Nepstudent.quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Grolsch is écht GRU-WE-LIJK SMERIG!
Punt uit.
Ga jij even je mond wassen met Jupiler. Die smerige praatjes staan me niet zo aan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Een watje ben je, HEINEKEN das pit, bitter (oja en die kutbelgen zijn gewoon jaloers)
quote:Op zondag 24 oktober 2004 05:18 schreef Pladeao het volgende:
Een ijskoud Alfa biertje gaat er altijd wel in.
Laat Heineken nou duurder zijn dan Grolsch, ik werk in een supermarkt en ik zie alle paupers en bouwvakkers en sjonnies/aries grolsch meenemen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:45 schreef Adagio het volgende:
Grolsch heeft stijl, Heineken is voor paupers
En Oranjeboom is voor mensen die graag de volgende dag met een megakater willen rondlopen...
couldn`t agree more!quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Grolsch is écht GRU-WE-LIJK SMERIG!
wat drink jij???quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:05 schreef rucksichlos het volgende:
heineken is bier voor mensen die geen bier lusten.![]()
Hertog Janquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat drink jij???
Heineken is gewoon rotzooi. Jupiler is en blijft gewoonweg het beste bier. Omzet heeft daar niks mee te maken. Of vind jij Britney Spears ook een zeer getalenteerde artiest (ervan uitgaande dat omzet gerelateerd is aan kwaliteit)? Marketing, en niet kwaliteit, leidt tot omzet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:13 schreef Bob-B het volgende:
En mensen zouden es wat meer respect moeten hebben voor Heineken, 2de biermerk ter wereld. 30x grotere omzet en winst dan Grolsch. Alleen boeren uit twente en de achterhoek drinken grolsch, heel de wereld drinkt Heineken en Amstel.
Ik krijg ook nooit een kater van heiniken, maar van heineken daarentegen . . .quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:36 schreef Tique het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn, en ook nooit een kater van heiniken..maja dat zal wel aan mij liggen dan..
En jah ik vind heineken te zuipen maar dat zie je wel in me avater (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |