens, soad concerten veel te duur voor wat ze tegenwoordig bieden. Serj heeft geen energie en kan niet meer zingen, daron staat de hele tijd stil, en er is totaal geen interactie met het publiek. In amerika natuurlijk wel, maar dit is europa he, hier spreekt niemand engels...
Die vind ik nog wel vrij acceptabel klinken. Ik heb hun optreden op Lowlands '01 meegemaakt, en dat was ook best gaafquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
Op dat filmpje zingt ie wel goed, maar echt energiek issie niet nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |