He dan heb je mn post niet goed gelezenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:11 schreef nozem het volgende:
Smaken verschillen, de een vindt Heineken lekker, de ander niet. Ik geloof dat er slechts consensus is over 1 bier en dat is Oranjeboom. Dat vindt iedereen ranzig.
oud maar oh zo goedquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:03 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Sorry, je bedoelt Heineken!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Grolsch is écht GRU-WE-LIJK SMERIG!
Punt uit.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:16 schreef whosvegas het volgende:
idd, heineken is ook niet te drinken
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, je bedoelt Heineken!!!
Echt vieze chemische troep echt koppijn bier!!!
Dat laatste zou heel goed kunnen. Flesjes die niet goed zijn bewaard bijvoorbeeld: eerst lauw geworden, toen weer in koelkast gezet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:13 schreef ChicaneBT het volgende:
Gatverdamme man dat Heineken bier is echt niet te zuipen of had ik een paar verkeerde flesjes.
weer een homofiele belg..quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Grolsch is écht GRU-WE-LIJK SMERIG!
Punt uit.
Dank je, ik denk dat ik binnekort maar weer es naar der Heimat ga om Dab in te slaan. Ik zit nu aan een Hertog Jan karakter, ook geen verkeerd biertje trouwens.quote:Op zondag 24 oktober 2004 09:34 schreef Tjibbe67 het volgende:
goeien-DAB-dan Djeez, iemand met verstand van Pils!!!!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:54 schreef teknomist het volgende:
Ik ben een enorm liefhebber van Belgisch bier maar van de Nederlandse merken vind ik Heineken één van de lekkerste merken hoor. Koppijn krijg ik van Bavaria en Oranjeboom.
Hertog Janquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat drink jij???
Met je eensquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:22 schreef seto het volgende:
warsteiner
budweiser
Bier moet je dan ook leren drinkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef danni het volgende:
"Heineken bier is niet te zuipen"
ALLE biertjes zijn niet te zuipen.
Ik vraag me toch echt af er mensen zijn die bier ECHT lekker vinden.
Sommige vrienden zegge van wel, maar dan is er toch echt iets met je
smaakpapillen, denk ik?
Je drinkt zeker alleen maar stoere breezers ;')quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef danni het volgende:
"Heineken bier is niet te zuipen"
ALLE biertjes zijn niet te zuipen.
Ik vraag me toch echt af er mensen zijn die bier ECHT lekker vinden.
Sommige vrienden zegge van wel, maar dan is er toch echt iets met je
smaakpapillen, denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |