quote:Dat stempel geef ik ze eik ook. Kende ze alleen van CD trouwens. Ik vond het heel erg tegenvallen op LowLands. Al dat geouwehoer:"If you believe in something, and you have to go to jail for it, keep on believing!" En geneuzel zo als dat. Er waren ook wel erg veel kleine mensjes..... voor mij maakte dat System of a Down volledig "ver-NU-metalled" is....
Op zaterdag 15 september 2001 11:10 schreef Vork het volgende:
Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
quote:T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..
Op zondag 23 september 2001 20:17 schreef Z het volgende:
Dat stempel geef ik ze eik ook. Kende ze alleen van CD trouwens. Ik vond het heel erg tegenvallen op LowLands. Al dat geouwehoer:"If you believe in something, and you have to go to jail for it, keep on believing!" En geneuzel zo als dat. Er waren ook wel erg veel kleine mensjes..... voor mij maakte dat System of a Down volledig "ver-NU-metalled" is....
quote:5B. De 'pitfight' op het HGB feest (weet niet of je erbij was) was mijn idee... *trots*
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:[..]
Lols.....welke klas zit jij dan?
Nog ff ontopic: Ik vind System of a Down wel nu-metal. Het klinkt gewoon nu-metal. Maar dan net iets anders.
quote:Stoer,dan kan je je mij misschien nog wel herinneren,die vage gast met Hawaii bloes aan,zwart haar en een met eyeliner gemaakt litteken over z'n oog
Op zondag 23 september 2001 20:27 schreef Noodles het volgende:[..]
5B. De 'pitfight' op het HGB feest (weet niet of je erbij was) was mijn idee... *trots*
![]()
Nog ff ontopic: Ik vind System of a Down wel nu-metal. Het klinkt gewoon nu-metal. Maar dan net iets anders.
Ontopic:
Nu Metal,das toch kruising tussen hiphop en trashy metal?En neit alleen dat.Afgezien dat er bij SoaD geen hiophop zit,kank me goed voorstellen datbhet nu metal is.Het is die "de kapitalistische maatschappij is kut" spirit en de het is neit echt old school metal ala Iron Maiden te noemen,dus vind ik het wel Nu Metal,ook omdat het gewoon een relatief nieuwe/jonge band is.Maar het genre maakt toch neti zoveel uit,als de muziek maar goed is,of niet?En dat is tie wel,vind ik.
daar is het veel te goed voor!!
de 1e cd ook al. En dat ze politieke onderwerpen hebben is alleen maar een plus vind ik.
quote:welke van dat soort bands heeft dat nu niet eigenlijk?
Op zondag 23 september 2001 20:59 schreef Reefer het volgende:
En dat ze politieke onderwerpen hebben is alleen maar een plus vind ik.
quote:hmm ja staat me wel wat van bij, was jij niet die gast die zn lowlands t-shirt aan mij liet zien?
Op zondag 23 september 2001 20:43 schreef Scylla het volgende:[..]
Stoer,dan kan je je mij misschien nog wel herinneren,die vage gast met Hawaii bloes aan,zwart haar en een met eyeliner gemaakt litteken over z'n oog
quote:Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.
Op zondag 23 september 2001 21:00 schreef Tokus het volgende:[..]
welke van dat soort bands heeft dat nu niet eigenlijk?
quote:True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
Op zondag 23 september 2001 21:03 schreef Noodles het volgende:[..]
Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.
quote:Die gast heeft zo'n vette stem hij grunt en gilt en krijst en zingt, alles perfect gewoon! Kom je zelden tegen.
Op zondag 23 september 2001 21:17 schreef BananeKoning het volgende:[..]
True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
En politieke teksten mogen dan wel niet standaard zijn voor een nu-metal band, maar ze onderscheiden zich van het gros van nu-metal bandjes die alleen maar zingen over hoe kut hun leven wel niet is en hoe sick ze zich wel niet voelen
quote:dangerous
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:[..]
ik ben hem ff kwijt,als ik erop kom post ik hem wel ff,iets van free thinkers are..nogwat.
quote:01. Prison song
Op zondag 16 september 2001 19:37 schreef Aneurism het volgende:
Kan iemand hier de nummers neerzetten die op hun nieuwe cd staat?
Greetz,
Ac!dFog
quote:Ok ok daar heb je gelijk in maar het heeft er wel iets mee te maken denk ik. Ik vond de uitstraling en optreden op LowLands erg NU,(als dat kan....) Ben gewoon een beetje telleurgesteld!
Op zondag 23 september 2001 20:19 schreef Vork het volgende:[..]
T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..
ik had chop suey gisteren gedowload en vond'em zo goed dat ik het album van mp3delivery.com gedownload heb.
en ik vind het wel in het rijtje 'nu-metal' passen. het is namelijk vernieuwende muziek (of moet er per se hip hop en rap invloeden in nu-metal zitten?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |