abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2255708
Ik hoop dat ze binnenkort de rest van de 32 nummers die ze hadden geschreven voor Toxicity gaan uitbrengen
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_2255795
Anyway ik ga nu ook naar de HMH volgend jaar.. heb ook ene kaartje
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  zondag 25 november 2001 @ 12:21:52 #103
17056 McRuler
Beetleweenie!!
pi_2284738
Ik ga ook 16 maart naar de Heineken Music Hall....
Wie gaat er nog meer???

En toxicity is idd errug gaaf!!

ex-n00b?!
pi_3193085
Is het jullie trouwens opgevallen dat die gitarist in de nieuwe singel geen tatoeages over z'n lichaam heeft !?!?!?
  zondag 17 februari 2002 @ 12:16:28 #105
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_3193560
quote:
Op zondag 17 februari 2002 11:11 schreef bossie het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat die gitarist in de nieuwe singel geen tatoeages over z'n lichaam heeft !?!?!?
Misschien omdat die tekeningen op z'n lichaam in de clip van Chop Suey! geen echte tatoeages waren, maar dat dat hentai was? .

Die nieuwe clip is wel ongelooflijk gaaf gedaan, die moshpit aan het einde is echt cool gefilmd. .

[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 17-02-2002 12:32]

pi_3195608
JUMP!
pogopogopogopogopogopogopogo
BOUNCE!
pogopogopogopogopogopogopogo
DOWN!
pogopogopogo
UP!
pogopogopogo
JUMPpogoBOUNCEpogoUPpogoDOWN!

* the900 is helemaal verslaafd aan Bounce (en Deer Dance)

[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3197713
Staat er bij jullie op de cd-hoes van Toxicity ook dat er een geheim liedje genaamd Arto op de cd staat.
Ik heb hem nog nooit gevonden op m'n cd.
  zondag 17 februari 2002 @ 22:43:07 #108
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_3202032
quote:
Op zondag 17 februari 2002 18:01 schreef bossie het volgende:
Staat er bij jullie op de cd-hoes van Toxicity ook dat er een geheim liedje genaamd Arto op de cd staat.
Ik heb hem nog nooit gevonden op m'n cd.
Dat is het "vage" nummer wat je hoort als je de CD laat doorlopen na Aerials.
pi_4684766
Hoor net een duet van System of a down samen met Wu tang clan!! wat een ongelofelijk vette plaat!!!! op welke cd staat deze???
pi_4684807
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 11:19 schreef Groene_kwal het volgende:
Hoor net een duet van System of a down samen met Wu tang clan!! wat een ongelofelijk vette plaat!!!! op welke cd staat deze???
keb ff op kazaa gekeken en ik denk dat je shame on a nigga bedoelt!
hmmmm
pi_4685927
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 11:22 schreef tim-f het volgende:

[..]

keb ff op kazaa gekeken en ik denk dat je shame on a nigga bedoelt!

Ja, dat is em. Wat een ongelofelijk vet nummer!!!
  zaterdag 22 juni 2002 @ 23:42:52 #112
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4707835
Begin ze steeds meer te waarderen ik ga maareens gauw een keer een album checken denk ik mede door het optreden wat ik op pinkpop heb gezien zei het op de buis, was ongeveer uitgezonden op de tijd dat Rammstein kwam en dus uitgezonden zou geweest zijn geworden was een zeer goede vervanging zoniet leuker Mooie sfeer zetten ze neer iig Doet me wel wat en er zit ook een gedachte achter is niet schreeuwen om het schreeuwen en is orgineel weinig op aan te merken
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_7463550
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 23:42 schreef Machiel het volgende:
Begin ze steeds meer te waarderen ik ga maareens gauw een keer een album checken denk ik mede door het optreden wat ik op pinkpop heb gezien zei het op de buis, was ongeveer uitgezonden op de tijd dat Rammstein kwam en dus uitgezonden zou geweest zijn geworden was een zeer goede vervanging zoniet leuker Mooie sfeer zetten ze neer iig Doet me wel wat en er zit ook een gedachte achter is niet schreeuwen om het schreeuwen en is orgineel weinig op aan te merken
same here in het begin moest ik er echt van
maar toch als je de nummers wat vaker luistert...het heeft wel iets..zanger heeft sowieso een intrigerende stem
  zaterdag 21 december 2002 @ 13:36:44 #114
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7464548
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 23:42 schreef Machiel het volgende:
Wat een Nederlands Dat optreden op pinkpop vond ik trouwens de grootste bagger wat ik ooit van hen heb gehoord. De drummer en bassist speelden alles foutloos, maar de rest was gewoon een grote pot nat. Van zo'n band verwacht je wel meer als de prijs van je concertkaartje er redelijk door beinvloed wordt.

Ik vond de nummers juist in een paar keer luisteren goed, maar inmiddels zijn de nummers grijsgedraait en zijn de "scherpe kantjes" er voor mij alweer af :)Hopelijk komen ze daarom volgende met een ECHt nieuw album.

Het eerste wat ik van SOAD hoorde was "fuck the system", dat was redelijk vernieuwend! Geinige stemmetjes tussendoor etc. Vanaf die tijd begonnen we met de band wat nummers van hen te coveren.

pi_7477209
Volgens mij ben ik de enige die het niet erg vond dat ze allemaal stoned waren op pinkpop . Het viel me ook niet op (ik stond achteraan) en het geluid dat eruit kwam was nog best te herkennen.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 13:36 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Het eerste wat ik van SOAD hoorde was "fuck the system", dat was redelijk vernieuwend! Geinige stemmetjes tussendoor etc. Vanaf die tijd begonnen we met de band wat nummers van hen te coveren.

als je die nrs covert!! ik speel vaak met die cd's mee maar als je dat als gitarist mee kan spelen moet je toch heel snel zijn denk ik.

Heb je thetawaves al eens geprobeerd te spelen? Mij is het gelukt

pi_7512760
Forest knalt weer uit de boxen
  donderdag 2 januari 2003 @ 20:31:58 #117
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7672303
Ik heb net steal this album opgehaald en het klinkt wel weer lekker
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:58:58 #118
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_7674053
"nieuwe" album (steal this album dus) is idd errug goed vind ik zelf
ook leuk dat Daron de gitarist aardig wat mee zingt dan klinkt het net allemaal even wat beter. ik vind trouwens dat SOAD hun stijl redelijk heeft vernieuwd met deze plaat ookal is dat raar want het zijn de outtakes van Toxicity maargoed.
pi_9417785
Weet iemand of de overige nummers zoals Starlit Eyes, Johnny, Storaged, Snowblind en Out Of Space? Dat zou k ook wel een keertje legaal willen hebben, hoewel ik alle andere cd's gewoon netjes gekocht heb, zoals het hoort.

Trouwens kent iemand dat nummer Feel Good van SoaD met Kittie?

"This is the way it has to be", the wiseman wisely said
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:12:13 #120
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_9418077
quote:
Weet iemand of de overige nummers zoals Starlit Eyes, Johnny, Storaged, Snowblind en Out Of Space?
of die nummers wat? op cd staan?

ze staan op limited/special editions en als b-track op de singles van SoaD

Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_9418350
Hebben jullie hun nieuwe clip al gezien (BOOM!)?
Hij is geweldig!
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:25:59 #122
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_9418387
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:24 schreef Random_hero het volgende:
Hebben jullie hun nieuwe clip al gezien (BOOM!)?
Hij is geweldig!
www.urbanchaosvideos.com

erg leuk idd

pi_9418832
Waarom zijn zulke agressieve lui zo fel tegen de oorlog?
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:45:10 #124
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_9418937
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:41 schreef LoekB het volgende:
Waarom zijn zulke agressieve lui zo fel tegen de oorlog?
hoe kom je erbij dat het agressieve lui zijn? door de muziek?
pi_9419250
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:45 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat het agressieve lui zijn? door de muziek?

Uhm daardoor komen ze idd wat agressief over op mij ja. .

Maar was die zanger niet Irakees? .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')