Ja, er zit alcohol in, die liter die ik hier heb een procent of 8quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:46 schreef Basp1 het volgende:
Zit er dan eigenlijk wel al een beetje alcohol in, want dat ontstaat normaal gesproken toch pas tijdens het complete gist proces.
Ik had niet verwacht dat het gistproces zo snel zo veel alcohol zou produceren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, er zit alcohol in, die liter die ik hier heb een procent of 8
Wijntjes, ff nadenken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat doe je trouwens snel, het fietst naar binnen als frisdrank.
Heb het in NL nog nooit gezien, typisch iets voor wijnlanden, drinkt men in de oogsttijd. Staat in iedere supermarkt hier in de koeling. Heb het in Italie ook wel eens gezien.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Piet is dat ook in Nederland te krijgen of is het iets typisch Duits?
Ben wel benieuwd hoe dat het smaakt.
Van wanneer tot wanneer te verkijgen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb het in NL nog nooit gezien, typisch iets voor wijnlanden, drinkt men in de oogsttijd. Staat in iedere supermarkt hier in de koeling. Heb het in Italie ook wel eens gezien.
geen idee, maar meestal zo oktober-november, denk dat coevorden wat te noordelijk is trouwens, maar je kan het wel proberen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer te verkijgen?
Moet binnen kort naar Coevorden dus kan dan mooi de grens over wippen
Dus moet nog op letten als ik het weer terug mee naar Brabant neem.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
geen idee, maar meestal zo oktober-november, denk dat coevorden wat te noordelijk is trouwens, maar je kan het wel proberen.
Federweiser reist trouwens slecht, en je moet de flessen niet dichtdraaien en staand vervoeren
Jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus moet nog op letten als ik het weer terug mee naar Brabant neem.
En is het zuidelijker omgeving Venlo makelijker te vinden?
Je kunt het helaas nergens krijgen in NL.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Dank je Litman
Net weer een fles op, hips,
Ben nu wel aan het boertjes laten
dan laat je natuurlijk NOG meer windenquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:20 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mijn man moet je er trouwens een uiengerecht bij eten. Zwiebelkuchen enzo of Flammkuchen.
pfff je kan in een week met gemak naar de procent of 16 a 20 (ervarings gewijs ondervondenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:46 schreef Basp1 het volgende:
Zit er dan eigenlijk wel al een beetje alcohol in, want dat ontstaat normaal gesproken toch pas tijdens het complete gist proces.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |