abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1715692
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 11:10 schreef Vork het volgende:
Wat ik trpuwens ook niet begrijp is dat iedereen en alles System of a Down de stempel Nu-Metal meegeeft? Waar hebben ze dat nou weer vandaan?
Dat stempel geef ik ze eik ook. Kende ze alleen van CD trouwens. Ik vond het heel erg tegenvallen op LowLands. Al dat geouwehoer:"If you believe in something, and you have to go to jail for it, keep on believing!" En geneuzel zo als dat. Er waren ook wel erg veel kleine mensjes..... voor mij maakte dat System of a Down volledig "ver-NU-metalled" is....
Aldus.
  zondag 23 september 2001 @ 20:19:23 #42
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1715710
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:17 schreef Z het volgende:
Dat stempel geef ik ze eik ook. Kende ze alleen van CD trouwens. Ik vond het heel erg tegenvallen op LowLands. Al dat geouwehoer:"If you believe in something, and you have to go to jail for it, keep on believing!" En geneuzel zo als dat. Er waren ook wel erg veel kleine mensjes..... voor mij maakte dat System of a Down volledig "ver-NU-metalled" is....
T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..
pi_1715786
quote:
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:

[..]

Lols.....welke klas zit jij dan?

5B. De 'pitfight' op het HGB feest (weet niet of je erbij was) was mijn idee... *trots*

Nog ff ontopic: Ik vind System of a Down wel nu-metal. Het klinkt gewoon nu-metal. Maar dan net iets anders.

pi_1715931
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:27 schreef Noodles het volgende:

[..]

5B. De 'pitfight' op het HGB feest (weet niet of je erbij was) was mijn idee... *trots*

Nog ff ontopic: Ik vind System of a Down wel nu-metal. Het klinkt gewoon nu-metal. Maar dan net iets anders.

Stoer,dan kan je je mij misschien nog wel herinneren,die vage gast met Hawaii bloes aan,zwart haar en een met eyeliner gemaakt litteken over z'n oog

Ontopic:

Nu Metal,das toch kruising tussen hiphop en trashy metal?En neit alleen dat.Afgezien dat er bij SoaD geen hiophop zit,kank me goed voorstellen datbhet nu metal is.Het is die "de kapitalistische maatschappij is kut" spirit en de het is neit echt old school metal ala Iron Maiden te noemen,dus vind ik het wel Nu Metal,ook omdat het gewoon een relatief nieuwe/jonge band is.Maar het genre maakt toch neti zoveel uit,als de muziek maar goed is,of niet?En dat is tie wel,vind ik.

pi_1716118
SOAD IS SOOOOOOOOO FAT, die nieuwe cd rokt als de ziekte, egt super.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_1716139
System of a down is geen NU-METAL!!!

daar is het veel te goed voor!!
de 1e cd ook al. En dat ze politieke onderwerpen hebben is alleen maar een plus vind ik.

pi_1716145
Ik vind de eerste 5 nummers best ok, maar eigenlijk wordt ie vanaf Chop Suey pas echt goed imho.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 september 2001 @ 21:00:58 #48
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1716165
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:59 schreef Reefer het volgende:
En dat ze politieke onderwerpen hebben is alleen maar een plus vind ik.

welke van dat soort bands heeft dat nu niet eigenlijk?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1716182
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:43 schreef Scylla het volgende:

[..]

Stoer,dan kan je je mij misschien nog wel herinneren,die vage gast met Hawaii bloes aan,zwart haar en een met eyeliner gemaakt litteken over z'n oog

hmm ja staat me wel wat van bij, was jij niet die gast die zn lowlands t-shirt aan mij liet zien?
pi_1716216
quote:
Op zondag 23 september 2001 21:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

welke van dat soort bands heeft dat nu niet eigenlijk?

Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.
  zondag 23 september 2001 @ 21:17:42 #51
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1716378
quote:
Op zondag 23 september 2001 21:03 schreef Noodles het volgende:

[..]

Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.

True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
*mompel mompel*
pi_1716385
In de eerste plaats gaat het mij natuurlijk ook om de muziek......maar volgens mij is het politiek niet echt een kenmerk van nu-metal als je het daarin wilt plaatsen.
pi_1716451
quote:
Op zondag 23 september 2001 21:17 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.

Die gast heeft zo'n vette stem hij grunt en gilt en krijst en zingt, alles perfect gewoon! Kom je zelden tegen.

En politieke teksten mogen dan wel niet standaard zijn voor een nu-metal band, maar ze onderscheiden zich van het gros van nu-metal bandjes die alleen maar zingen over hoe kut hun leven wel niet is en hoe sick ze zich wel niet voelen

zondag 23 september 2001 @ 21:58:13 #54
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1716775
quote:
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:

[..]
ik ben hem ff kwijt,als ik erop kom post ik hem wel ff,iets van free thinkers are..nogwat.

dangerous
Ik ga naar huis.
pi_1717912
quote:
Op zondag 16 september 2001 19:37 schreef Aneurism het volgende:
Kan iemand hier de nummers neerzetten die op hun nieuwe cd staat?
01. Prison song
02. Needles
03. Deer dance
04. Jet pilot
05. X
06. Chop Suey
07. Bounce
08. Forest
09. ATWA
10. Science
11. Shimmy
12. Version 7-0
13. Psycho
14. Aerials
15. Outro [hidden track]

Greetz,
Ac!dFog

pi_1717933
Oops,
dat had iemand al gedaan...
pi_1718272
Ik heb deze CD net digitaal geïmporteerd, en ik moet zeggen dat hij tot nu toe erg fijn klinkt
pi_1718281
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:19 schreef Vork het volgende:

[..]

T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..

Ok ok daar heb je gelijk in maar het heeft er wel iets mee te maken denk ik. Ik vond de uitstraling en optreden op LowLands erg NU,(als dat kan....) Ben gewoon een beetje telleurgesteld!
Aldus.
  maandag 24 september 2001 @ 00:20:29 #59
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_1718482
heb'em vandaag gedownload. wat is die vet zeg!

ik had chop suey gisteren gedowload en vond'em zo goed dat ik het album van mp3delivery.com gedownload heb.

en ik vind het wel in het rijtje 'nu-metal' passen. het is namelijk vernieuwende muziek (of moet er per se hip hop en rap invloeden in nu-metal zitten?).

Don't drink and drive, you might spill your drink...
  maandag 24 september 2001 @ 16:48:51 #60
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_1723513
khad toxicity al toen die uit was...en toen heb ik later (30 min. ofzo) de 1e CD van hun ook maar ffe gehaald voor fl 20,-
shmuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')