Ja na 4-5 bier is het best te zuipen daar heb je gelijk in maar om daartoe te komen heb je flink wat moeten doorstaan en dat is gewoon jammer.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:14 schreef Xlarge het volgende:
ik vind het trouwens best te drinken
persoonlijk vind ik alles wel te drinken , zolang het maar geen Oranjeboom is , dat vind ik wel erg ranzig.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:15 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja na 4-5 bier is het best te zuipen daar heb je gelijk in maar om daartoe te komen heb je flink wat moeten doorstaan en dat is gewoon jammer.
Oranjeboom van de tap heb ik geen problemen mee hoorquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik alles wel te drinken , zolang het maar geen Oranjeboom is , dat vind ik wel erg ranzig.
Bij de rest proef ik weinig verschil , wellicht zijn mijn smaakpapillen minder ontwikkeld
zielepoot, ben jij nou een ventquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:15 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja na 4-5 bier is het best te zuipen daar heb je gelijk in maar om daartoe te komen heb je flink wat moeten doorstaan en dat is gewoon jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |