abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34717901
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Bog het volgende:
ik vind alleen she's like heroin een groot minpunt van hypnotize
de rest is geweldig
Serieus, dat nummer is mijn ogen juist een pluspunt
pi_34717937
quote:
Op zondag 9 september 2001 16:13 schreef Noodles het volgende:
dat is het enigste goede nr wat hun gemaakt hebben ben zelf meer van trance en hardstyle vandaar
pi_35597999
Iets bekend over de nieuwe tour & concert in Nederland?
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:32:28 #224
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35608389
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iets bekend over de nieuwe tour & concert in Nederland?
ik heb gehoord dat er onenigheid in de band is.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35608731
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Ja en ik hoorde dus over een nieuwe tour.

Wie verlicht ons?
The gum you like, is coming back in style.
pi_35608892
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

pardon? bron? help? het enige nieuws wat ik de laatste tijd heb gehoord is dat drummer john wat ruzie had met quiet riot, maar verder niets ernstigs hoop ik.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:06:56 #227
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35609767
rustig maar ik denk dat het slechts een stom gerucht is, kan er verder niets over vinden
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:11:58 #228
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35609963
Onzin, Daron werkt nu geloof ik aan een side project, wat verder neit betekent dat er onenigheid is. Ze doen bijna allemaal aan side projects, serj heeft serjical strike, shavo met die domme numetal en rap shit van hem, en john loopt andere drummers uit te schelden .

Leuk stukje met john trouwens: http://soadfans.com/Article343. Hij praat tenminste niet over zichzelf als een god (in tegenstelling tot Shavo, die volgens een interview zijn basslines "complex" vindt !!)
When attempting to understand John Dolmayan and the considerable capabilities he already has, keep in mind that his fame as a drummer is a sensitive topic to him, due to his conviction that his band makes him great - not the other way around. "Honestly, there are a lot of better drummers out there than me. But my band is a big band, and my drumming is great because of SOAD. If I were in a boring band, you wouldn't be talking to me. I understand there's an appeal to my drumming, thank you for the compliment, but without SOAD, no one would care about me. Without SOAD, there's no John Dolmayan."

Je kan beter niet naar een eventueel concert gaan trouwens, soad concerten veel te duur voor wat ze tegenwoordig bieden. Serj heeft geen energie en kan niet meer zingen, daron staat de hele tijd stil, en er is totaal geen interactie met het publiek. In amerika natuurlijk wel, maar dit is europa he, hier spreekt niemand engels...

[ Bericht 9% gewijzigd door NASDAQbastardo op 01-03-2006 16:17:13 ]
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:24:17 #229
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35612683
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Onzin, Daron werkt nu geloof ik aan een side project, wat verder neit betekent dat er onenigheid is. Ze doen bijna allemaal aan side projects, serj heeft serjical strike, shavo met die domme numetal en rap shit van hem, en john loopt andere drummers uit te schelden .

Leuk stukje met john trouwens: http://soadfans.com/Article343. Hij praat tenminste niet over zichzelf als een god (in tegenstelling tot Shavo, die volgens een interview zijn basslines "complex" vindt !!)
When attempting to understand John Dolmayan and the considerable capabilities he already has, keep in mind that his fame as a drummer is a sensitive topic to him, due to his conviction that his band makes him great - not the other way around. "Honestly, there are a lot of better drummers out there than me. But my band is a big band, and my drumming is great because of SOAD. If I were in a boring band, you wouldn't be talking to me. I understand there's an appeal to my drumming, thank you for the compliment, but without SOAD, no one would care about me. Without SOAD, there's no John Dolmayan."

Je kan beter niet naar een eventueel concert gaan trouwens, soad concerten veel te duur voor wat ze tegenwoordig bieden. Serj heeft geen energie en kan niet meer zingen, daron staat de hele tijd stil, en er is totaal geen interactie met het publiek. In amerika natuurlijk wel, maar dit is europa he, hier spreekt niemand engels...
hoezo niet meer?
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:42:44 #230
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35613194
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2743793503004414767&q=system+of+a+down
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_35613826
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Geen idee, misschien omdat ze in een andere stemming spelen dan voorheen, of hij is gewoon lui... als je deze serj vergelijkt met de serj uit 2001 dan is er echt een wereld van verschil, ook qua stage presence, jammer genoeg.

Die vind ik nog wel vrij acceptabel klinken. Ik heb hun optreden op Lowlands '01 meegemaakt, en dat was ook best gaaf Toen kwam hij inderdaad wel wat energieker over dan nu. alleen jammer dat er toen steeds problemen met de gitaren waren, dat haalde de snelheid er een beetje uit.
pi_35614556
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:

Op dat filmpje zingt ie wel goed, maar echt energiek issie niet nee.
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:42:10 #233
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35614965
Daar is ie al moe, maar mn punt is dat z'n stem daar (in 2002) veeel krachtiger was dan nu. Hehe, lowlands was leuk, voor die show hadden ze een interview met nederlandse TMF kneuzen die de meest domme vragen stellen, en ze waren knetterstoned. "they like salad... they're trying to kill us... everybody's trying to kill us"
  zaterdag 4 maart 2006 @ 00:04:28 #234
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35697260
Lonely Day clip is uit . http://www.soadfans.com

Ik vind hem wel mooi (maar het is dan ook een van mijn favoriete nummers, ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is...). Er zit tenminste geen klote emo gedoe in zoals iets met een vriendin *hoest* homosexuele greenday clip.

Ze hadden holy mountains moeten doen. Of PLUCK, maarja... dat zit er niet meer in.
pi_36688581
Ik vind het altijd wel leuk tot dat die zanger zo gaat schreeuwen (naja eigelijk meer te snel "zingen" ofzo) dat vind ik niks

[ Bericht 14% gewijzigd door Even op 05-04-2006 21:22:22 ]
......Signature-loos......
pi_36689051
Ach dat moet je aan leren horen..
Al vind ik wel de zanger van SOAD een van de mindere kanten, met z'n rare stemmetjes (back in the days).
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37376524
Nee he dr zijn toch geen dramatische ruzies tussen de bandleden he? :
http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=927

(scrollen naar geruchten)
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:45:55 #238
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_37377187
Zal best kunnen. Volgens mij hebben ze SOULS 06 (hun jaarlijks kruistochtje ter erkenning van de armeense genocide) ook al afgezegd. Maar dat weet ik niet zeker.
pi_37382053
Meestal begin van t einde...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 1 mei 2006 @ 10:26:39 #240
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_37447073
Dat zou erg jammer zijn, want ik heb net vorige week Hyonotise gekocht en die is weer ouderwets lekker hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')