En toxicity is idd errug gaaf!!
quote:Misschien omdat die tekeningen op z'n lichaam in de clip van Chop Suey! geen echte tatoeages waren, maar dat dat hentai was?
Op zondag 17 februari 2002 11:11 schreef bossie het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat die gitarist in de nieuwe singel geen tatoeages over z'n lichaam heeft !?!?!?
Die nieuwe clip is wel ongelooflijk gaaf gedaan, die moshpit aan het einde is echt cool gefilmd. .
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 17-02-2002 12:32]
* the900 is helemaal verslaafd aan Bounce (en Deer Dance)
quote:Dat is het "vage" nummer wat je hoort als je de CD laat doorlopen na Aerials.
Op zondag 17 februari 2002 18:01 schreef bossie het volgende:
Staat er bij jullie op de cd-hoes van Toxicity ook dat er een geheim liedje genaamd Arto op de cd staat.
Ik heb hem nog nooit gevonden op m'n cd.
quote:keb ff op kazaa gekeken en ik denk dat je shame on a nigga bedoelt!
Op vrijdag 21 juni 2002 11:19 schreef Groene_kwal het volgende:
Hoor net een duet van System of a down samen met Wu tang clan!! wat een ongelofelijk vette plaat!!!!op welke cd staat deze???
quote:Ja, dat is em. Wat een ongelofelijk vet nummer!!!
Op vrijdag 21 juni 2002 11:22 schreef tim-f het volgende:[..]
keb ff op kazaa gekeken en ik denk dat je shame on a nigga bedoelt!
quote:same here in het begin moest ik er echt van
Op zaterdag 22 juni 2002 23:42 schreef Machiel het volgende:
Begin ze steeds meer te waarderen ik ga maareens gauw een keer een album checken denk ikmede door het optreden wat ik op pinkpop heb gezien zei het op de buis, was ongeveer uitgezonden op de tijd dat Rammstein kwam en dus uitgezonden zou geweest zijn geworden was een zeer goede vervanging zoniet leuker
Mooie sfeer zetten ze neer iig
Doet me wel wat en er zit ook een gedachte achter is niet schreeuwen om het schreeuwen en is orgineel weinig op aan te merken
quote:Wat een Nederlands
Op zaterdag 22 juni 2002 23:42 schreef Machiel het volgende:
Begin ze steeds meer te waarderen ik ga maareens gauw een keer een album checken denk ikmede door het optreden wat ik op pinkpop heb gezien zei het op de buis, was ongeveer uitgezonden op de tijd dat Rammstein kwam en dus uitgezonden zou geweest zijn geworden was een zeer goede vervanging zoniet leuker
Mooie sfeer zetten ze neer iig
Doet me wel wat en er zit ook een gedachte achter is niet schreeuwen om het schreeuwen en is orgineel weinig op aan te merken
Ik vond de nummers juist in een paar keer luisteren goed, maar inmiddels zijn de nummers grijsgedraait en zijn de "scherpe kantjes" er voor mij alweer af :)Hopelijk komen ze daarom volgende met een ECHt nieuw album.
Het eerste wat ik van SOAD hoorde was "fuck the system", dat was redelijk vernieuwend! Geinige stemmetjes tussendoor etc. Vanaf die tijd begonnen we met de band wat nummers van hen te coveren.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 13:36 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Het eerste wat ik van SOAD hoorde was "fuck the system", dat was redelijk vernieuwend! Geinige stemmetjes tussendoor etc. Vanaf die tijd begonnen we met de band wat nummers van hen te coveren.
Heb je thetawaves al eens geprobeerd te spelen? Mij is het gelukt
Trouwens kent iemand dat nummer Feel Good van SoaD met Kittie?
quote:of die nummers wat? op cd staan?
Weet iemand of de overige nummers zoals Starlit Eyes, Johnny, Storaged, Snowblind en Out Of Space?
ze staan op limited/special editions en als b-track op de singles van SoaD
quote:www.urbanchaosvideos.com
Op donderdag 27 maart 2003 21:24 schreef Random_hero het volgende:
Hebben jullie hun nieuwe clip al gezien (BOOM!)?
Hij is geweldig!
erg leuk idd
quote:hoe kom je erbij dat het agressieve lui zijn? door de muziek?
Op donderdag 27 maart 2003 21:41 schreef LoekB het volgende:
Waarom zijn zulke agressieve lui zo fel tegen de oorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |